Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sikke noget lort

 Besvar Besvar
Forfatter
Jørgen Lorenzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FFFI

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Kysten
Status: Offline
Beskeder: 148
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FFFI Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sikke noget lort
    Sendt: 17 Aug 2017 kl. 16:20
Så har jeg også prøvet det  Jeg solgte en Simms vest for et par dage siden her på auktionen, køber var absolut ikke tilfreds (det forstår jeg egentlig godt) han sendte mig en mail i formiddag at det var noget lort jeg havd solgt, ikke andet, svarede selvfølgelig han bare kunne sende vesten tilbage og få betaling retur (køber har kke svaret tilbage) Nu har jeg så efterfølgende fået et par sms'er at jeg bliver hængt ud på Facebook (er ikke selv på Facebook) .. Så skulle man jo tro køber svarer tilbage på min mail... Men ikke endnu, hellere skynde sig at hængene mig ud på Facebook i stedet for at ordne sagen "mand til mand"
Jeg er enig i vesten ikke er Ok, men tog den i stakken med ting til salg sammen med en skjorte og en jakke, så jeg tjekkede den egentlig ikke, tog bare et foto og så på 123, beklager jeg derfor ikke har beskrevet varen korrekt.
Har solgt og købt mange gange på 123, har da også været mindre heldig som køber i et par handler, men er ret sker på det er første gang jeg bliver svinet til som sælger....TRÆLS... 
Mere kan jeg ikke gøre, vil nok være lidt mere OBS på de næste auktioner jeg laver.
Håber køber mander sig op og kontakter mig tlf/mail eller bare sender vesten retur så handlen kan gå tilbage, men det kan også være det er bedre bare at sidde bag skærmen og svine mig til.

Mvh Jørgen Lorenzen Ikast

Ps jeg deltager ikke videre i denne tråd, hvis køber sender mail bliver han naturligvis svaret.

Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
duck power

Tilmeldt:: 27 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér duck power Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2017 kl. 16:31
Øv

Jeg kan faktisk godt huske køber fra en gammel tråd herpå forummet. Han virker som en der gerne vil misforstå regler og bøje dem så de passer i hans kram, så det kommer ikke bag på mig det du skriver :-(

Og det ville vel være det mest rigtige at "hænge" dig ud herinde (hvis han absolut vil det), hvor han har handlet, frem på et eller andet ligegyldigt medie...

Virker lidt sølle og fejt
Til top
Niels Ole Kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ole K. Avatar

Tilmeldt:: 04 Jan 2013
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 240
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole K. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2017 kl. 16:51
Det er nemt at svine folk til på fjæsbog...for nemt desværre og "dejligt"upersonligt for man slipper for at forholde sig til den anden person i handelen..
Confused

Heldigvis er vel op imod 99% af handlerne gode med tilfredse sælgere og købere. Det er vigtigt at huske på. Men selvfølgelig fylder sådanne trælse handler og kommunikation desværre meget.

Mvh Ole
Husk fisken vokser sig kun større i vandet, ikke i fryseren.
Til top
dennis heine sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
nannabella

Tilmeldt:: 02 Nov 2011
Geografisk: horsens
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nannabella Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2017 kl. 18:28
Træls når sådan noget sker.De handler vi har lavet Jørgen,har altid været super.
Så godt opslaget på fjæsen,og syntes bare ikke det er i orden at svine folk til,uden at have haft kontakt.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum