Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvem kender dette fluestik

 Besvar Besvar
Forfatter
michael meyland Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Michaelfisk Avatar

Tilmeldt:: 07 Jun 2011
Status: Offline
Beskeder: 73
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michaelfisk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvem kender dette fluestik
    Sendt: 08 Nov 2013 kl. 09:40
Hej

Jeg vil høre om der er nogle af jer som kender eller har et fluestik ved navn Griffin Blackfoot Mongoose?

http://www.ebay.com/itm/SPECIAL-PRICE-Griffin-Blackfoot-Mongoose-Fly-Tying-Vise-Full-True-Rotary-Case-/380764857227?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item58a75aa38b


Mvh
Michael

Redigeret af Michaelfisk - 08 Nov 2013 kl. 13:06
Til top
Allan Vittrup Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
vittrup74 Avatar

Tilmeldt:: 07 Aug 2002
Geografisk: Kysten på Hinsholm, Nordfyn, Østfyn samt Kongeåen, Gels Å, Vejen Å og Liver Å mv.
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér vittrup74 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2013 kl. 13:15
Hej Michael,

Kender det ikke, men det ser spændende ud. Jeg ville dog vælge base-modellen fra samme firma, som dog koster lidt mere. De har tilsyneladende livsvarrig garanti. Sig til, hvis du finder et sted i EU, hvor man kan købe det til nogenlunde samme (lave) pris.

Ellers har Jagt- og Fiskerimagasinet en del stik på tilbud for tiden, så jeg. Tjek det evt. ud.

Mvh. Allan
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres