Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Åndbare m. faststøvle!

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Åndbare m. faststøvle!
    Sendt: 04 Apr 2011 kl. 21:43
Hej Forum
 
Vil meget gerne høre om jeres erfaringer med åndbare waders med fast støvle altså hvilke modeller I har prøvet pasform, holdbarhed osv.
 
Jeg er hel med på de fordele løs støvle giver så jeg har ikke brug for en debat for og i mod løs og fast støvle!
 
Mvh
Henrik 
Til top
Martin Berger Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
gasmus32fri

Tilmeldt:: 27 Aug 2004
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gasmus32fri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2011 kl. 22:28
Hej  Henrik.
Jeg har haft et par rapala pro wear i 3 sæsoner, De blev utætte lige over støvlen. Men har været meget tilfreds med dem. Har lige købt et par scierra cc3 boot foot waders, meget lækker støvle med god pasform, og behagelige at gå i.
Mvh Martin
p.s de er på tilbud hos gofi til 1500.
Til top
Cliff Kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Cliff Kristenensen

Tilmeldt:: 02 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cliff Kristenensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2011 kl. 23:07
Vil bare sige CC3 Boot versioner holder ikke, de går istykker  det hvor sålen er vulkaniseret på støvlen. Har en kammerat som er igang med par nr.7 på garanti.

Så kan kun sige en ting gem kvitteringen.

Så har man da også nye støvler konstant!Wink

Cliff
Til top
Henrik Møller Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik_Møller Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik_Møller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2011 kl. 23:29
Hej Henrik

Jeg har et par rapala med støvle til at ligge. De er spritnye. Købt i grundejerforeningen da vi skulle rense vores sø, men det blev aldrig til noget.. Og jeg bruger strømewaders. Ved ikke hvad størrelse mand du er :-) men hvis du er int. kan du da smide en PM.. :-)
vh
TRHM
henrik@lakseture.dk
FISH ON, www.lakseture.dk
Alaska, Mexico, Bahamas
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2011 kl. 08:08
Citat: Cliff Kristenensen

Vil bare sige CC3 Boot versioner holder ikke, de går istykker  det hvor sålen er vulkaniseret på støvlen. Har en kammerat som er igang med par nr.7 på garanti.

Så kan kun sige en ting gem kvitteringen.

Så har man da også nye støvler konstant!Wink

Cliff
 
Jeg har brugt mine CC3 siden efteråret, uden at der har vist sig fejl endnu.
Det er længe siden, jeg har haft et par neoprenwaders, man kunne sige det samme om.Thumbs Up
 
Mvh
Henning
Til top
lars rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ler Avatar

Tilmeldt:: 01 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2011 kl. 14:44
Jeg er også af den mening, at livet er for kort til løse støvler. Problemet er så bare, at tiden går med at tørre sokker og reklamere over utætte støvler.Dead
Egentligt underligt, at støvlerne på neoprenwaders er meget bedre, end dem de monterer på åndbare??? Mine neoprenwaders med fast støvle holder generelt 5-8 år. Min kones HH vinyl waders kører på 25 år. Havde et par cc3 der holdt ½ år. Næste par blev Keeper. Støvlen holder stadig, men slidt igennem på benene. Hvorimod makkerens af samme mærke er gået i støvlen efter 1½ år.
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2011 kl. 16:16
Hej Alle
 
Tak for inputne!
 
Mvh
Henrik
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2011 kl. 16:32
Hej igen
 
Har lige kigget på et par Scierra CC3 men ser ud som om de har gummisål?
 
Henrik
Til top
Frank Timm Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Greg

Tilmeldt:: 26 Apr 2010
Geografisk: Tørring
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Greg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Apr 2011 kl. 11:06
Jeg har haft et par Ron Thompson hydrowave med fast støvle. Jeg har ingen problemer haft med utætte støvler, men til gengæld har jeg fået 2 par byttet pga utætte limninger ved skridtet. Så nu har jeg smidt lidt dollars oven i hatten og fik istedet et par CC6 Scierra, som jeg har høje forventninger til.
MVH Frank
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Apr 2011 kl. 11:56
Citat: HSJ

Hej igen
 
Har lige kigget på et par Scierra CC3 men ser ud som om de har gummisål?
 
Henrik
 
Da jeg købte mine, kunne der vælges mellem filt og gummi.
 
 
Mvh
Henning
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Apr 2011 kl. 12:25
Citat: Cliff Kristenensen

Vil bare sige CC3 Boot versioner holder ikke, de går istykker  det hvor sålen er vulkaniseret på støvlen. Har en kammerat som er igang med par nr.7 på garanti.

Så kan kun sige en ting gem kvitteringen.

Så har man da også nye støvler konstant!Wink

Cliff
 
Måske en fejl 40,manden passer ikke på sit grej...
 
Mine CC3 fejler intet og jeg rengør dem aldrig...
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down