Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Massere af fisk og fede fights!

 Besvar Besvar
Forfatter
Malthe Bach Laursen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
FishingCaughtonTape Avatar

Tilmeldt:: 15 Aug 2015
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FishingCaughtonTape Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Massere af fisk og fede fights!
    Sendt: 08 Jul 2016 kl. 23:45
SE VIDEOEN HER:

HER ER VORES SENESTE VIDEO

Her kommer endnu en film fra en god dag hos Gunderup Fiskesø!


Den 25. juni besluttede 3 kammerater og jeg igen at besøge Gunderup Fiskesø - for at gentage succesen.
Ikke alle fisk blev filmet, og vi har ikke tal på dem - men over 15 fisk blev i hvert fald fanget af os den dag. 

Hold øje på Facebook-siden ved at give den et ’like’ – der er nemlig stadig en konkurrence med lidt fiskegrej til put & take fiskeriet på vej inden længe. 

Se vores Facebook side her:
https://www.facebook.com/fishing.cot

Redigeret af FishingCaughtonTape - 06 Aug 2016 kl. 22:56
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jul 2016 kl. 12:08
Det er sådanne film, der er fine at beholde til den dag når vennerne kigger forbi, men som lystfisker får man ikke ret meget ud af at sidde og kigge på ene  fisk trækkes op efter den anden. Der er så mange gode videoer i dag, med rette underlægnings musik, med rette vinkler, med action, med historie, med fif, med den rigtige natur.
Dette er ikke for at nedgøre jeres ellers udmærket film, men mere for at sætte fokus på hvor du/i kan forbedre den, så det fanger et publikum.


Redigeret af limfjord - 09 Jul 2016 kl. 12:09
Til top
Malthe Bach Laursen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
FishingCaughtonTape Avatar

Tilmeldt:: 15 Aug 2015
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FishingCaughtonTape Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2016 kl. 18:41
Hej Carsten.

Jeg er helt enig i det du skriver - og tak fordi du skriver. Det giver lidt at tænke over.
På min Facebookside gør jeg som så mange andre - skriver fangstrapporter og andre opdateringer, men oveni det oftest en video som følger op på en fisketur, i stedet for kun et par billeder. 
Jeg har altid holdt af at lave film, men holdt endnu mere af mit fiskeri. Meningen er indtil videre derfor ikke at folk skal lære af mine videoer, men blot at vise og underholde andre med en kombination af to store interesser for mit vedkommende. 

Det kunne selvfølgelig være en mulighed for mig at fortælle og vise hvordan jeg fisker den dag jeg har et større publikum, så det vil jeg helt klar tage med her fra ;-)

Tak :-)

Med venlig hilsen
Malthe Laursen
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NRE

Tilmeldt:: 18 Sep 2011
Status: Offline
Beskeder: 527
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NRE Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2016 kl. 23:55
Hej Malthe, jeg har ikke set din video, men kan dog se, at den har fået et par ord med på vejen.

Hvis du vil lave lystfiskervideoer, så kan jeg anbefale, at du ser flg. 6 videoer, de er ganske vist så gamle, at de er fra før HD blev opfundet, men de har nogle helt andre kvaliteter, som gør dem se-værdige, og de kan alt det der med stemninger og historiefortælling.

Til top
Malthe Bach Laursen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
FishingCaughtonTape Avatar

Tilmeldt:: 15 Aug 2015
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FishingCaughtonTape Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jul 2016 kl. 00:30
Tak for tippet Niels ;)
Til top
Kjeld Willerslev Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kjeld Willerslev Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2008
Geografisk: ½KBH-½KARUP
Status: Offline
Beskeder: 968
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kjeld Willerslev Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jul 2016 kl. 14:43
Malthe,
enig med kommentarerne fra Carsten.

Giv din lydside noget mere opmærksomhed. Lad dine "stjerneskuespillere" tale undervejs, vise begejstring, og pas meget på med muzakken. Den bliver lynhurtigt ensformig og dermed dominerende. En følge speaker kan også løfte budskabet. En rigtig god lydside vil løfte budskabet rigtig meget, men det er så også en del, som kræver godt med tid.

Hvordan reglerne er mht. ophavsret på musik til den form for offentlige brug, bør du være ret sikker på. Jeg aner ikke selv, hvordan de virker i dag. Men find ud af det, hvis du ikke allerede ved det. Så får du i det mindste ingen problemer fra den side.

mvh
Kjeld
Én fisk mere på land, er én fisk mindre i vand, men én fisk mindre på land, er ikke én fisk mere i vand....
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum