Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mulighed for at ´´BlackListe´´ bruger indlæg i forum

 Besvar Besvar
Forfatter
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Mulighed for at ´´BlackListe´´ bruger indlæg i forum
    Sendt: 10 Jul 2010 kl. 14:56
Hejsa

Kunne det være muligt at man kunne få sin personlige ´´BlackListe´´ af visse brugeres indlæg i et forum så disse automatisk kunne sorteres væk fra ens view af denne ellers glimrende side.
Ja det er SEV som jeg specifik hentyder til i dette indlæg, jeg er nemlig ved at være ´temmelig træt af hans evindelige indlæg om SEV.
Hele 123nu handler efterhånden om ham og ikke om fiskeri!

Martin
Til top
Raymond Holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Raymond Holm Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2008
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Raymond Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2010 kl. 15:42
enig.

det er jo snart 123SEV :(
Til top
Mikkel Hald Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Mikkel Hald Avatar

Tilmeldt:: 18 Feb 2008
Geografisk: Kbh
Status: Offline
Beskeder: 54
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mikkel Hald Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2010 kl. 15:43
Du er jo med til det med dette indlæg.
Jeg er træt af evindelige indlæg om hvor træt folk er af SEV.
Jeg er vildt træt af folk som er trætte af SEV og hele tiden skal ytre sig om det.
Hvis folk kun deltog i SEV´s indlæg hvis de syntes emnet var interessant at diskutere ville vi få lidt mere ro på.

Mikkel
Til top
Mikkel Hald Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Mikkel Hald Avatar

Tilmeldt:: 18 Feb 2008
Geografisk: Kbh
Status: Offline
Beskeder: 54
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mikkel Hald Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2010 kl. 15:45
Det er jo bla. dig der får det til at handle om ham og ikke om fiskeri.
SEV´s indlæg handler jo om fiskeri ;-) Hvis du ikke har noget konstruktivt at byde på ifht hans indlæg så spring dem over.

Mikkel
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2010 kl. 15:48
Hej Mikkel

Jeg mener nu at SEV er ret god til at få dette til at handle om ham selv, han har i dag startet 3 tråde hvis jeg ikke lige husker forkert om ham og hans indlæg.
Der er adskillige herinde der har bedt ham om at dæmpe sig lidt da de mener han fylder for meget.
Jeg har tidligere syntes at hans indlæg var OK, jeg læste dem ikke da jeg ikke syntes jeg ville deltage i den debat han gerne ville starte, men nu angriber han mig som bruger og 123nu som site med sine seneste indlæg, derfor reagerede jeg.
Der er plads til alle herinde, men hvis SEV skal fylkde så meget som han gør lige nu, så vælger jeg bare ikke at komme her!

Martin
Til top
Mikkel Hald Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Mikkel Hald Avatar

Tilmeldt:: 18 Feb 2008
Geografisk: Kbh
Status: Offline
Beskeder: 54
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mikkel Hald Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2010 kl. 15:51
It takes two to tango ;-)

Vi kan ihvertfald blive enige om at det pt. fylder for meget ;-)
Håber virkelig ikke at folk udvandre pga dette rod.

Mikkel

Til top
Allan Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Allan999

Tilmeldt:: 01 Nov 2009
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Allan999 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2010 kl. 16:02
Mikkel Hald skrev: Du er jo med til det med dette indlæg.
Jeg er træt af evindelige indlæg om hvor træt folk er af SEV.
Jeg er vildt træt af folk som er trætte af SEV og hele tiden skal ytre sig om det.
Hvis folk kun deltog i SEV´s indlæg hvis de syntes emnet var interessant at diskutere ville vi få lidt mere ro på.

Mikkel


Nu deltager jeg normalt ikke i disse debatter SEV lægger op til. Den eneste grund er, at jeg ikke har tiden til at sidde foran pc'en døgnet rundt. Det er umuligt at få bearbejdet et emne, inden der kommer et nyt.
Emnerne SEV kommer op med er absolut ikke uinteressante, men det er svært for mig og nok også andre at følge med. Derfor er der nok også nogen, som bliver irriteret over det.

Hvis der blev startede færre emner, kom der nok også længere og fornuftige debatter ud af det.

