Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

stella/branzino

 Besvar Besvar
Forfatter
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: stella/branzino
    Sendt: 26 Sep 2011 kl. 20:06
hej med jer. jeg søger et daiwa morethan branzino.  så vil jeg gerne hører jeres mening
om hjulet. der er flere der  skrevet og ringe til mig. nogle siger det skal jeg holde mig fra, og købe stella. og andre har sagt, det er det bedste hjul de har. så det er svært.
da jeg er daiwa mandTongue
mvh paw holst.  
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Sep 2011 kl. 20:07
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Sep 2011 kl. 20:42
Har begge hjul og hvis vi snakker og gangen er stella klart nr 1. Branzino har dog et noget kraftigere drev og er sikker på det holder noget bedre end stellaens. Branzino har det sam nogen andre daiwahjul at de den ene dag kører som en drøm og den næste er gangen helt ude i hampen, har et steetz og caldia x og der er det samme mærkelige opførelse. Hvis jeg i dag skulle vælge valgte jeg helt klart stella. Har haft sella i 3 år og branzino i 2 år og fiske vel 50 -60 gange med hver hvert år. Bran zino kan heller ikke tåle at blive skyllet under hanen efter brug så skriger lejet.
Hans
Til top
Torkil Adsersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Torkil Adsersen

Tilmeldt:: 08 Maj 2002
Geografisk: Storkøbenhavn
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Torkil Adsersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 08:53
Jeg har haft et Branzino i to år. Det fungerer upåklageligt og i modsætning til Hans-Erik har jeg ikke problemer med at lejet skriger efter skyldning. Jeg går udfra at Hans-Erik mener lejet i lineføreren. Jeg har heller ikke oplevet at det kører som en drøm den ene dag og ad h. til den næste. Da jeg købte Branzinoen fremfor et stella var det fordi Branzinoen har et drev lavet af messing og rustfrit stål i modsætning til f.eks. Daiwa Certate og diverse Stellaer. Jeg har før slidt et Certate op på et par år. Det ser ikke ud til at lykkes mig med Branzinoen - heldigvis.
Om du vælger det ene eller det andet hjul, så tror jeg at du får et rigtig godt hjul. Hvilket et, der holder bedst må tiden vise.
 
mvh
 
Torkil
Til top
Morten Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Morten Jørgensen

Tilmeldt:: 09 Nov 2004
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 08:55
Jeg fisker med Stella FE og med Daiwa Steez !
 
- og i mine øjne er der en MEGET klar vinder af disse 2 hjul:
 
Daiwa Steez
 
Det kører ganske enkelt formidabelt og så vejer det nærmest ingenting.
 
Branzino'en kender jeg desværre ikke til.
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 19:05
tak for svarene. vor har i købt jeres branzino.
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 19:54
har købt mit branzino i næstvev hos dk bensin og steez hos sportsdres i rønne.
Min makker har muligvis et branzino til salg da han har to
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 20:07
hej hans. vil du hører din ven. om han vil sælge
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 20:16
ja
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 20:17
tak skal du ha.
Til top
jalal osman Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jalal

Tilmeldt:: 20 Maj 2009
Geografisk: helsingør
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jalal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 20:28
hej det er mig hans hentyder til ang det branzino... har sådan set ik brugt det hjul andet end få gange.. har ik brug for 2... og er superglad for mit hjul.. hva er dit bud ??
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 20:32
hej vil du skrive til mig på min mail. pawholst@yahoo.dk  så tager vi den derfra.
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 23:20
en tak til hans. nu får jeg et branzino, ps. selv om du syns det er nøet skod. :)
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 23:22
nåetSmile
Til top
Henrik Buresøen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
henrik buresø Avatar

Tilmeldt:: 22 Jun 2007
Geografisk: Buresø
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér henrik buresø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Sep 2011 kl. 01:08
Hej Paw
 
Reklamationsret.Stelle kontra Branzino. Daiwa tilbyder 5 års gant mod fabriktions fejl,hvor Shimano halter kraftigt efter med de 2 års reklamationsret
det må shimano kunne gøre lidt bedre
Mvh Henrik buresøen
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Sep 2011 kl. 07:20
Paw
Skod og skod er vel som øjene der ser. Syntes/mener bare jeg har fået mere ud af mine stellaer og bruger da mit Branzino lige så meget som stellla i samme str. Men Branzino er da bedre end alle bagbremsehjul jeg har prøvet.-)
Knæ og bræk med det.
Hans
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down