Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Håndtag twin power

 Besvar Besvar
Forfatter
Torben Carlsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Tc 10

Tilmeldt:: 26 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tc 10 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Håndtag twin power
    Sendt: 12 Maj 2011 kl. 20:20
Hej Alle
 
Jeg har købt et 2500xt-ra Twin Power til meget små penge, men det er uden håndtag, så jeg ville høre om der var en der havde et sådan liggene. Jeg er lidt lige glad om det er med et eller to håndtag. Hullet hvor det skal sidde er 4,4x4,4 mm altså firkantet, jeg har en BFT spin jerk stang med en kaste vægt fra 0-150 g og 6 fod i et stykke, eller 3 stk hvide+3 stk røde storm wildexe Giant jigging shad med en vægt på 385 g som jeg gerne ville bytte med hvis det skulle være nået, men hvis I kun vil havde penge så må vi finde en pris i stedet for.
 M.V.H.      TC 10.
TC10
Til top
ole menander Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
OleOrm

Tilmeldt:: 18 Feb 2005
Geografisk: midtJylland bl.a Hald Sø
Status: Offline
Beskeder: 188
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér OleOrm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Maj 2011 kl. 20:24
Til top
Jens Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jens fisker

Tilmeldt:: 09 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Maj 2011 kl. 20:52
Mange håndtag til forskellige hjul passer på andre modeller.
 
Så du kan nok finde et..
Til top
Torben Carlsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Tc 10

Tilmeldt:: 26 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tc 10 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Maj 2011 kl. 21:34
Til Jens tak for det.
Til Ole, ja jeg havde tænk på dig din gamle røver, jeg kommer på til dig i næste uge, kan du holde det til mig????. Den der mail med savager 4-play wobler kunne jeg ikke bruge til ret meget, for der var jo ikke bill. til. Har du stadig nogle til den gode pris????.
TC10
Til top
ole menander Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
OleOrm

Tilmeldt:: 18 Feb 2005
Geografisk: midtJylland bl.a Hald Sø
Status: Offline
Beskeder: 188
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér OleOrm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Maj 2011 kl. 21:39
Big smile har stadig en del på væggen, har købt ekstra af dem folk har bestilt.. er vel ca 15 forskellige til de 45 kr stk.har mere end 1 håndsving  mener også der er forskellige farver/str  så tag hjulet med
Til top
Torben Carlsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Tc 10

Tilmeldt:: 26 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tc 10 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Maj 2011 kl. 23:40
Ok Ole ses i næste uge.Smile
TC10
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down