Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

valg af flueline.

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Parne Avatar

Tilmeldt:: 28 Jun 2009
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Parne Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: valg af flueline.
    Sendt: 31 Jan 2010 kl. 20:40
godaften. er der nogen som ved hvad for en flueline jeg skal have til min salmonidae seatrout fly 9,6 fods aftm #7/8 im8 (der er en test af den i fisk og fri nr. 8 2009) jeg skal både have skydehoved til kysten og liner til åen. jeg fisker i vejle å. tænkte der måske var andre der ejede denne stangen og kunne hjælpe mig lidt der.

ville denne line være et godt valg til kysten? - se linket HER
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2010 kl. 20:53
Jeg har, og bruger selv adapted serien i #7 (potonbådsfiskeri)hvor jeg syntes de mange kombinationer, er gode til at nå en given dybte
.Flere af linerne er udsolgte, hos Almas.
Du kan se det hvis du prøver at bestille varen i en given klasse.
Til top
Henrik Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Parne Avatar

Tilmeldt:: 28 Jun 2009
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Parne Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2010 kl. 20:58
okay jeg har os fået en flydering. duer en #8 line ikke eller skal det være en #7 ?
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2010 kl. 21:21
Jeg kender ikke din stang , men hvis du har en favoritline som spiller godt på din stang, ville jeg læne mig lidt op af dens dimensioner/vægt.
Adapted linerne(klumpen) er rimelig kort,
Jeg bruger Adapted i #7, som så passer til Min Opticoast, også i klasse #7.
Linerne du spørger til, vil med held kunne bruges til åen
Til top
morten brøndum Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
morten_bach

Tilmeldt:: 21 Jun 2007
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér morten_bach Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2010 kl. 21:54
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down