Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Giber Å - ved Skovmøllen

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael Moesby Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
moesby Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 212
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moesby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Giber Å - ved Skovmøllen
    Sendt: 25 Sep 2016 kl. 16:26
Jeg var i dag en tur i skoven ved Skovmøllen og gik bla langs det stykke af Giber Å hvor fiskeriet er gratis.
Et fint lille stykke å, der dog som andre åer lige nu mangler vand.
Som jeg ser stykket, ligner det et sted hvor der burde være fint til fiskeri efter bækørred - jeg så også et par enkelte små af slagsen.
Er der nogle herinde der har erfaring med dette stykke, og for den sags skyld andre stræk af Giber Å, da jeg godt kunne tænke mig at finde et sted hvor man kan dyrke det spændende bækørredfiskeri?
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2016 kl. 18:56
Citat: moesby

Jeg var i dag en tur i skoven ved Skovmøllen og gik bla langs det stykke af Giber Å hvor fiskeriet er gratis.
Et fint lille stykke å, der dog som andre åer lige nu mangler vand.
Som jeg ser stykket, ligner det et sted hvor der burde være fint til fiskeri efter bækørred - jeg så også et par enkelte små af slagsen.
Er der nogle herinde der har erfaring med dette stykke, og for den sags skyld andre stræk af Giber Å, da jeg godt kunne tænke mig at finde et sted hvor man kan dyrke det spændende bækørredfiskeri?

Jeg har ikke været der selvom jeg er medlem, men det er ALF som har fiskevandet og det har en fin bestand af skildpadder!!!
http://www.aarhuslystfiskerforening.dk/fangster/310/andet-fra-giber-aa

Ang. bækørreder, så er der ingen grund til at gå over åen efter vand Moesby Wink

Til top
Michael Moesby Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
moesby Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 212
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moesby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2016 kl. 19:33
Citat: FinnSommer

 

Ang. bækørreder, så er der ingen grund til at gå over åen efter vand Moesby Wink

hehe nej men kæresten bor ved Harlev, så det ville jo være en evt mulighed
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum