Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stella 1000

 Besvar Besvar
Forfatter
henrik svane Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
svanetr2

Tilmeldt:: 23 Aug 2009
Geografisk: amager
Status: Offline
Beskeder: 83
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svanetr2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Stella 1000
    Sendt: 24 Dec 2009 kl. 11:54
Hej

Nogle som kan være behjælplige med hvor man kan købe et stella 1000FD Twinpower 1000fc???

God jul
Henrik
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Dec 2009 kl. 12:00
Hej Henrik.

Jeg tror ikke du kan få Stella i str.1000 i DK. Ihvertfald fik jeg den besked, da jeg ønskede at skifte det jeg har med et nyt.

Det er ellers et dejligt hjul, som er fint til fedtfinner - bare de ikke er over 10 kg.;-)
Til top
Jens Jørgen Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jens Jørgen

Tilmeldt:: 14 Feb 2005
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens Jørgen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Dec 2009 kl. 12:39
Prøv ´´Effekt lageret´´ til højre mellem grejforhandlerne
- se linket HER
vh.
Jens Jørgen
Til top
henrik svane Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
svanetr2

Tilmeldt:: 23 Aug 2009
Geografisk: amager
Status: Offline
Beskeder: 83
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svanetr2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Dec 2009 kl. 12:42
tak:-):-):-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres