Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Loop G3

 Besvar Besvar
Forfatter
Brian Priesner Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Priesner Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Priesner Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Loop G3
    Sendt: 14 Aug 2011 kl. 11:17
er der nogen der kan fortælle mig om  jeg kan vende selv hjulet dá jeg gerne vil køre linen ind med venstre hånd ?
Til top
Kristian Skytt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kristian M. Avatar

Tilmeldt:: 29 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Aug 2011 kl. 11:39
Hej Brian

Det kan du sagtens.

Du kan se, hvordan du skal gøre her: http://www.youtube.com/watch?v=gAzLZniWdzQ

Hilsen Kristian.


Redigeret af Kristian M. - 14 Aug 2011 kl. 11:42
Til top
Brian Priesner Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Priesner Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Priesner Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Aug 2011 kl. 14:16
Mange tak for hjælpen, det var lige hvad der manglede
Til top
Kristian Skytt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kristian M. Avatar

Tilmeldt:: 29 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Aug 2011 kl. 14:31
Det var så lidt.

Jeg er glad for, at du kunne bruge det Smile
Til top
Michael Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Ladefoged Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Aug 2011 kl. 18:48
Hej Brian.

Det er jo rigtigt dejligt at Kristian hjælper dig med det linkWink

Men noget der ikke fremgår af demo filmen er at før du starter, løsner du bremsen helt så skriften på bremseknappen er helt vandret, og sådan skal den også vende når du skruer den fast igen.
Herefter løsner du de 2 skruer på bremseknappen, og så ellers følger filmen, indtil du igen har samlet bremse/leje centret.
Her skal du ikke bruge skruetrækker, for så står den alt for hårdt, men bare justere bremse skruen med fingerne, samtidigt med at du kontra drejer på hele bremsehuset, det skal kunne gå frit til både højre og venstra side, så har du den rette (fabriks) indstilling.
Det betyder at du ingen modstand har i helt fristilling, men at hjulet begynder at bremse så snart du drejer lidt på bremseknappen.

Vær også varsom med PAKNINGEN både når du fjerner den og monterer den igen, det er den der sikrer at hjulet er 100% vandtæt, og den skulle jo nødig beskadiges, skulle det ske, har vi masser på lager hos LOOP og de er gratis (dog portobetaling)

Håber det hjalp dig, ellers kan du altid sende mig en mail eller ringe!Smile

Best
Michael


Redigeret af Michael Ladefoged - 14 Aug 2011 kl. 19:01
Til top
Brian Priesner Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Priesner Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Priesner Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Aug 2011 kl. 19:27
Hej Michael mange tak for hjælpen, mht til bremsen det fandt jeg ud af, den stramte jeg for meget, men nu kan jeg fiske med den rigtige hånd Smile og pakningen kom hel i igen... tak for de gode råd
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down