Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

loop evotec clw

 Besvar Besvar
Forfatter
mogens rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
muggenæsby

Tilmeldt:: 27 Jan 2010
Geografisk: nordfyn
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér muggenæsby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: loop evotec clw
    Sendt: 08 Feb 2010 kl. 21:24
jeg vil købe et fluehjul loop evotec clw 5/8 ,er der nogen som har prøvet det ,jeg kan godt lide et carbon hjul.det er også lavet i en gennemsigtig udgave,og det vejer kun 110g,er lidt lun på det.kan det anbefales,eller er det noget bras.hilsen mogens
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Feb 2010 kl. 21:34
Jeg er rigtig glad for mit.... men har heller ikke rigtig haft så meget at sammenligne med.... det kan jo hurtigt koste for meget...

Til top
leif lunde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lunde

Tilmeldt:: 28 Nov 2003
Geografisk: nordsjælland roskilde fjord isefjorden øresund
Status: Offline
Beskeder: 260
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lunde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Feb 2010 kl. 22:09
hej mogens. dejligt hjul ingen tvivl om det jeg har selv 3 af dem men de har en svaghed hvis du ved et uheld taber det er risikoen for at det knækker rimelig stor har selv knækket en spole på denne måde.
Til top
Jim Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creepy

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 146
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creepy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 07:15
Kan kun tilslutte mig at det er et dejligt hjul, har selv købt 2 af dem, til prisen tror jeg det bliver svært at finde noget bedre, jeg vil ihvertfald til hver en tid anbefale det (y)
Til top
mogens rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
muggenæsby

Tilmeldt:: 27 Jan 2010
Geografisk: nordfyn
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér muggenæsby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 13:23
tak for henvendelserne.jeg køber det nok i denne uge i ækvator sport da det er billigst der 630.dk
Til top
Christian Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ce

Tilmeldt:: 03 Nov 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 111
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 14:35
Kanon funktionelt hjul(y)
Til top
Jim Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creepy

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 146
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creepy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 15:14
Ja prisen er endda faldet lidt på det, kan jo ikke ligefrem sige det gør hjulet mindre attraktivt ;-)
Til top
Lars Holm Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lars Holm

Tilmeldt:: 31 Jan 2006
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 22:02
Hej Mogens.

Fint og let hjul til prisen.
Jeg har selv den klare model som er mere holdbar end den sorte combosit model. Jeg har slået en flig af en spole af sort composit. Ikke noget problem, da jeg har købt en lille håndfuld ekstraspoler i Almas i den sorte model, da de kun koster en slik (75 kr. tror jeg det var). Du kan nemlig skifte frit i mellem spoler og hus blandt de klare og de sorte modeller.
mvh. Lars
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down