Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SG Titanium spin II vs. RT Tyran nc ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Matias Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
FiskerMann Avatar

Tilmeldt:: 19 Sep 2016
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FiskerMann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: SG Titanium spin II vs. RT Tyran nc ?
    Sendt: 20 Sep 2016 kl. 15:21
Hejsa. 


Har nu knækket min lidt billigere RT carbon-x stang, og må derfor have en ny. 
Jeg fandt en SG titanium Spin II til en rigtig fin pris... Men er nu lidt i tvivl om man hellere skulle erhverve sig en RT Tyran, der med sikkerhed ikke kan knække ? 

Har nogle af jer erfaringer med disse to stænger ? 
SG'en er jo en dyr stang i forhold RT'en... Men kan simpelthen ikke leve med stænger der giver op mod en 3-4 kilos fisk.


Go fangst Star




Til top
Peter Schrøder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Schrøder

Tilmeldt:: 17 Maj 2011
Geografisk: Frederikssund
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Schrøder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2016 kl. 16:27
Citat: FiskerMann

en RT Tyran, der med sikkerhed ikke kan knække ? 

De kommer sikkert fra den samme fabrik, så jeg ville vælge den billigste.
Og btw; Alle stænger kan knække.
Med venlig hilsen
Peter Schrøder
Til top
Matias Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
FiskerMann Avatar

Tilmeldt:: 19 Sep 2016
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FiskerMann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2016 kl. 16:36
Tak Peter. 

De koster godt det samme, med det tilbud jeg fik. 
En Tyran stang skal godt nok have tæsk for at knække: https://www.youtube.com/watch?v=DDTHiO1fV_0


Redigeret af FiskerMann - 20 Sep 2016 kl. 16:38
Til top
Peter Schrøder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Schrøder

Tilmeldt:: 17 Maj 2011
Geografisk: Frederikssund
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Schrøder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2016 kl. 22:38
Hvis prisen er den samme, ville jeg gå efter udstyret; Kvalitet af hjulholder, håndtag, øjer og beviklinger. Og mht videoen så synes jeg ikke at den beviser noget. Jeg synes, i modsætning til fyren i videoen, ikke at den stang er udsat for nævneværdig overbelastning. 
Med venlig hilsen
Peter Schrøder
Til top
Tobias Hjorthjær Schultz Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Tobias073 Avatar

Tilmeldt:: 01 Okt 2015
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tobias073 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2016 kl. 11:27
Jeg har haft begge stænger, og der er en verden til forskel på dem.
Jeg kunne skrive rigtig meget om forskellene, men det korte af det lange er, at SG'en er klaaaaart bedst.


Til top
Michael Moesby Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
moesby Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 212
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moesby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2016 kl. 11:45
jeg har SG´en og kan kun give den de bedste anbefalinger. Fed stang der uden anstrengelse kaster pænt langt
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres