Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SEV tilbage på forum..

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Hans Peter Fryd Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
HPFJ

Tilmeldt:: 06 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HPFJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: SEV tilbage på forum..
    Sendt: 11 Jul 2010 kl. 04:52
Tror jeg tilhører det (indtil nu) tavse flertal her på forum.

Det er mig fuldstændig umuligt at forstå at der her på 123nu ikke er plads til en (stort set altid) velformuleret, saglig og venligt kommunikerende deltager som Svend.
Vel er Svend da provokerende og har fejl og sætter os ind imellem i nogle svære dilemmaer - og han har ikke altid samme overbevisning som os andre (mig i hvert fald) - og han ER irriterende vedholdende nogle gange.

Men - er det ikke netop debattører som Svend med den nye vinkel og det skæve syn på tingene, der åbner øjnene for mange af os andre? Ja - måske bliver vi først provokeret, men senere når provokationen er glemt, bliver synspunktet nogle gange vores eget. Er det sket før i historien? Det er i hvert fald sket for mig!

Kom på banen - nogle af I tavse især. Er det kun mig der synes at det er ærgerligt at et fåtals ´´kampagne´´, skal tvinge en skrap og skarp men saglig, venlig og meget vidende debattør ud?

Har desuden set et par tråde hvor Svend direkte er blevet rådspurgt af andre mindre erfarende lystfiskere og hvor Svend efterfølgende har delt meget velvilligt ud af sin erfaring og viden.. Han er sgu’ da værd at ha’ i baghånd på et sted som dette!

Ja endnu en ”SEV” tråd - men jeg finder en denne ”udsmidningssag” meget vigtig.

K&B
Hans Peter
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 05:57
Han fyldte simpelt hen for meget efterhånden og når han begynder at anklage folk, for at være dovne, holdningsløse og hvad ved jeg. Så begynder det efter min mening at kamme over. Når man begynder at provokere, for at få en reaktion, så må man også forvente en til tider kraftig reaktion. Den fik han fra flere her på siden. Folk der bad ham om at slappe lidt af, men nej. Der kom bare flere indlæg i samme stil. Jeg savner ham ikke.
Til top
johannes- madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johs33 Avatar

Tilmeldt:: 10 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johs33 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 06:01
ja. jeg vil mene at der skal være plads til os alle ;-).
det er nok der for at jeg er en af de personer du snakker om som ikke siger noget. (y).
må i alle sammen få en god dag.:-)
Til top
jens rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jens30

Tilmeldt:: 18 Dec 2002
Geografisk: sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 135
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jens30 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 06:57
Jo,naturligvis skal der være plads til SEV også! DEt skulle da bare mangle. Og hvis man synes at have fået nok,kan man jo lade være med at læse indlæggene.Keine hexerei.
vh
Jens
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 07:10
jens rasmussen skrev: Jo,naturligvis skal der være plads til SEV også! DEt skulle da bare mangle. Og hvis man synes at have fået nok,kan man jo lade være med at læse indlæggene.Keine hexerei.
vh
Jens...


så er det samtlige tråde;-)
Nej, jeg savner ham heller ikke

mvh
Henrik
Til top
MORTEN ANDERSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MORTEN ANDERSEN Avatar

Tilmeldt:: 02 Okt 2006
Geografisk: Vallensbæk
Status: Offline
Beskeder: 395
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MORTEN ANDERSEN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 07:48
Flere gode, saglige, og gerne provokerende indlæg her på siden.
Det er bla. folk som SEV, der er med til at gøre siden farverig.
Så SEV tilbage på forum

:-);-):-((y)(y)(y)
På kanten af det døde hav
Morten Andersen
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 08:34
Jeg er så en af dem, der ikke har været tavs mht SEV.

Jeg har - sammen med mange andre - venligt (synes jeg selv) spurgt ind til hans motiver, bedt han holde lidt igen osv.

I mit forsøg har jeg endda brugt ord som selviscenesættelse.

Men jeg synes også, jeg har argumenteret for mine holdninger.

Nogle gange har jeg siddet med følelsen af, at SEV billedligt talt har smidt en luns råt kød for hundene og derefter hygget sig med at se os slås om den.

Jeg VED, at SEV f.eks. ved meget bedre end som så, når han nærmest henkastet stiller et ´´spørgsmål´´ i starten af en tråd. Han ved til gengæld også, at folk herinde ikke er enige, så allerede efter den første venlige sjæl har ´´svaret´´ ham, starter balladen.
Og nu kan SEV lige pludselig citere, referere diverse undersøgelser m.m.m. omkring selvsamme emne, han før ikke vidste noget om. Hvis det ikke er selviscenesættelse, så ved jeg ikke hvad ordet betyder, men okay, SEV og jeg er jo så heller ikke enige om definitionen.

Om han skal udelukkes? Tjah.....det er ikke mit forum.....

HVIS Lars føler, at SEV er en ´´trussel´´ bl.a. med hensyn til reklamer osv., så må han jo gøre, hvad han mener er nødvendigt. Til gengæld forudser jeg desværre bare endnu mere ballade, lissom sidst, hvor (nogle) folk herinde bogstaveligt talt begyndte at komme med rt trusler.
Helt ærligt....er det der vi er nået til? Skal vi til at vogte os for ikke at smide en ´´Muhammedtegning´´ på forsiden - for hvad risikerer vi så efterfølgende???
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 08:42
Nå ja....glemte lige en vigtig ting....

Tror osse, jeg taler på rigtig manges vegne, når jeg beder SEV ´´slappe lidt af´´, hvilken vending flere herinde har brugt..... vi kan nemlig GODT LIDE SEV, og ja, han har som oftest gode pointer, problemstillinger osv., men det er simpelthen for meget. Så ved at bede ham slappe af, siger vi samtidig: ´´SEV, du er sgu både et tidligere idol fra dengang der kun fandtes 5 forskellige fikebøger, du har ret i meget af, hvad du siger, du tager gode problemstillinger op´´, men for fanden da....Verden kan altså ikke ændres på en dag.
Og som en herinde skrev som svar forleden: Ved konstant at starte nye emner og tråde op, så når man ikke at forholde sig fyldestgørende til et emne, førend et nyt bliver smidt på banen - og det syntes både han og jeg faktisk er synd.
Til top
Rene´H Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Barberen Avatar

Tilmeldt:: 25 Aug 2005
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Barberen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 08:52
Hvis det er så stort et problem for folk, er det da bare at tage det med et smil på læben og lade være med at læse det og gå videre til næste spændende læsestof:-)
Der kommer jo kun et problem ud af det når folk begynder at gøre det til et problem;-)
Det er sgu snart ved at være en kaffe klub for gamle damer som keder sig.
Alle har så travlt med at hænge hianden ud i stedet for at hjælpe hianden og komme ud at fiske.
Der er tit noget jeg ikke gider og læse og så trykker jeg bare videre med et smil på læben, kom ind i kampen alle i som keder sig;-)
Knæk og bræk og god søndag herfra til alle
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 09:11
Rene´H Jensen skrev:

Hvis det er så stort et problem for folk, er det da bare at tage det med et smil på læben og lade være med at læse det og gå videre til næste spændende læsestof:-)


Sludder! Der var jo ikke noget ´´næste spændende læsestof´´, der stod SEV på det hele!

Jeg er dyb modstander af udelukkelse og sletning af tråde, men det nu engang sådan webmaster har valgt at drive dette site - like it or not.
Når det så er sagt, så må jeg sige, at jeg finder det tænderskærende pinligt, at en mand i SEV´s alder ikke besidder bare et minimum af evne til at stikke fingeren i jorden, og således trække følehornene til sig når flere meddebattører anmoder ham om at holde lav profil.

Man får ikke sit budskab bedre igennem ved at starte flere tråde og nyheder om det samme emne - man bliver bare en pind i r.... på sine meddebattører.

I denne sag mener jeg, at SEV ligger som han har redt.

/Ole
Til top
Rene´H Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Barberen Avatar

Tilmeldt:: 25 Aug 2005
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Barberen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 09:16
Ole Rådhede skrev: <

Sludder! Der var jo ikke noget ´´næste spændende læsestof´´, der stod SEV på det hele!

Jeg er dyb modstander af udelukkelse og sletning af tråde, men det nu engang sådan webmaster har valgt at drive dette site - like it or not.
Når det så er sagt, så må jeg sige, at jeg finder det tænderskærende pinligt, at en mand i SEV´s alder ikke besidder bare et minimum af evne til at stikke fingeren i jorden, og således trække følehornene til sig når flere meddebattører anmoder ham om at holde lav profil.

Man får ikke sit budskab bedre igennem ved at starte flere tråde og nyheder om det samme emne - man bliver bare en pind i r.... på sine meddebattører.

I denne sag mener jeg, at SEV ligger som han har redt.

/Ole...

Så er det jo ikke nemt når der ikke er noget næste spændende læsestof:-)
Men hvis nu folk lader være med at svare på det, så måske der ikke kommer så mange nye indlæg fra ham, for så er det jo ikke så spændende mere.
Til top
Bjarke Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bjelke Avatar

Tilmeldt:: 24 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 147
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bjelke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 09:27
Der skal være plads til alle, også SEV. Hvis man begynder at sætte grænser for hvor mange inlæg og tråde en person skal starte, hvor skal denne grænse så gå? Jeg tror på at SEV er den som har deltaget mest herinde den sidste tid, men der er stadig mange andre personer som er langt mere aktive end jeg fx. Skulle jeg så også ønske disse personer udelukket? Helt ærligt, hvis man ikke har tid til at læse SEV's indlæg, er det faktisk ufatteligt nemt at lade være.
Til top
Robin Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rob.

