Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PR / Udsætning af Laks i Gudenåen

 Besvar Besvar
Forfatter
Torben Degn Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Torben Degn

Tilmeldt:: 14 Dec 2008
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Torben Degn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: PR / Udsætning af Laks i Gudenåen
    Sendt: 09 Feb 2010 kl. 09:29
Jeg blev noget rystet da jeg så i Randers amtsavis at Ejeren at Langå camping roste lakse udsætningerne i Gudenåen og han skrev hvor meget det betød for hans Campingplads. Og så ved vi lokale at han ´´kun´´ har givet 2000 kr. til Udsætning men kan købe en afstøbning at en laks fra åen til 20000 kr. for reklame og at han samtidig tager en procent del af de penge der er forbeholdt udsætninger i salget af dagkort i Langå's vand for at formidle salg af dagkort. Det er surt at se at lokale erhvervs drivende laver fedt af det fantastiske arbejde andre gør og støtter uden selv at give nogle bidrag der svare til hvad det giver tilbage i gæster.
Til top
Tom Bak Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TBH Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 477
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TBH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 10:07
Ja det er for groft!!!!
Lidt ligesom at jeg skal betale skat til sygehuset når nu jeg aldrig har været der!!!!!!!!!

JEG mener at du glemmer at se forretningen i det helt store billede. Alt den omsætning der bliver lavet er jo ikke sorte penge vel?? Det er jo ingen grund til at angribe mandens levebrød bare fordi han ikke personligt sponsorer udsætningerne mere end han gør??
Hvor meget ligger du personligt og den virksomhed du ejer og/eller arbejder i af deres samlede omsætninger til sådanne ting??
Jeg har svært ved at se problemet.....
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 10:28
Torben Degn skrev: Jeg blev noget rystet da jeg så i Randers amtsavis at Ejeren at Langå camping roste lakse udsætningerne i Gudenåen og han skrev hvor meget det betød for hans Campingplads. Og så ved vi lokale at han ´´kun´´ har givet 2000 kr. til Udsætning men kan købe en afstøbning at en laks fra åen til 20000 kr. for reklame og at han samtidig tager en procent del af de penge der er forbeholdt udsætninger i salget af dagkort i Langå's vand for at formidle salg af dagkort. Det er surt at se at lokale erhvervs drivende laver fedt af det fantastiske arbejde andre gør og støtter uden selv at give nogle bidrag der svare til hvad det giver tilbage i gæster....


Torben
du er helt gal på den - hvad bilder du dig egentlig ind at hænge nogen ud på den måde. Bidrag er frivillige og han har sikkert givet det han mener enten er rimeligt eller hvad budgettet kan bære - og iøvrigt kommer det ikke dig ved. Normalt giver man sådanne bidrag anonymt - i hvert fald beløbet - så er du sikker på du ikke er ude på tynd is ved at skrive sådant i et offentligt forum?
mvh
Heinz
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 11:00
Hej
Tror det vil være en knaldhamrene god ide, at spole filmen tilbage med en hurtig sletning;-)(y)

M.v.h Jesper
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 11:16
Torben Degn skrev:... at han samtidig tager en procent del af de penge der er forbeholdt udsætninger i salget af dagkort i Langå's vand for at formidle salg af dagkort.


Det er da kun rimeligt, at han får lidt penge for at sælge nogle fiskekort - det får alle andre købmænd, kiosker, tankstationer mm. jo også, når de sælger fiskekort til stortset alle andre vande i DK.

Som ved et hvert andet P&T-vand, så er det jo indtægterne fra de solgte fiskekort, som skal dække udgifterne til de fisk, som sættes ud, så, når en person giver et yderligere beløb, så er det da fint og vel egentligt noget, som ligger udover det forventelige.
Til top
Jesper Fohrmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fishmadman Avatar

Tilmeldt:: 13 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 404
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fishmadman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 11:44
Torben:

Læste lige dit indlæg....Tænkte at det var lidt ved siden af...123 - Ja ved siden af stort set alt - i alle moralske henseender...Du kan da ikke komme efter privat personer som du mener burde skæppe mere eller mindre i kasse af - Frivillige bidrag - i forhold til hvad de måtte have af udkom

Det er jo netop frivilligheden der er kernen...Manden kunne jo for såvidt nøjes med at betale sin skat... af de penge han har tjent på - tilrejsende lystfiskere - der kommer pga. udsætning af laks i Guden å - så er pengene tilbage i samfundet.

Desuden skulle jeg mene at hele lokalsamfundet omkring Guden å dal tjener penge på de udsatte laks...

