Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Utætte Godspeed waders

 Besvar Besvar
Forfatter
Brian Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
alpha82

Tilmeldt:: 14 Mar 2008
Geografisk: Helsinge
Status: Offline
Beskeder: 136
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér alpha82 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Utætte Godspeed waders
    Sendt: 25 Nov 2011 kl. 08:26
Hej..
 
Har et stort problem, først købte jeg et par waterspeed waders, som var pisse utætte.,nr2 par var det samme, så nej ikke mere det sh*t.
 
Desværre er godspeed også utætte, har ikke lyst til at prøve et par mere, da disse sikkert også er utætte.
 
 
Andre der har prøvet disse 2 waders mærker fra Fairpoint / Kinetic ?
Til top
Christian Gaedt Dinsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DinoSS Avatar

Tilmeldt:: 01 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DinoSS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2011 kl. 08:59
Jeg har også haft et par goodspeed waders, eller rettere 3 par, før jeg fik pengene tilbage... Det par der holdt længst var vidst i vandet 3 gange Thumbs Down...

Jeg tror desværre ikke det gør nogen forskel om der står Scierra, Ron Thompson, Rapala eller Kinetic på dine waders...

For et års tid siden rev jeg mig og købte et par BARE - Det er lækre waders og de er sgu tætte endnu Thumbs Up
Til top
Søren Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kongstad7 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kongstad7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2011 kl. 09:06
køb SIMMS Thumbs Up
I would rather be fishing :-)
Til top
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2011 kl. 09:45
har self haft waterspeed den havde jeg ingen problemer med dem brugte jeg i godt to år.. men var vel bare heldig..
Til top
Brian Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
alpha82

Tilmeldt:: 14 Mar 2008
Geografisk: Helsinge
Status: Offline
Beskeder: 136
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér alpha82 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2011 kl. 10:09
Ja du må være en af de heldige.. Kender mange, rigtig mange som har haft utætte waders fra kinetic. Samme problem hver gang de kommer med nyheder.
Til top
Peter K. Krogh Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hook

Tilmeldt:: 14 Jun 2002
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 104
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hook Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2011 kl. 10:43
Er også på mit 3. par Dead
 
/Peter
Til top
Heine Fausing Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hlf

Tilmeldt:: 23 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hlf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2011 kl. 10:55
[QUOTE=kongstad7]køb SIMMS Thumbs Up
nixen bixen køb Patagonia LOL de holder nemli , er lette og behagelige.
Iøverigt har jeg selv brugt Godspeed på kysten og en i de jyske rørskove i søgen efter efter rovfisk. Ingen problemer med Godspeed,måske var jeg heldigWink
Til top
Jacob thomsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Konstmann Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Konstmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2011 kl. 11:02
Hej er det model godspeed G2 i har de problemer med ?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down