Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

skum

 Besvar Besvar
Forfatter
mads knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mads77 Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mads77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: skum
    Sendt: 04 Nov 2009 kl. 16:17
Hej folkens

Med fare for beskyldninger om ikke at stytte min lokale grej pusher poster jeg alligevel dette inlæg,
i min konstante søgen efter billige binde matrialer :-) faldt jeg for et stykke tid over dette her


- se linket HER


jeg ved ikke om der er andre der har lavet indlæg om det men hvis, så tag det her som en opfriskning.
Både prisen og udvalget er mange gange bedre end der hvor jeg normalt køber skum.
Så nu skal der udvides i bomber og gurgler afdelingen i min flueæske

mads
Til top
Jacob Albertsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Albertsen Avatar

Tilmeldt:: 30 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Albertsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 16:42
Hej Mads,

Linket virker ikke..

K&B

Jacob
Til top
mads knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mads77 Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mads77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 16:44
sorry prøv copy past så - se linket HER
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 16:53
Hvis man søger efter mosgummi på Google, så dukker der mange interessante netbutikker op, som koster noget under Pandura's priser.

Har allerede købt regnbuens farver til at lave Chernobyl ants...:-)
Til top
mads knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mads77 Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mads77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 16:58
modtaget så gider jeg ikke rode med at få linket til at virke mere ;-)
Mads
Til top
Henrik L. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik L.

Tilmeldt:: 29 Mar 2003
Status: Offline
Beskeder: 637
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik L. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 17:45
Hej

Er der nogen der ved, om man kan få skum/mosgummi i flourescerende farver et eller andet sted?


Mvh Henrik
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 19:38
Hej Henrik
- se linket HER
Her har de det meste.
Michael
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 22:33
Ja Panduro har da en smule ting, men der er efterhånden ikke mange af de gode gl.daws hobby butikker tilbage, ikke i midtjylland i hvert fald. Men jeg har da købt en stak til mit binderi i en lille hobbyforretning. Der fik jeg dem til 4-5,- per A4 plade i 2 mm udgaverne. Det kan man vel ikke klage over. 20,- per ark i Panduro er fakkertalt mega dyrt (men nok ikke sammenlignet med i en grejshop aka. Flycompany's produkter). Det er faktisk lidt imponerende hvor stor prisforskellen er, når man tænker på, at en hobbyforretning også er sidste led inden forbrugeren :)
Til top
- Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
PeterMulbjerg Avatar

Tilmeldt:: 05 Nov 2005
Geografisk: -
Status: Offline
Beskeder: 68
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PeterMulbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Nov 2009 kl. 06:09
Jeg kunne godt tænke at høre hvilke tykkelser skum I bruger til de der skumfluer ??

vh
Peter
Til top
- Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
PeterMulbjerg Avatar

Tilmeldt:: 05 Nov 2005
Geografisk: -
Status: Offline
Beskeder: 68
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PeterMulbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Nov 2009 kl. 06:13
Ja og da egentligt også hvor store sådan nogle skumbasser skal være - altså længden på de fluer I bruger ??

vh
Peter
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down