Tilmeldt:: 25 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rob. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 09:28
Nu har Webmaster også givet Sev. indtil flere advarsler, så Sev. ved udemærket hvad han må og ikke må her på 123nu. og når han så gentagne gange ikke retter sig efter det, ja så er han jo selv skyld i sin udelukkelse på siden.
Og husk nu hvor mange der var modstander af alle de mere eller mindre ligegyldige tråde han startede samt alle de tråde han spammede med sine indlæg, så vi er vist en hel del her på 123nu. der er glade for at når vi i øjeblikket åbner en tråd på 123nu. at der så ikke står Sev. på det hele.
Han kommer jo nok tilbage igen, men om han så har lært noget af sin midlertidige udelukkelse tvivler jeg nu på, men så er det jo kun godt at vi har en kontakt webmaster som lige gir os alle sammen en tiltrængt pause på 123nu.

Hyggelig hilsen
Robin
Til top
peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lystfiskeren123

Tilmeldt:: 02 Sep 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 110
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lystfiskeren123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 09:30
slet sev fra forumet og lad os komme tilbage til det gamle forum uden kloge sev!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Til top
Jesper Bengtsson Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
trompetfisk Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2003
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 99
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér trompetfisk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 09:32
Jeg læser næsten dagligt forum herinde og jeg klikker jævnligt igennem de 10 første indlæg der er synlige og er der noget interessant læser jeg tråden og kan endda kommentere på noget hvis jeg finder en anledning. Det har jeg gjort i mange år nu og også de sidste måneder - jeg har ikke set at SEV har været på samtlige 10 indlæg som jeg har klikket på. Ikke en eneste gang. Max 2 og så har det stadig været op til mig at klikke videre.
Jeg er enig med dem, der mener SEV bør have plads og dybt uenig i at nogle skal have magten til at regulere hvem der må komme med indlæg og hvor mange. De personer gør, at jeg vælger at søge andre steder hen for inspiration. Især, da det ofte drejer sig om de samme få personer - men sådan er det jo desværre ofte - at de få skal styre det for de mange.
Jeg bifalder dem der har noget at byde på og jeg synes SEV har haft mange gode vinkler på de situationer vi ofte står i. Og det er der heldigvis også mange andre der har.
Men de har også haft tendens til at blive forsøgt undertrykt, hvis det har trykket nogles (få gengangere) ligtorne. Det virker næsten som om en kerne af selvbestaltede ´´superbrugere´´ finder det som deres ret og pligt at regulere indlæggene efter deres velbefindende og dermed gøre 123 til et ensrettet forum med afgrænset ytringsfrihed og hvor der skal rettes angreb på manden fremfor bolden. Hvilket sikkert afskrækker nogle fra at kaste et indlæg op, som måske går mod strømmen.

Ærgeligt. Men fin tråd at starte og godt at se andre vælger at gå ind i sagen for ytringsfrihedens skyld.
Til top
steenlarsen.net Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Larsen Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Geografisk: vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 89
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 09:58
Det er mig næsten ufatteligt at vi her i et af de lande som bryster sig af at være et af ytringsfrihedens bastioner finder et sådan sådant udbredt snæversyn.

Jeg hører næsten deres forsvarstale for mig. Jo vi går ind for ytringsfrihed men ikke i vores lille forum. Her skal det handle om hvad et skydehoved skal veje og om der bliver fanget noget på kysten..

Det er den letteste sag i verden at lade være med at læse mere hvis man ser SEV initialerne i et indlæg – men nej det støder de snævertsynede i den grad at han end ikke må skrive her. Den blotte tilstedeværelse af de ”forbudte indlæg” gør de rettroende rasende!

Det er så udansk i sin grundholdning at de holdninger burde eksporteres til lande hvor demokrati og ytringsfrihed er nogen som forfulgte stadig drømmer om og sætter livet på spil for, heriblandt danske soldater!

Vel jeg ved godt at SEV indlæg ikke har et så vitalt indhold – men dem som pukler på ham og vil have ham fjernet - gør sig i det små skyldige alligevel. Og de burde faktisk sendes på genopdragelse i respekt, ytringsfrihed og demokrati.

