Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ben til honey shrimp

 Besvar Besvar
Forfatter
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ben til honey shrimp
    Sendt: 13 Maj 2010 kl. 08:10
hep..

Er der nogle af jer der har en smart måde, at lave ben til Honey Shrimp'en på ??

Nu har jeg snart brugt en helt rulle flex (ovedrivelse er godt), for at prøve at lave de skide ben, og det er ikke ofte at der er nogle af dem der fungerer...

Er der nogle der har en god og smart måde til det ?
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2010 kl. 08:14
Jeg klipper et stykke på ca. 4 cm og slår en knude på midten. Jeg bruger ikke værktøj, kun lidt fingerfærdighed.

Du skal bare sørge for at benene vender rigtigt. Hold den ene halvdel mellem fingrene, så skal den anden halvdel pege vinkelret opad eller nedad, alt efter hvordan du holder. Så vil benene blive monteret rigtigt på fluen.

Du kan evt. bruge din dubbingnål til at liste enden gennem knuden, når du slår denne.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down