Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Imprægnering!

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Imprægnering!
    Sendt: 11 Jan 2010 kl. 18:42
Hej Forum

Skal imprægneret en wadejakke, har umiddelbart ikke lyst at komme div. Nikwax produkter i vaskemaskinen, så jeg er på jagt efter noget man kan spraye på men kan ikke finde noget fra Nikwax. Hvad bruger I?

Mvh
Henrik
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2010 kl. 18:50
Det er et vandbaseret produkt, og din vaskemaskine tager med sikkerhed ikke skade ! Du kan da bare vaske i hånden, eller købe et af deres spray-on produkter, det er bare væsentligt dyrere !!

- se linket HER
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2010 kl. 18:51
Hvad med at gå til det lokale renseri, så er du sikker på det bliver gjort rigtigt.

Jeg får altid renset min mc jakke, plus vinterjakken en gang om året her: - se linket HER/

Der burde være et lignende sted i nærheden af dig.
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2010 kl. 19:20
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down