Der vil ikke blive svaret på kommentarer dette indlæg - jeg har intet håb om at det kan flytte noget for ”fundamentalisterne ”alligevel!´

Mvh Steen Larsen
Til top
kenneth langvik Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
langvik

Tilmeldt:: 29 Sep 2007
Geografisk: Næstved
Status: Offline
Beskeder: 41
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér langvik Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 10:05
hvis folk ikke gider læse hans indlæg og lign... så lad være.. der er jo stadigvæk massere af indlæg han ikke har skrevet i kan hygge jer med.. men ligefrem at svine manden til, er sgu for langt ude.. hvis i ikk kan tåle at læse hans indlæg, så læs nogle andre, eller log af computeren..

så vidt jeg ved er det jo et frit land
Til top
Peter Olsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
pao Avatar

Tilmeldt:: 29 Jan 2003
Geografisk: Nord sjælland
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pao Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 10:11
(y) Det er katastrofalt :-(

Selv om SEV kunne fylde en del i forum, så gjorde han det i det mindste på en saglig og yderst velformuleret måde og ikke mindst i en takt og tone som rigtig MANGE kunne lære godt af..

Selvfølgelig skal SEV tilbage..
Til top
Nlsn-Laust Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nlsn

Tilmeldt:: 22 Jan 2004
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nlsn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 10:27
Jamen - hvad er det man må og ikke må her på Forum?
Det kræver vel en udøvende censurpolitiker, som her må være webmaster, at besvare det?

Iøvrigt synes jeg når jeg går trådene sporadisk igennem, at SEVs indlæg hører til i den absolut sprogligt sobre ende.
Han har mig bekendt aldrig kaldt andre for ignoranter, bedrevidende, eller dumme svin.

Han holder tonen meget mere end så mange andre. Men lad os dog holde fast ved den oprindelige idé: Anarki - og ikke selektiv censur.
Skønt al censur er jo selektiv. Han om nogen overholder Netikette.

Laust@nlsns.dk
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 10:29
Det er helt sikkert heller ikke noget der gavner hans forretning, tværtimod...
Det burde han være så snusfornuftig at kunne se, eller...

Mvh
Henrik
Til top
Keld Skytte Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Keld P.

Tilmeldt:: 02 Aug 2006
Status: Offline
Beskeder: 376
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Keld P. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 10:37
Jeg syntes det er pinligt at Svend Erik Vardrup er blevet censureret bort, han har jo trods alt et langt kendskab til vor hobby, endda fra flere sider end de fleste, men det er måske det der er i vejen ?

Der var da helt sikkert flere der debatterer her,som burde være fjernet før SEV

Til top
bjarne jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bjar1525

Tilmeldt:: 19 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 311
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjar1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 10:41
ja hvis det er god takt og tone at spamme så kan nogen vel nok lære noget af ham - jeg har intet imod personen personligt - aner ikke hvem han er - udover at jeg i en af tråedene læste han havde været redaktør for en eller anden put and take fiskeblad. men lettere træt af ham, det tager det ikke alverdens tid at blive - hans holdninger og spørgsmål - fred være med det - det der gør mig irriteret er at personen opretter mange tråde om samme emne - er det god takt og tone ? så kan mange lære noget af ham - helt ærligt, jeg troede i længe at det var en 7 årig der var inde og lave lidt sjov i gaden - blev sgu lidt rystet da jeg fandt ud af det var en voksen mand - det er da lidt synd for ham ikke?



Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 10:42
Tro mig, i må gerne få ham tilbage.. Han er igang på en konkurrende side...
Til top
S.G Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
msg1979

Tilmeldt:: 28 Okt 2009
Geografisk: Skibhusene
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér msg1979 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 10:51
Jeg kommenterer sjældent noget herinde, men følger med i de fleste tråde.

Jeg må indrømme at SEV ikke kunne hidse mig op, kan godt se at han til tider fyldte meget, men så sprang man jo bare trådene over. Han har haft en del spændende og kontroversielle indlæg, men ligesom på alle andre foraer så er der ikke plads til sådant, da det tilsyneladende er på et for højt niveau for gennemsnitsdanskeren og gennemsnitslystfiskeren....

Noget der især har været pinligt at læse med på er de folk der konstant skulle kaste mudder og kalde ham grimme ting. Det kan godt være han fyldte meget, at man var uenig med ham, men at svine manden til og blive personlig grov i sine udtalelser overfor ham, det mener jeg ikke hører hjemme. Men igen, typisk dansk fora kultur... Kan man ikke modargumentere på samme niveau, jamen så man kan da smide med mudder, for man sidder jo alligevel gem bag et tastatur og en skærm.

Til top
Flemming Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flemming Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 21 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flemming Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 10:53
Lige mine ord Rene(y)(y)(y)(y)
Mvh Flemming
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 11:02
Hej

Jeg er en af dem der mente at SEV fyldte for meget herinde, men jeg er som sådan ikke tilhænger af udelukkelse af folk fra denne site.
Men jeg tror langt hen af vejen, at udelukkelsen skyldes at SEV har ignoreret advarsler fra webmaster hvor han er blevet bedt om at moderere sig lidt.
Vedr. SEV's sprogbrug er det rigtigt at han altid var velformuleret, men derfor kan man godt svine folk til.
Det er bare indirekte det sker.
Jeg oprettede selv en tråd hvor jeg efterspurgte en mulighed for at kunne sortere visse personers indlæg fra sin visning, det var en provokation af SEV, det indrømmer jeg, men jeg mente det faktisk.

Men at SEV ere blevet udelukket beklager jeg, for jeg tror faktisk han har en hel del at byde på hvis bare han ville spare lidt på krudtet så vi alle kunne nå at være med.

Martin
Til top
Kristian Wallenstrøm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristian Wallenstrøm

Tilmeldt:: 30 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 58
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian Wallenstrøm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 11:08
Hej og tak for et godt indlæg. Jeg vil hermed også benytte lejligheden til at undskylde overfor SEV. da jeg kom med et dumt og useriøst indlæg i en tidligere tråd omkring samme SEV. Hermed gjort. Jeg vil, samtidig, også sige at jeg er helt enig med Hans Peter Fryd Jensens indlæg, at det må og skal være frit for alle, om man ønsker at skrive/læse hvad der er skrevet her på 123nu. Det er jo trods alt friheden til at mene hvad man ønsker, at en stor del af vores samfund bygger på. At SEV så måske skaber sig selv en flok mennesker der ikke kan lide ham..... tja det er jo så netop hans og jer andres frie valg. Fang en fisk og nyd den gode sommer i stedet for at sidde og fornærm hinanden.
Blanke skæl fra Kristian :-)
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 11:52
jeg er en af dem der syntes sev fyldte for meget.
manden er pisse dygtig og altid velformuleret. en fryd for øjet herinde.
men i bund og grund fyldte han lige lovligt meget herinde (syntes jeg). self skal der være plads til hans ´´type´´ herinde. og jeg håber da han vender tilbage. men ku godt lige ta en slapper med alle hans indlæg og kommentarer. han forstod ikke en hentydning, pæne som knapt så pæne.
manden er en guldgrube for dansk fiskeri, men han er altså ikke ´´godfather´´ herinde på 123.
jeg ved godt man bare ku lade være med at læse hans indlæg, men selv admin (lars) har åbenbart kommenteret det over for svend. derfor hans udelukkelse.
Til top
N O H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
haugset1

Tilmeldt:: 02 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér haugset1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 11:55
du har ret i meget af, hvad du siger, du tager gode problemstillinger op´´, men for fanden da....Verden kan altså ikke ændres på en dag.


Er det ikke berørings angst så snart det drejer sig om sin egen handlinger . Der er da ingen problemer med at jagte dem som ikke er FRELSTE LYSTFISKERE. ;-)
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 12:05
Niels Olaf Haugset skrev: du har ret i meget af, hvad du siger, du tager gode problemstillinger op´´, men for fanden da....Verden kan altså ikke ændres på en dag.


Er det ikke berørings angst så snart det drejer sig om sin egen handlinger . Der er da ingen problemer med at jagte dem som ikke er FRELSTE LYSTFISKERE. ;-)



Her tror jeg nok det forholdte sig lige omvendt, at det var en der var FOR frelst, og fyldte for meget, der fik sparket.

Til top
N O H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
haugset1

Tilmeldt:: 02 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér haugset1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 12:51
Han fyldte rigtigt meget, men jeg tror han gjorde det for at provokerere folk, til at tage et standpunkt, eller prøve at sætte sig ind i ting som vedrører lystfiskeriet. Der er på dettte forum en stor skare som leger moralens vogtere, og de vil da ikke afsløres ved at svare på mange af de ting som, han prøver på at få op og vende. Det ville jo ikke være smart at blive afsløret i sin dobbelmoral. Jeg kan kun give ret i at han blev en byrde for mange her på forumet. Men han er bestemt ikke dum eller naiv i mine øjne. Han virker til at være en der kigger i spejlet, og ser sig selv som han er, og ikke en masse udenoms snak. Har jeg ret i det så er det en person som falder i min smag, en som kunne være interresandt at møde ved vandet. Jég tror også at så var det nødvendigt med mere end en termokande kaffe. Jeg er heller ikke i tvivl om at jeg ville komme til kort i mange emner ,men så lærer jeg da noget, og da jeg ikke er fejlfri og aldrig bliver det så er lidt selvindsigt bedre end ingen
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 13:26
Hej

Hold nu op med al det fis omkring SEV. Hans tilstedeværelse er da flintrende ligegyldig. Administrator, som jo bestemmer suverænt, har sikkert en rigtig god grund til at smide ham ud herfra.
Jeg vil da gerne give SEV en kredit for hans bog om stangbygning, ellers er han da fuldkommen intetsigende.
Mvh

Karsten
Til top
jan holland Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gumbas

Tilmeldt:: 31 Dec 2007
Geografisk: støvring
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gumbas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 14:15
Lucius skrev: Tro mig, i må gerne få ham tilbage.. Han er igang på en konkurrende side......


Og hvilken side er det så, således at man kan smutte herfra, for at udelukke folk pga en lille gruppe der råber højt og er imod manden, det er sgu for latterligt.

De fleste herinde har sikkert ikke haft noget problem med de indlæg SEV har kommet med, men de har bare intet sagt, så de ses jo ikke - det gør kun de der har været småpersonlige mod manden.

Håber Lars omgører sin beslutning, for det her er dybt dybt latterligt. ´´Poblemet´´ kunne jo evt løses ved an lille ændring af forum, således at man altid kan se trådstarteren under hvert indlæg i overskriften, og så kan de der ikke vil læse hvad han skriver jo bare springe over, hvis det er for stort et problem for dem, at gå ind på indlæggene som idag, for at se hvem trådstarteren er!!

Man skulle fand.... tro vi er tilbage til heksebrændingernes tid, det er ikke 123nu værdigt!



Til top
jan holland Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gumbas

Tilmeldt:: 31 Dec 2007
Geografisk: støvring
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gumbas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 14:17
Karsten Andersen skrev: Hej

Hold nu op med al det fis omkring SEV. Hans tilstedeværelse er da flintrende ligegyldig. Administrator, som jo bestemmer suverænt, har sikkert en rigtig god grund til at smide ham ud herfra.
Jeg vil da gerne give SEV en kredit for hans bog om stangbygning, ellers er han da fuldkommen intetsigende.
Mvh

Karsten...


Lige så meget som din kommentar er intetsigende....du er vel ikke et bedre menneske end SEV, har du mere ret til at være her end andre....

SEV skrev mange gode indlæg, ja han skrev MANGE i perioder, men de fleste er vel voksne nok til selv at kunne sortere...og hvis ikke, ja så er det DEM og ikke SEV der har et problem!
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 14:22
Hej Jan

Kunne det tænkes at SEV er blevet udelukket fordi han ikke har efterlevet flere henstillinger fra webmaster om et eller andet?

Martin
Til top
N O H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
haugset1

Tilmeldt:: 02 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér haugset1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 14:28
At kalde en person for intetsigende siger nok i sig selv. Når man mener at man er bedre en den ved siden af, så bør man tage et godt kig i sit spejlbillede, så man kan se den virkelighed der er bagved profilbilledet som toner frem:-). Er jeg virkelig bedre end andre, og kan jeg tillade mig at gøre andre til ringere personer end andre, er jeg virkelig så godt og klogt et bedre menneske, for så er jeg jo unik;-), og hvem er det:-).
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 14:44
fiskemagasinet.dk - der klager han i hvert fald sin nød.

Jeg er en af dem der har været ude med riven efter SEV og i min verden med rette. Jeg mener han udtrykker sig som en førsteklasses politiker, taler uden om, svarer på det der passer ham, fordrejer tingene, kommer med halvudtalte antydninger, udokumenterede påstande osv osv - så jeg kommer ikke til at savne ham på den måde.
Desuden mener jeg tæppebombningen med emner udtrætter mere end det gavner - man mister fokus.
Hvem med et arbejde, et liv og en lystfiskerinteresse hvor man også gerne vil ud og fiske, har tid til at sætte sig ordentligt ind i de ting. Det har Svend Erik heller ikke - meget har været copy/paste.

At udelukke ham er en helt anden sag som ingen steder hører hjemme.
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 15:03
Dette er ved at udvikle sig til en farce, hvis der er så mange der mener alle hans mange indlæg var iorden, hvorfor pokker kommer i så først på banen nu når manden er fjernet. Hvorfor bakkede i ham ikke op da han var herinde???
Jeg havde en god dialog med SEV, på et af mine spørgsmål, men der er sørme mange indlæg fra folk som vil hjælpes der er druknet i SEVriget. Og hvad er meningen med en side som 123nu.dk er det ikke at hjælpe dem som søger hjælp, men hvor længe får de indlæg lov at stå i venstre kolonne.
Jeg syntes måske det var på sin plads at der oprettes, et særsklit ´´gasrør´´ til SEV . :-)
Til top
S.G Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
msg1979

Tilmeldt:: 28 Okt 2009
Geografisk: Skibhusene
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér msg1979 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 15:15
Carsten Buus Hansen skrev: Dette er ved at udvikle sig til en farce, hvis der er så mange der mener alle hans mange indlæg var iorden, hvorfor pokker kommer i så først på banen nu når manden er fjernet. Hvorfor bakkede i ham ikke op da han var herinde???
Jeg havde en god dialog med SEV, på et af mine spørgsmål, men der er sørme mange indlæg fra folk som vil hjælpes der er druknet i SEVriget. Og hvad er meningen med en side som 123nu.dk er det ikke at hjælpe dem som søger hjælp, men hvor længe får de indlæg lov at stå i venstre kolonne.
Jeg syntes måske det var på sin plads at der oprettes, et særsklit ´´gasrør´´ til SEV . :-) ...


