Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LOOP/ STEF`s Lystfiskergrej DEMO - Dato for Begivenhed: 21 Aug 2010 - 22 Aug 2010

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars Aagaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
laah Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Kalender Begivenhed: LOOP/ STEF`s Lystfiskergrej DEMO
    Sendt: 19 Aug 2010 kl. 20:10
LOOP/ STEF`s Lystfiskergrej DEMO

På Frijsenborg Explore i weekenden Lørdag & Søndag 21+22 August, har LOOP i sammenarbejde med Stef`s Lystfiskergrej en stand og udstilling og demo af alle de nye hotte ting fra LOOP.


Det drejer sig bla. om de nye Evotec stænger samt prototyper på de nye Evotec Liner. Det nye Evotec 5/8 Hjul, samt det nye beklædnings program.

Alle der har lyst, er velkomne til at prøve de nye en & 2 hånds stænger & liner.

Der vil også være DEMO af disse ting begge dage, hvor man kan se hvad det er muligt at gøre med en flueline, samt hvor nemt det er at kaste/fiske med flue.

Med venlig hilsen

Michael Ladefoged
LOOP TACKLE DESIGN
se linket HER

Stef´s Lystfiskergrej
se linket HER


Redigeret af laah - 19 Aug 2010 kl. 20:12
Med venlig hilsen
Lars Aagaard
123nu.dk
Til top
Klas Bendtsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bendtsen

Tilmeldt:: 04 Maj 2004
Geografisk: Kolding
Status: Offline
Beskeder: 135
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2010 kl. 20:38
Beklager - klarer simpelthen ikke endnu en "Jagt og fiskeri" messe. Alt for tyndt program for en lystfisker (eller måske bare for mig) Dead
Til top
brian pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mc grecor Avatar

Tilmeldt:: 23 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mc grecor Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2010 kl. 20:48
Citat: Bendtsen

Beklager - klarer simpelthen ikke endnu en "Jagt og fiskeri" messe. Alt for tyndt program for en lystfisker (eller måske bare for mig) Dead
jamen du er meget velkommen til og blive helt væk.....
koster gratisDead
Til top
Klas Bendtsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bendtsen

Tilmeldt:: 04 Maj 2004
Geografisk: Kolding
Status: Offline
Beskeder: 135
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2010 kl. 20:53
Argumenter for et besøg ville være på sin plads frem for plat forsøg på at nedgøre et seriøst indlæg Clap

Redigeret af Bendtsen - 19 Aug 2010 kl. 21:01
Til top
Jørgen Rohde Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
trutta Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2006
Geografisk: Horsens / Vejle fjorde & østjyllands kyster
Status: Offline
Beskeder: 77
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér trutta Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2010 kl. 21:24
Citat: Bendtsen

Argumenter for et besøg ville være på sin plads frem for plat forsøg på at nedgøre et seriøst indlæg Clap
 
 
Så prøver jeg Klas.
Mener godt at du selv startede med en yderst nedgørende kommentar..!! Men jeg prøver at forklare alligevel.!
Dette er jo ikke en messe, men derimod en udstilling og demostration af det nye Loop grej.
Må indrømme jeg syntes at det er yderst spændende at se og opleve nyhederne.. Eneste minus ved disse ting er sgu bare, at man bliver noget så "ejebegærlig" af alle disse spændende nyheder.  Tongue Er der så oven i købet nogle ordentlige tilbud på alle disse herligheder - Ja så er det jo rigtigt godt. Wink
 
Håber at du kan bruge mit svar..??
Mvh.
Jørgen


Redigeret af trutta - 19 Aug 2010 kl. 21:27
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Aug 2010 kl. 01:28
Så vidt jeg kan udlede af messen's side koster det 75,- at komme ind, så helt gratis er det desværre ikke at komme ind og brænde penge af :) Men sikkert et hyggeligt sted at bruge en dag i det fri :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down