Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

to-håndsstang

 Besvar Besvar
Forfatter
Tom Landsholt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
tom01

Tilmeldt:: 24 Mar 2009
Geografisk: varde
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tom01 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: to-håndsstang
    Sendt: 25 Nov 2009 kl. 23:04
Jeg er ude efter en let to-håndsstang til åen (varde og Skjern), og har set et tilbud på en scierra ti+12,9 aftm 9. Er der nogle der har erfaringer med denne stang?
Mvh. Tom Landsholt.
Til top
Ronny Lagoni Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny Lagoni Thomsen Avatar

Tilmeldt:: 22 Jul 2005
Geografisk: Vejle/Grindsted/Kolding/Skjern/Haderslev/Varde
Status: Offline
Beskeder: 171
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny Lagoni Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2009 kl. 08:06
Hej Tom

Jeg ville hellere gå på udkig efter en nyere model - omkring de 13 fod klasse 8/9, så er du godt dækket ind til de to vandløb. Der er i øjeblikket mange steder gode priser på stænger i den nævnte klasse og længde.

God jagt

Med venlig hilsen

Ronny Lagoni Thomsen
Til top
Nikolai Kaad Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nikolai Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Mariagerfjord, Randers, Djursland, Gudenåen og Mandalselven
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nikolai Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2009 kl. 08:28
Hold øje med en brugt HMS 13,1´ #8/9 Den er letkastet, god kvalitet og så er den meget billig på brugt markedet omkring 1000,- for en velholdt to-håndsstang

Jeg er selv glad for mit eksemplar, som ikke er til salg :)

mvh

Nikolai
Til top
Henrik Vraa Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
vraap

Tilmeldt:: 16 Aug 2005
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér vraap Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2009 kl. 09:50
Hej Tom
Jeg har en Kunan i den ønskede størrelse det var måske noget for dig, det er lige som ny kun brugt få gange og kaster fantastisk.Bytte handel kan også komme på tale
Til top
Henrik M. Lomholt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creekking Avatar

Tilmeldt:: 11 Jan 2003
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creekking Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2009 kl. 10:02
Hej Tom,

Et rigtigt godt alternativ, til den overvejede Scierra stang, kunne være en Sage 12´4 # 8/9. Jeg har en sådan i overskud. Er du interesseret, så kontakt mig på henrikflyfish@hotmail.com
(y)
Til top
Bo Schødt Kluxen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bo Schødt Kluxen Avatar

Tilmeldt:: 15 Jan 2004
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 445
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bo Schødt Kluxen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2009 kl. 13:32
Ville man ikke kunne bruge en 11 fods klasse 7 switch stang til fiskeri ovennævnte steder?

Bo
Til top
Bjarne Lund Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bjarne l

Tilmeldt:: 11 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjarne l Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2009 kl. 13:36
Ja den kan sagtens klare det i Varde øst for byen ude vestpå vil vinden nok dræbe den... lidt det samme i Skjern ovenfor borris kan den sagtens bruges, men nedenfor gjalbæk vil vinden nok være slem ved den....

/Bjarne
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2009 kl. 14:14
Tom Landsholt skrev: Jeg er ude efter en let to-håndsstang til åen (varde og Skjern), og har set et tilbud på en scierra ti+12,9 aftm 9. Er der nogle der har erfaringer med denne stang?
Mvh. Tom Landsholt....


Hej Tom

Jeg har erfaring med omtalte stang. Det er en hård stang, ligesom de andre stænger i TI+ serien, som virkelig er istand til at lægge noget line ud, hvis det er det du ønsker. Jeg skal dog oplyse at det reelt er en kl. 10line den går bedst med. Så, nogen let stang er det ikke, men en fin stang til kl.10.

Mvh

Karsten
Til top
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2009 kl. 15:46
Scierra TI+ 12,9” aftm 9 helt ny og ubrugt til salg hvis det var noget du kunne bruge. pris 1100 kr + forsendelse.

Mvh
Frank
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down