Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor mange gange?

 Besvar Besvar
Forfatter
finn kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finn_kjær

Tilmeldt:: 17 Apr 2013
Geografisk: sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 118
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finn_kjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvor mange gange?
    Sendt: 10 Apr 2017 kl. 19:45
Hejsa Folkens,

Jeg kom til at tænke; hvor mange gange genbruger I jeres fluer? Jeg skyller godt nok mine af efter endt tur, så de ikke ruster så let, og kassere dem ved synlig rust... Men vi kan jo ikke se ind under materialerne og der ruster det vel også...??  

Så hvad gør I? kassere dem ved synlig rust? Køre på til de brækker? Eller kassere dem efter x antal ture??  
Mvh Finn
Til top
Rune Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Dr. Claws Avatar

Tilmeldt:: 04 Feb 2014
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dr. Claws Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2017 kl. 21:30
Jeg aftager gerne rustne fluer som kan bruges til fiskeri med release-rig :)
Til top
Michael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dytti Avatar

Tilmeldt:: 20 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 119
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dytti Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Apr 2017 kl. 08:41
Jeg køre på, til der er så meget rust i øjet, at jeg ikke kan få linen igennem øjet Tongue
Jeg kan godt nænne at bruge mine fluer i laaang tid, og jeg skyller dem aldrig efter brug - Det er jeg for doven il.
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Apr 2017 kl. 13:32
Er det en flue jeg har brugt flere gange ,,har jeg vent mig til at  tage fat ved krogbøjningen og så oppe ved øjet og så vride lidt fra side til side Wink

Har mistet en god fisk hvor jeg fik fluen hjem uden krogspids som var knækket af ved krogbøjningen lige under noget dub hvor jeg ikke kunne se at den var blevet rusten Cry




Til top
Mikael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NanoQ Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NanoQ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Apr 2017 kl. 22:40
Hvis man undersøger hvor let en rusten krog knækker - selv om det kun er overfladerust - så fisker man ikke længere med rustne kroge.

De fleste kroge med synlig rust, kan uden problemer knækkes med fingrene...
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum