Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Geoff Anderson Raptor VS WS

 Besvar Besvar
Forfatter
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Geoff Anderson Raptor VS WS
    Sendt: 08 Nov 2009 kl. 02:08
Står for at skulle bestille en ny wadejakke og jeg er lidt i vildrede når jeg kigger på GF jakkerne.

Hvad Pokker er forkellen på Raptor Jakken og WS jakken
(det er den gamle model jeg har kig på) ???

Jesper Rasmussen
Til top
peter simonsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterbager

Tilmeldt:: 01 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterbager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2009 kl. 06:10
ws har flere detaljer end raptor,indbygget dispencer og 2 ryg lommer+en eksta lynlåslomme på den ene føreste grejbox lomme.ws har jeg købt og den er(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)
Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2009 kl. 01:17
Der er ikke umidbart nogen forskel i stofkvalitet ?? er det kun detaljerne der er sparet på ??

Jesper Rasmussen
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2009 kl. 08:51
Hej Jesper

Jeg undrede mig også da jeg købte min Raptor. Jeg prøvede også WS modellen og syntes at den virkede kortere og mindre de kostede i øvrigt det samme! Jeg fik min Raptor lidt billigere men har været super glad for den!

Henrik
Til top
peter simonsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterbager

Tilmeldt:: 01 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterbager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2009 kl. 09:16
systemfabrik tror jeg det hedder,det er det samme på begge.
Til top
Rasmus Keis Neerbek Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Keis Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 272
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Keis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2009 kl. 12:02
Vær opmærksom på, at WS ikke kan rumme en af de store flueæsker fra C&F. Jeg er rigtig glad for min, der har holdt i flere år uden problemer, men har altså suppleret med en Simms vest ovenpå til både stort og småt.

mvh, Rasmus
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2009 kl. 13:33
Jeg mener, at den væsentligste forskel udover de allerede nævnte detaljer er at finde i længden på jakkerne - WS-jakken er lidt kortere end Raptor-jakken. WS-jakken er beregnet at bruge sammen med waders.
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2009 kl. 16:58
Rasmus
Der er en stor ryglomme der kan rumme et halvt flyttelæs;-) Selv med en diskosprolaps er det til at komme i den med jakken på.
Hans
Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2009 kl. 17:07
Har lige været ude og prøv en Raptor men GF har desværre ændret på deres størrelser, så voksne mennesker ikke længere kan passe hverken deres Raptor eller WS 3
Så jeg har lige bestilt en WS 2 Som jeg har i forvejen i str. Voksen

Jesper Rasmussen
Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2009 kl. 02:15
Og den var så også lige ombygget i størrelsen, så nu er jeg sku lige vidt.

Utroligt at voksner mennesker ikke kan få nogle ordentlige klude mere

Jesper Rasmussen
Til top
S.G Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
msg1979

Tilmeldt:: 28 Okt 2009
Geografisk: Skibhusene
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér msg1979 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2009 kl. 17:13
Ved ækvator sport i Odense kommer den nye WS3 jakke på tilbud fra mandag. Hold øje med deres webshop på mandag
3´eren er noget mere gennemtænkt en ws´eren
Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2009 kl. 21:24
3´eren er noget mere gennemtænkt en ws´eren


Bare ikke når vi snakker størrelser, det er desværre kun `børn` som kan passe den ;-)

Jesper Rasmussen
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2009 kl. 21:27
Hvad str er det du bruger?
Hans
Til top
S.G Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
msg1979

Tilmeldt:: 28 Okt 2009
Geografisk: Skibhusene
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér msg1979 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2009 kl. 21:42
Huh? Børn der kan passe?!?
De er da mega store i størrelserne. Jeg overvejer selv at købe en og har prøvet ws´3ere både ved Jan og Bo´s og ækvator (super service begge steder)
Jeg er 193cm høj og vejer 95kg.

Jeg passer fint i en Large.. XL´eren bliver lige lang nok i ærmerne, til gengæld er der noget mere plads til grej i den....
Til top
bjørn s. andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
bsa120

Tilmeldt:: 01 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 74
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bsa120 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2009 kl. 21:48
Nu har jeg arbejdet på et værksted hvor det hed:
´´Alle under 110kg. er børn!´´
måske noget nogle andre end mine tidligere kolleger også mener;-)
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2009 kl. 21:52
Vejer 100kg hvor det meste er krop og passer XXl og XXXl i den kolde tid med lidt extra tøj under.
Hans
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2009 kl. 23:32
Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2009 kl. 23:46
Tjaa nu er jeg lige knap 2 meter og vejer godt over de 100 kg hvilket jeg agter at blive ved med at måle ;-) og jeg bruger minimum str 3xl

Men det er nu ikke omfanget det volder problemer når jeg skal have en jakke, det er mere skuldrene og rygstykket som er for lille og ikke mindst ærmlængden.
De helt gamle WS1 jakker havde en perfekt pasform og der var plads til en tyk trøje + en fleecetrøje uden probs.

Men sådan er det jo når man måler størrelser på kinesere og ikke på nordboere :-)

Prøv iøvrigt at se om i kan finde et par waders med en skridtlængde på 110 cm og støvler i str 48-49, så kan i se hvor træls der er at være 2 meter lang ))))-:

Jesper Rasmussen
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2009 kl. 00:57
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down