Så dæ da båre dejli..

Venlig hilsen
Jesper Fohrmann



Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 12:22
Jeg vil som alle de andre skribenter, råde dig til at finde viskelæderet frem og slette denne helt urimelige tråd. Det kommer aldeles ikke dig ved hvad Campingmanden har givet i et frivilligt bidrag.
Per Hansen
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 12:54
Tja, jeg har gæstet Langå Camping et utal af gange - og kan ihvertfald ikke finde noget som helst negativt at sige!!!

Ellers må vi jo anføre at enhver dagligdagsbutik i Langå og omegn SKAL betale til Gudenålaksen - jeg handler ihvertfald i byen når jeg er der:-)

Et bidrag kan komme fra kommunen, som utvivlsomt mærker en effekt i form af øgede indtægter pga. den omsætning den øgede lystfiskertilstrømning giver.

Der findes sgu endda mennesker der er så tossede at de flytter til Langå pga. fiskemulighederne - jeg har selv fået håndslag fra min kone om, at vi flytter når jeg ALLEREDE om 25 år trækker mig fra arbejdsmarkedet;-)

Jeg talte faktisk med campingmutter her for nylig, og hun fortalte om at lystfiskere fra Sverige, Norge, Tyskland og sydeuropa faktisk er begyndt at komme - fordi sæsonen er kraftigt udvidet efter indførslen af den vestjydske laksestamme.. Lad os da i fællesskab glædes over dét!!!

Vi taler her om en målbar effekt på et lokalområde, og det er lige præcis den slags der skal til hvis vi nogensinde skal have en løsning omkring Tange....Så laksen kan svømme frit, og etablere en bæredygtig bestand.
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 13:02
Hej Torben.

Hvor meget donerer du selv til laksen,siden at du er utilfreds med at langå camping ´´kun´´ giver 2000 kr.

Mvh
Esben
Til top
kim bernt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lowlevell

Tilmeldt:: 29 Jan 2004
Geografisk: næstved
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lowlevell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 13:09
hej

netop denne type af indlæg gør en sur tid endnu surere.
måske skulle der overvejes et panel på en 2-3 stykker som moderatorer. Personligt er jeg imod censur men i visse tilfælde er det bedre end ingenting og så havde vi en mulighed for at slette denne type tråde uden lars skulle være på stikkerne hele tiden

hilsen lowlevell
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Runge_100

Tilmeldt:: 20 Maj 2005
Geografisk: Isefjorden
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Runge_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 14:00
Man kunne også bare lade være at kommentere det..
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 14:29
Henrik Erichsen skrev: Man kunne også bare lade være at kommentere det.....


Gjorde Du så det Henrik ?
;-)
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 14:33
jeg tror torben er blevet væk


mvh henrik
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 15:22
Ja han er sgu nok hoppet i åen for at give et ´´bidrag´´ smiler
Per Hansen
Til top
Peter Vangsø Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Mathiasen Avatar

Tilmeldt:: 17 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 294
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Mathiasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 16:10
Jeg er ikke tilhænger af denne type gabestok og vil derfor ikke kommentere det nævnte eksempel.

Der er dog en af problematikkerne der nævnes i indlægget (og som jeg selv stillede spørgsmål ved på den nys overståede generalforsamling i LSF) som fortjener et par ord med på vejen.

I 2009 og igen i 2010 har man på generalforsamlingen vedtaget at der i forbindelse med køb af dagkort til foreningens fiskevand, skulle opkræves et ekstra beløb på 10 kr til støtte for Gudenåens lakseprojekt. En ordning der i 2009 gav omkring 15.000 kr til lakseprojektet.

Et dagkort koster 125 kr hvoraf 10 % tilfalder udsalgsstederne i kommission for salget. En helt igennem fair og rimelig ordning. Men at kortudsalgstederne tager 10 % i kommission for at opkræve støttebeløbet syntes jeg godt man kan diskutere rimeligheden i.

Personligt mener jeg dette beløb burde gå ubeskåret til lakseprojektet.

Peter
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 16:37
Peter M ;

Jeg har altså virkelig svært ved at se, at campingpladsen eller kiosken oppe i byen er forpligtiget til at udføre velgørende arbejde.
Hvis de har indgået en aftale med LSF, er den jo bare gældende indtil andet aftales - og så er den skid slået:-)

Jeg deltager ikke yderligere i tråden, da den har fået (i mine øjne) rigelig unødvendig opmærksomhed.. Jeg tror lokal området skal være glade for laksen, campingpladsen fungerer jo også som kiosk for det tilstødende lokalområde..

Når jeg er på campingpladsen placerer jeg ret mange penge i byen ved restaurant besøg, grejhandel og alm. indkøb.. Da vi var 8 mand afsted med Korsør Lystfiskerforening, blev det til rigtig mange penge (selvom vi ikke kunne opstøve bare en lillebitte flaske Fernet Branca)..

Måske skal man nøjes med at være glad over, at der faktisk er så fint fiskeri i området - i de sjællandske åer er der fanget EN laks de sidste 3 år - forøvrigt en fejlvandrer af den vestjydske stamme.. Bare lige for at holde lidt perspektiv.
Til top
Tom Bak Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TBH Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 477
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TBH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 16:43
Peter Mathiasen skrev: Jeg er ikke tilhænger af denne type gabestok og vil derfor ikke kommentere det nævnte eksempel.

Et dagkort koster 125 kr hvoraf 10 % tilfalder udsalgsstederne i kommission for salget. En helt igennem fair og rimelig ordning. Men at kortudsalgstederne tager 10 % i kommission for at opkræve støttebeløbet syntes jeg godt man kan diskutere rimeligheden i.

Personligt mener jeg dette beløb burde gå ubeskåret til lakseprojektet.

Peter


Hvis du ikke er tilhænger af det så skulle du nok lade være med at kommentere i tråden............................................

Med hensyn til kommissionsbeløbet, dettes størrelse og hvor meget eller hvor lidt udsalgsstederne skal have for at sælge diverse fiskekort....Tror du så at det vil virke bedre hvis dette skulle gøre uden afregning?? Det tager da tid væk fra den øvrige betjening og service i de respektive udsalgssteder. Det tab skal da selvfølgelig dækkes ind på en eller anden måde. Hvordan skal det ellers skrues sammen?
Til top
lars rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ler Avatar

Tilmeldt:: 01 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 18:01
Hvis ejeren af Langå camping virkelig har givet 20.000 kr for en plastic fisk og kun 2000 kr til rigtige fisk. Som han selv udtaler er en væsentlig kilde til hans levebrød. Tænker jeg også at han skyder sig selv i foden. Men det er selvfølgelig en utilstædelig tanke i denne tråd;-)
Til top
Peter Vangsø Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Mathiasen Avatar

Tilmeldt:: 17 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 294
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Mathiasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 18:45
Simon A:

Du er sgu' en ener (y) Yderst relevant indlæg ;-)
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 19:00
Peter M ;

Jeg bukker og takker for den fine omtale (vælger at se bort fra den sidste smiley)..

Du er altså i mine øjne forkert ude, når du ikke mener langå camping skal have vederlag for at indkradse dagskortpengene - skal de så have mere eller mindre de dage hvor fiskeriet er skidt?;-)

Min beskrivelse af Korsør turen, er kun for at levendegøre hvad havørreden i særdeleshed, og måske endda lidt mindre laksen - gør for hele byen.
Slagteren skal vel heller ikke betale ´´lakseafgift´´ fordi jeg som lystfisker køber et par røde pølser nu jeg alligevel er i Langå?

Nu har jeg snart fisket i 10 år deroppe, først som boende ret tæt på - nu som turist..
Lad dog være med at gå i så små sko, at man ikke engang vil betale langå camping for deres arbejde.
Til top
Peter Vangsø Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Mathiasen Avatar

Tilmeldt:: 17 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 294
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Mathiasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 19:17
Tom Bak Hansen skrev: <

Hvis du ikke er tilhænger af det så skulle du nok lade være med at kommentere i tråden............................................

Med hensyn til kommissionsbeløbet, dettes størrelse og hvor meget eller hvor lidt udsalgsstederne skal have for at sælge diverse fiskekort....Tror du så at det vil virke bedre hvis dette skulle gøre uden afregning?? Det tager da tid væk fra den øvrige betjening og service i de respektive udsalgssteder. Det tab skal da selvfølgelig dækkes ind på en eller anden måde. Hvordan skal det ellers skrues sammen?


Nu er det jo ikke op dig at vurdere hvad jeg skal kommentere på, så stik lige piben ind.

Jeg kommenterer på problematikken generelt uden hensyntagen til hvem kortsælgeren er.

Så er dit indlæg iøvrigt noget værre vrøvl. Forklar mig lige hvorfor det kræver mere tid og flere ressourcer at slå 135 kr ind på kasseapparatet istedet for 125 kr. Det lidt ændrede slutregnestykke til LSF kommer altså heller ikke til at kræve den store handelseksamen.

