Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nyt fluehjul klasse 7-8

 Besvar Besvar
Forfatter
claus Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sjyden

Tilmeldt:: 07 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sjyden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: nyt fluehjul klasse 7-8
    Sendt: 25 Okt 2009 kl. 11:40
anbefal et fluehjul til ca 1000kr skal bruges til lidt gedde fiskeri

hilsen claus
Til top
Marc skovby Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
team grayling Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 449
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér team grayling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 11:54
Loop clw 5-8 til 795,- er nok et af de bedste køb til prisen. evt. et vision xla på bud. her får du lige lidt mere hjul for pengene. Ellers er det bare lede lidt rund i kataloger og på nettet evt. her på siden. Stort set alle hjul vil kunne klare de danske gedder...
Til top
Lars Andersen. Køge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
KøgeLars Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 448
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KøgeLars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 12:13
et plactic hjul ala vision 3 zone feks.
Det tåler alt!!!!!!!!!!!
Til top
claus Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sjyden

Tilmeldt:: 07 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sjyden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 12:33
hvordan er kvaliteten på et vision koma i kl. 7-8

hilsen claus
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 12:42
koma hjulet er ok bare tungt
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 12:42
koma hjulet er ok bare tungt
Til top
Dennis Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Pusling Avatar

Tilmeldt:: 22 Aug 2006
Geografisk: Brande
Status: Offline
Beskeder: 91
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pusling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 12:44
Jeg synes godt om Vision Koma.

Ellers et Scierra XDP eller D-Lite.


Mvh.

Dennis
DeSti-Nation.dk
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 14:51
1000kr bliver svært at nå :-))
Men hvad med 3 Okuma Airframe :-)
Spøg til side ,hjulet er hamrende solidt, med en ok bremse, og med en vægt i den lavere ende. Dog er hjulet uden særlig ´´dollareffekt´´
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JB Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 15:46
Loop clw 5-8 til 795,- er nok et af de bedste køb til prisen. Her er jeg helt enig med Marc. Bl.a. har hjulet en god bremse. Eften min mening det bedste ´´plastik-hjul´´.
Mvh Brandt
Til top
claus Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sjyden

Tilmeldt:: 07 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sjyden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 11:35
har købt okuma slv 7-8 3stk et til hver line så må de klare det ind til jeg finder ud af hvad jeg vil have :-)
Til top
kasper olsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
kasper olsen

Tilmeldt:: 16 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kasper olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 12:02
Hej Claus

Mit bud vil være følgende:
Hvis du nu hvad jeg forventer fisker både gedde og kyst, så vil jeg istedet vælge 1 hjul som dækker bredere.

Jeg bruger et danielsson 4seven, det dækker både kyst, gedde, og 1-håndslaks, og med extra spole kan det også bruges til let 2-hånds.

et lækkert hjul som dækker bredt.

Men det kan du ikke få for 1.000.

Overvej dit køb nøje, det kan godt svare sig at investere i et 4seven, det er en megapopulær størrelse, som der altid er mange købere til, hvis du mod forventning skulle fortyryde - men det gør du heller ikke er jeg sikker på.

mvh
Kasper
Til top
kasper olsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
kasper olsen

Tilmeldt:: 16 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kasper olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 12:04
.....ellers har jeg 2 stk. Vision 3-zone liggende og samle støv, de er begge fejlfri. men mangler en stump af foden - de sidder stadig godt fast, så ingen problemer her. Har været tabt på gulvet.

Du er velkommen til at komme og hente et i Virum.
Ganske gratis

mvh
Kasper
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 12:07
Jeg går med et XLA til 8'eren, godt nok en 6/7-model, men det er sq et perfekt hjul til geddefiskeriet for mig. Eneste jeg overvejer er, om man måske skulle se om man kunne finde en 8/9 spole til det også, da et flydende SH fylder meget på 6/7'er spolen.
Til top
claus Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sjyden

Tilmeldt:: 07 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sjyden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 12:08
til 300kr stykket helt nye gå det ikke helt galt til prisen, det er aldtid rart med et ekstra hjul til at prøve nye liner på.
Til top
brian pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mc grecor Avatar

Tilmeldt:: 23 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mc grecor Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 18:37
christian tramm skrev: koma hjulet er ok bare tungt


nej det er da ikke ,,så har du tynde arme ,,,,det er et kanonshjul bedre en alt det skidt fra div sage og waterworks det er kun til tropisk fiskeri value 4 money= koma
Til top
brian pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mc grecor Avatar

Tilmeldt:: 23 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mc grecor Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 18:44
kasper olsen skrev: .....ellers har jeg 2 stk. Vision 3-zone liggende og samle støv, de er begge fejlfri. men mangler en stump af foden - de sidder stadig godt fast, så ingen problemer her. Har været tabt på gulvet.

Du er velkommen til at komme og hente et i Virum.
Ganske gratis

mvh
Kasper

et godt hjul og godt tilbud (y)(y):-)
Til top
brian pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mc grecor Avatar

Tilmeldt:: 23 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mc grecor Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 18:51
Til top
rasmus bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
rasmusbech

Tilmeldt:: 30 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 112
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rasmusbech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 18:53
Hvad med et Haselgrove Edge? Det er ikke vanvittigt dyrt, og det fungerer upåklageligt, og har et ret lækkert design og bremsesystem.. Syntes jeg så et til salg her på siden til 600,-....

Rasmus Bech
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down