Jeg er en af dem der ikke kom på banen, da jeg ikke gider at blive kaldt diverse ting fordi jeg har en mening og udtrykker den.
Det ses alt for tit herinde, at folk der forsøger at argumentere og debattere bliver kaldt alt muligt som intet har med sagen at gøre..
Desværre typisk for danske forummer
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 15:21
Carsten Buus Hansen skrev: Dette er ved at udvikle sig til en farce, hvis der er så mange der mener alle hans mange indlæg var iorden, hvorfor pokker kommer i så først på banen nu når manden er fjernet. Hvorfor bakkede i ham ikke op da han var herinde???
Jeg havde en god dialog med SEV, på et af mine spørgsmål, men der er sørme mange indlæg fra folk som vil hjælpes der er druknet i SEVriget. Og hvad er meningen med en side som 123nu.dk er det ikke at hjælpe dem som søger hjælp, men hvor længe får de indlæg lov at stå i venstre kolonne.
Jeg syntes måske det var på sin plads at der oprettes, et særsklit ´´gasrør´´ til SEV . :-)


Er helt enig...

Hvis SEV så kunne ´´nøjes´´ med at være i sine egne tråde - hvilket alligevel fylder 2/3 af forum, så kunne de - incl. jeg selv - hoppe dem over.
Til top
N O H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
haugset1

Tilmeldt:: 02 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér haugset1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 15:43
Hvem med et arbejde, et liv og en lystfiskerinteresse hvor man også gerne vil ud og fiske, har tid til at sætte sig ordentligt ind i de ting. Det har Svend Erik heller ikke - meget har været copy/paste.

At udelukke ham er en helt anden sag som ingen steder hører hjemme.

Dette kan jeg kun holde med dig i:-)
Til top
Mikael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NanoQ Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NanoQ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 17:12
Han er her stadig... under pseudonym...
Til top
N O H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
haugset1

Tilmeldt:: 02 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér haugset1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 17:27
Hvor ?
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 17:35
S.G :-)
Til top
Peter Møller Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
eisenia

Tilmeldt:: 30 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eisenia Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 18:12

Inde på køb/salg. han var forklædt som rørflue, interpol fandt ham.
Til top
peter simonsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterbager

Tilmeldt:: 01 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterbager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 21:44
spam spam og spam så er det bare ud.webmaster(y)(y)(y)(y)
Til top
Palle Johnsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
PJ Avatar

Tilmeldt:: 11 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 82
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2010 kl. 21:59
Hold da k... for en gang fnidder og fnadder, tag dog ud og fisk.........Hvor er alle jeres fangst rapporter?;-);-);-)
Til top
N. Berthelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai Berthelsen Avatar

Tilmeldt:: 18 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 364
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Berthelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jul 2010 kl. 08:12
steenlarsen.net skrev: Det er mig næsten ufatteligt at vi her i et af de lande som bryster sig af at være et af ytringsfrihedens bastioner finder et sådan sådant udbredt snæversyn.

Jeg hører næsten deres forsvarstale for mig. Jo vi går ind for ytringsfrihed men ikke i vores lille forum. Her skal det handle om hvad et skydehoved skal veje og om der bliver fanget noget på kysten..

Det er den letteste sag i verden at lade være med at læse mere hvis man ser SEV initialerne i et indlæg – men nej det støder de snævertsynede i den grad at han end ikke må skrive her. Den blotte tilstedeværelse af de ”forbudte indlæg” gør de rettroende rasende!

Det er så udansk i sin grundholdning at de holdninger burde eksporteres til lande hvor demokrati og ytringsfrihed er nogen som forfulgte stadig drømmer om og sætter livet på spil for, heriblandt danske soldater!

Vel jeg ved godt at SEV indlæg ikke har et så vitalt indhold – men dem som pukler på ham og vil have ham fjernet - gør sig i det små skyldige alligevel. Og de burde faktisk sendes på genopdragelse i respekt, ytringsfrihed og demokrati.

Der vil ikke blive svaret på kommentarer dette indlæg - jeg har intet håb om at det kan flytte noget for ”fundamentalisterne ”alligevel!´

Mvh Steen Larsen
...


