Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fjer til fluebinding....

 Besvar Besvar
Forfatter
Milton Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
McHardy

Tilmeldt:: 30 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 188
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér McHardy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fjer til fluebinding....
    Sendt: 07 Aug 2024 kl. 13:59
Hej Fluebindere......
Jeg har købt op til flere poser af Mikael Frödins poser SNS Pheasant rump feathers, begge slags, - hvor der bliver lovet super fjer i bedste kvalitet !
Jeg ved ikke med Jer eller om jeg bare har været uheldig men op til flere af mine poser har der ikke en gang været bare 2 brugbare hackler Confused
I mine øjne den værste gang lort !!
Men prisen fejler ikke noget!
Er der andre end mig der føler sig røvrendt ?
/Milton
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1748
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2024 kl. 16:02
Hej Milton.

Hvis du skal have noget ordentligt rumph fjer, så kan jeg anbefale dig, at købe fjerene i Path, her får du meget mere ud af fjerene, mest fordi, her er alle størrelser.

Prøv at skimme de link her:

https://www.google.com/search?sca_esv=32e484f6156eb8e3&rlz=1C1WOHY_daDK1045DK1045&q=Ringneck+Pheasant+Rump+feathers+path&spell=1&sa=X&ved=2ahUKEwiDptX8xeWHAxV2CBAIHZdtMMcQBSgAegQIOxAB&biw=1242&bih=552&dpr=1.1

giv dig god tid til at søge på de bedste tilbud. Jeg handler ikke i Danmark, men i Polen / Rumænien og Italien, her gøres der meget i at materialerne er af højere kvalitet, så kan man diskuterer om priserne er ok, det synes , jeg og leveringen sker inden for 3 - 5 dage, uden problemer, dog betaler jeg altid med Pay Pol, hvis der skal ske noget uventet.

Mvh
Per Karlsen.
Til top
Finn Sommer Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Finn Sommer Avatar

Tilmeldt:: 13 Apr 2019
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Finn Sommer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2024 kl. 14:16
Hej Milton

Du er ikke den eneste. Jeg har også de omtalte fjer og de er som du skriver, det ringeste gang lort, og i betragtning af antal, så er det godt nok nogle dyre fjer.

Det samme er tilfælde med hejrefjerne som ligeledes er i samme ringe kvalitet.
Lidt bedre, men ikke meget er marabou fjerne ligesom fasan- og hejre hacklerne.

K&B
Finn Sommer
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down