Peter


Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 20:16
Peter M ;

For fanden da mand, du kan da ikke tillade dig at omtale Tom Bs indlæg som vrøvl, jeg kan da sagtens forstå hvad han mener - selvom han ikke er enig med dig.

Du hopper i samme sø som vi alle gør til tider - og ender i noget personligt.

SKAL vi være personlige, så tror jeg faktisk udemærket vi 2 kan opnå nærmest enighed den dag vi mødes ved åen,, og det gør vi utvivlsomt!! Du kan kende mig på at jeg har et stort svin af en havørred for enden af linen;-);-)

Uenighederne plejer meget hurtigt at være løst når folk som du og jeg mødes ved fiskevandet - fordi vi trods alt er der på grund af den samme passion.
Til top
Tom Bak Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TBH Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 477
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TBH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 20:44
Du mener altså dybt seriøst at forskellige folk skal arbejde gratis for din naturoplevelses skyld og samtidig støtte et projekt med et af dig fastsat beløb uden skelen til deres personlige holdninger til dette samt deres indkomst og økonomiske fundament iøvrigt????
Jeg er dybt rystet over dette!!!

Jeg kan da ikke forlade min arbejdsplads igen og igen i fem minutter for liiiiige at hjælpe laksebestanden hvor meget jeg så end personligt brænder for det!!!! Hvem betaler mig løn for det??? Det er jo ikke laksen der sætter lønnen ind på kontoen. På fx en camping plads er det sgu overnatningerne der spytter i kassen og ikke et begrænset salg af fiskekort.

GODT SÅ.............(Vigtigt pointe følger!!!)
Vi er ikke fundamentalt uenige om at der burde indbetales flere penge via fiskekortene hvis det i virkelighed er det du forsøger at være fortaler i dit oprindelige indlæg men måden du bringer diskussionen op på er ikke i orden.
Jeg stikker piben ind og beder dig tænke på det samme som du bad mig om: Det er ikke op til dig at vurdere hvad jeg skal kommentere på......
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 21:15
Der er skam ingen der skal arbejde gratis, heller ikke hvis Peter skulle bestemme, her er hvad han egentlig skrev...

´´Et dagkort koster 125 kr hvoraf 10 % tilfalder udsalgsstederne i kommission for salget. En helt igennem fair og rimelig ordning. Men at kortudsalgstederne tager 10 % i kommission for at opkræve støttebeløbet syntes jeg godt man kan diskutere rimeligheden i.
Personligt mener jeg dette beløb burde gå ubeskåret til lakseprojektet´´

Jeg kan sagtens følge Peter, hvorfor skal de tjene 1,- mere for, at opkræve et støttebeløb på en 10,-, som jo i virkeligheden er tiltænkt projektet ? :-)
Om de får 12,50 eller 13,50 pr. kort, det gør sgu ikke den store forskel, eller hvad ? :-)
Til top
Carsten B. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
CarstenBeck

Tilmeldt:: 14 Aug 2002
Geografisk: Østjylland/Djurslands kyster
Status: Offline
Beskeder: 276
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CarstenBeck Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 21:32
Hej.
Diskussionen er vel ikke disse små slagsmål nødig!
Problemstillingen er vel i bund og grund et spørgsmål om; Hvem sår og hvem høster?

Carsten
Til top
Peter Vangsø Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Mathiasen Avatar

Tilmeldt:: 17 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 294
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Mathiasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 21:44
Et par (y) og en hel masse af de gule :-) til Lars B for at kunne læse og forstå hvad jeg skriver
Til top
Peter Vangsø Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Mathiasen Avatar

Tilmeldt:: 17 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 294
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Mathiasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2010 kl. 22:31
[QUOTE] simon agerholm skrev: Peter M ;

SKAL vi være personlige, så tror jeg faktisk udemærket vi 2 kan opnå nærmest enighed den dag vi mødes ved åen,, og det gør vi utvivlsomt!! Du kan kende mig på at jeg har et stort svin af en havørred for enden af linen;-);-)

citat>

Simon: skulle det virkelig ske at vi mødtes og jeg efter at ha' bøjet nakken og kigget nedad må konstatere: At din er virkelig ER større end min. :-( Ja så foreslår jeg vi smutter på campingpladsen og får dem målt, vejet og fotograferet. Så køber jeg et par pils og en is til din ´´forsvundne´´ søn og vi lægger arm om DSF's fremtid. ;-)

Så har sådan et par medlemmer som os, der jo ikke støtter forretningen ved dagkortkøb, jo alligevel ydet et bidrag til sikring af den hyggelige plads' fremtid og beståen. (y)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down