Mere rigtigt kan det ikke siges i/om dette forum.
Jeg lukker og slukker for denne gang og slette mine indlæg efterhånden som de findes frem, da snæversynet ´´fundamentalister´´ har overtaget dette forum. Dette har jeg ikke lyst til at være en del af.
Dette var sidste indlæg her fra

:-)N
Til top
Johan Gadegaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Johan

Tilmeldt:: 22 Maj 2002
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 744
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Johan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jul 2010 kl. 12:53
Hej Steen

Du leverer selv et meget godt eksempel på, hvorfor tingene af og til løber af sporet herinde. Du fylder munden med store ord som demokrati og ytringsfrihed, og kalder folk fundamentalister, bare fordi vi beder SEV om at skrue lidt ned for tempoet. Det næste bliver vel, at han også skal hyldes som frihedskæmper. Kom nu ned på jorden - det her er et privat lystfisker-site. Og derfor er al denne svulmende tale om ytringsfrihed og demokrati totalt misforstået. Ytringsfriheden har aldrig nogensinde handlet om retten til at sige hvadsomhelst HVORsomhelst!

Hver eneste dag i diverse mediehuse bliver læserbreve arkiveret lodret, og netdiskussioner fjernet, fordi brugerne overtræder reglerne. Er det en krænkelse af ytringsfriheden?

Hvis du bestemmer dig for at overbevise dine medpassagerer i en stillekupé om, at de skal støtte kampen for at redde vildlaksen, bliver du sikkert sat af toget med beskeden om at finde et andet sted at holde taler! For her befandt du dig i en stillekupé!

Vi støder allesammen på begrænsninger hver eneste evige dag! Og at sammenligne SEV's kamp for retten til at skrive løs på netop dette forum, med at danske soldater sætter livet på spil for ytringsfriheden, er helt i hegnet!! Han kan stadig sige lige præcis, hvad han vil. Men han kan ikke selv bestemme, hvor han vil sige det.

Du har ret i, at man bare kan klikke videre, hver gang man ser et bidrag fra SEV. Det er der vist også mange, der efterhånden gør. Problemet er bare, at SEV gennem lang tid har været så flittig, at andres bidrag har meget begrænset levetid på forsiden. Selvom man ind imellem får det modsatte indtryk, er det nok alligevel de færreste, der sidder hele dage ved computeren, og så er det let at overse interessante nyheder, artikler og forum-indlæg.

Jeg har langtfra læst alle indlæg, men jeg er ikke stødt på mange, der har ønsket at fjerne ham. Som flere andre, synes jeg også, det er en voldsom reaktion at blokere hans adgang. Men på den anden side, hvis han gentagne gange har brudt aftaler med Lars Aagaard, er han heller ikke den forfulgte uskyldighed, mange nu vil gøre ham til.

Johan
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jul 2010 kl. 13:13
Johan Gadegaard skrev: Hej Steen

Du leverer selv et meget godt eksempel på, hvorfor tingene af og til løber af sporet herinde. Du fylder munden med store ord som demokrati og ytringsfrihed, og kalder folk fundamentalister, bare fordi vi beder SEV om at skrue lidt ned for tempoet. Det næste bliver vel, at han også skal hyldes som frihedskæmper. Kom nu ned på jorden - det her er et privat lystfisker-site. Og derfor er al denne svulmende tale om ytringsfrihed og demokrati totalt misforstået. Ytringsfriheden har aldrig nogensinde handlet om retten til at sige hvadsomhelst HVORsomhelst!

Hver eneste dag i diverse mediehuse bliver læserbreve arkiveret lodret, og netdiskussioner fjernet, fordi brugerne overtræder reglerne. Er det en krænkelse af ytringsfriheden?

Hvis du bestemmer dig for at overbevise dine medpassagerer i en stillekupé om, at de skal støtte kampen for at redde vildlaksen, bliver du sikkert sat af toget med beskeden om at finde et andet sted at holde taler! For her befandt du dig i en stillekupé!

Vi støder allesammen på begrænsninger hver eneste evige dag! Og at sammenligne SEV's kamp for retten til at skrive løs på netop dette forum, med at danske soldater sætter livet på spil for ytringsfriheden, er helt i hegnet!! Han kan stadig sige lige præcis, hvad han vil. Men han kan ikke selv bestemme, hvor han vil sige det.

Du har ret i, at man bare kan klikke videre, hver gang man ser et bidrag fra SEV. Det er der vist også mange, der efterhånden gør. Problemet er bare, at SEV gennem lang tid har været så flittig, at andres bidrag har meget begrænset levetid på forsiden. Selvom man ind imellem får det modsatte indtryk, er det nok alligevel de færreste, der sidder hele dage ved computeren, og så er det let at overse interessante nyheder, artikler og forum-indlæg.

Jeg har langtfra læst alle indlæg, men jeg er ikke stødt på mange, der har ønsket at fjerne ham. Som flere andre, synes jeg også, det er en voldsom reaktion at blokere hans adgang. Men på den anden side, hvis han gentagne gange har brudt aftaler med Lars Aagaard, er han heller ikke den forfulgte uskyldighed, mange nu vil gøre ham til.

Johan


(y)
Til top
 Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down