Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lavet en fejl ´´hjælp´´

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Lavet en fejl ´´hjælp´´
    Sendt: 20 Maj 2010 kl. 19:47
Jeg er desværre kommet til at lave en skrivefejl på en auktion har jeg opdaget, hvad gør jeg ved det??????

- se linket HER

Der skulle have stået at porto er inc.
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Maj 2010 kl. 20:02
1. Øverst på denne side tryk på LOGIN
2. klik på ´´se dine indtastninger´´
3. vælg auktioner ude til venstre
4. klik på din auktion
5. klik på ret

Så længe der ikke er ogen der har budt kan du rette i en auktion
mvh
Heinz
Til top
Christian Malabi Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian.malabi.larsen Avatar

Tilmeldt:: 24 Nov 2009
Geografisk: gladsaxe Kommune
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian.malabi.larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Maj 2010 kl. 20:04
hej jan

det er forsendt nu, fordi når der er kommet et bud på din auktion. du ikke ændre eller lukke auktionen når der et bud på den.

mvh christian
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2010 kl. 08:43
Hej Christian. Ja det er nok for sent, kan håbe på at køber bare vil betale portoen det var det der skulle have stået, da jeg ikke bruger varen og ikke skal tjene på det.
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2010 kl. 09:58
Jan Frandsen skrev: Hej Christian. Ja det er nok for sent, kan håbe på at køber bare vil betale portoen det var det der skulle have stået, da jeg ikke bruger varen og ikke skal tjene på det....


Undskyld, men skulle der så ikke have stået excl.porto hvis køber skal betale porto???
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down