Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Efterlysning - hjelp

 Besvar Besvar
Forfatter
Yngve Oppdrettslusa Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Yngve

Tilmeldt:: 12 Apr 2009
Geografisk: Norge
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Yngve Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Efterlysning - hjelp
    Sendt: 04 Dec 2009 kl. 15:32
Efterlysning - hjelp
Kjære danske venner
Hjelp meg å finne Smukke Berta. Jeg kommer fra Norge ved Oslofjorden og har vært ute for å ta en lang tur med Smukke Berta. I Oslofjorden har jeg et havbruk med fin laks. Vi har gått den lange tur langs kysten fra Oslofjorden til Danmark. Vi skulle på besøk hos en god venn i Danmark på Sjælland. Da vi hadde kommet et stykke inn på Sjælland, var Smukke Berta blitt trodd. Ved en stor stein bandt jeg Smukke Berta, så hun kunne hvile litt. I mellomtiden gikk jeg lanthandlen å kjøpe noe godt dansk Juleøl. Vi har ikke så fine øl i Norge som I har i Danmark. När jeg kom tilbaka til Stena, var Smukke Berta unnan - borte! Jeg kikket rundt meg, men nesten ingen menneske var at se. Jeg spurte en dame som tok en tur med hunden sin, hvis hun hadde sett noe. Hun skrek og sa at hun nå var tret av alle disse spørsmål om hva hun hadde sett og ikke sett.
Jeg er veldig ked af å ha mistet Smukke Berta. Jeg håper mine danske venner kan Hjelpe meg.
Smukke Berta er en dejli laks på nesten 10 kilo
Hilsen
Yngve Oppdrettslusa
Tlf. 0047 55 21 33 00
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2009 kl. 16:46
Yngve Oppdrettslusa skrev:
Smukke Berta er en dejli laks på nesten 10 kilo



- En laks på næsten 10 kg.,,, hm!!!, den kan på ingen måde betegnes som værende dejlig... det er en ynkelig gang småfisk garanteret fyldt med Dioxin ---> så du har faktisk gjort dig skyldig i en lovovertrædelse af værste slags, nemlig indførsel af giftigt affald fra et land udenfor EU... Min opfordring til dig er; at du hurtigt muligt rykker direkte i fængsel, uden mulighed for benådning...

Til top
Nlsn-Laust Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nlsn

Tilmeldt:: 22 Jan 2004
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nlsn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2009 kl. 16:56
Jeg er dansk, men jeg tror jeg har mødt Bertas farfar eller oldefar i Norge for nogen år siden. Han var mere hidsig - eller jeg var mindre tålmodig.
Vi mistede ham efter 200 meter. og kan således ikke hamle op med din tur til Danmark.
Men ingen tvivl om, at de var i familie.
Du kan læse mere her:
/Users/nlsn/Desktop/HaraldNY.pdf

Kondolation efter den lange tur. Fortsat skitt fiske!

Laust, Dagkort.dk
Til top
Michael Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mjorgensen Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 309
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mjorgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2009 kl. 18:02
Norsk galgenhumor ;-)

/Michael
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2009 kl. 18:07
Jeg er bange for, at Smukke Berta er blevet bortført og kommet uheldig af dage :-(

- se linket HER

Må jeg kondolere med dit tab - heldigvis har Smukke Berta mange, mange søskende oppe i dit smukke hjemland (y)
Til top
michael hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tomkat Avatar

Tilmeldt:: 27 Dec 2007
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tomkat Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2009 kl. 18:25
hun smagt godt bøvs:-)(y)
Til top
Niels Olaf Haugset Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
haugset Avatar

Tilmeldt:: 28 Dec 2008
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 156
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér haugset Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2009 kl. 20:47
Du er da også alt ædende Michael
Til top
michael hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tomkat Avatar

Tilmeldt:: 27 Dec 2007
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tomkat Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2009 kl. 20:48
ja alt med finner og patter:-):-)
Til top
Glasnost Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Glasnost

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Glasnost Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2009 kl. 23:15
Stakkels delfiner
Til top
Mogens Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mogens H.

Tilmeldt:: 11 Okt 2008
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 129
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mogens H. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Dec 2009 kl. 07:50
Jeg tror at de mange lakselus har bortført den .Kan ikke erstattes da der snart ikke er laks på +10 kg.tilbage i Norge.
Til top
SS Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
winner Avatar

Tilmeldt:: 22 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 154
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér winner Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Dec 2009 kl. 09:25
Go "norsk" humor.
Kan da se,der er en enkel eller 2 der har fattet pointen.:-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down