God dag til jer alle

Mvh Allan

Til top
Mikkel Hald Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Mikkel Hald Avatar

Tilmeldt:: 18 Feb 2008
Geografisk: Kbh
Status: Offline
Beskeder: 54
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mikkel Hald Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2010 kl. 16:09
(y)
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2010 kl. 17:09
Jeg synes SEV danser alene for tiden.
Spam
Er
Værdiløs
Michael
Til top
Casper Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Svend Erik Vardrup

Tilmeldt:: 20 Apr 2010
Geografisk: Nærum
Status: Offline
Beskeder: 242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Svend Erik Vardrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2010 kl. 17:17
Nej, du tog da lige et par ´´danse-trin´´ - men ok, med 25 grader i skyggen og betydeligt mere i solen - danser de fleste - forståeligt nok - hellere med en kold pils :o)


PS. Var det ikke dig, der spillede ´´Citronen´´ i den der film for et par år siden... :o)


Mvh.,

SEV
Til top
peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lystfiskeren123

Tilmeldt:: 02 Sep 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 110
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lystfiskeren123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2010 kl. 17:21
sev styrger !!!!!!!!!!!!!!!:-)
Til top
peter simonsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterbager

Tilmeldt:: 01 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterbager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2010 kl. 17:22
SEV de har ringet fra saint hans sygehus du skal hjem i seng;-)
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2010 kl. 22:39
Hej Peter.
Det staves altså Sct. Hans...
PH
Til top
kurt100 Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
emil30

Tilmeldt:: 19 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér emil30 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2010 kl. 22:41
Ps honore jeg har set dig fisk så kig du bare her hva sve skriver LOOOL
Til top
peter simonsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterbager

Tilmeldt:: 01 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterbager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2010 kl. 23:52
tak:-)
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 00:57
Hej Martin
Jeg forstår ikke dit brokkeri over SEV
I går aftes talte jeg blandt de sidste 80 hotte tråde - 6 tråde oprettet af SEV, samt yderligere 8 tråde hvor SEV havde besvaret tråden på en eller anden måde, en eller flere gange. Til gengæld var/er der 8 SEV hadetråde, som din egen tråd!!

Jeg er af den overbevisning SEV har nogle emner og tager fat i mange gode ting som få dette forum til at leve som det lystfiskerforum det bør være. At SEV en gang i mellem benytter copypaste lidt rigeligt er ikke noget som bør blaskliste ham, men til gengæld et dit indlæg kun til for at forplumrer og ødelægge dette forum og bidrager ikke til noget godt.

Men du må meget gerne uddybe hvad det er du ikke kan tåle, når du ser er indlæg fra SEV, fordi jeg har så fandens sværd ved at se problemet. Jeg beklager at jeg nu har benyttet et bandeord, noget som jeg ikke har bemærket SEV har benyttet i sine indlæg. Har du det?

Jeg kunne godt tænke mig, at bandeord og hadetråde bliver blacklistet, for de fylder mere end SEV i dette forum

mvh
J
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 01:23
Hej Kenneth
Hvad er styrger???

mvh
J
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 01:35
Mikkel Hald skrev: Det er jo bla. dig der får det til at handle om ham og ikke om fiskeri.
SEV´s indlæg handler jo om fiskeri ;-) Hvis du ikke har noget konstruktivt at byde på ifht hans indlæg så spring dem over.


(y)(y)(y)(y) Ja, mit indlæg tilføjer jo ikke noget nyt til debatten, men jeg er enig i Mikkel Hald´s indlæg.

mvh
J
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 10:43
Hej J

Jeg har ikke noget problem med at folk er endog meget aktive herinde, faktisk syntes jeg det er herligt når det sker.
Der hvor filmen knækker for mig er når SEV svare på en tråd, for derefter at oprette det samme svar som en ny tråd, og der kommer da også lige en artikkel op med emnet.
Og når det så samtidig kommer tråde der kalder alle dem der ikke gider deltage i hans diskution for feje og deslige, ja så syntes jeg han går over stregen.
Derfor kunne jeg godt tænke mig at man kunne sortere den slags indlæg fra i sin visning.
Jeg vil på ingen måde have SEV blacklistet fra 123nu, men bare have mulighed for selv at sortere hans indlæg fra da han fylder for meget herinde efter min smag.
At der er andre der gerne vil deltage i SEV's diskutoner er da helt i orden.

Martin
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 10:44
OPg hvor er det så lige sket?

Martin
Til top
Rene´H Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Barberen Avatar

Tilmeldt:: 25 Aug 2005
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Barberen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 10:47
Mikkel Hald skrev: Det er jo bla. dig der får det til at handle om ham og ikke om fiskeri.
SEV´s indlæg handler jo om fiskeri ;-) Hvis du ikke har noget konstruktivt at byde på ifht hans indlæg så spring dem over.

Mikkel...

:-)(y)
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 11:06
genial ide(y)
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 11:16
pt. har jeg ingen der skal på min liste , men det ville da være rart at være fri for alt det brok . mvh tommy
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down