Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hardy Sintrix - Jan 2011

 Besvar Besvar
Forfatter
Rene Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rs-madsen Avatar

Tilmeldt:: 29 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rs-madsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hardy Sintrix - Jan 2011
    Sendt: 09 Okt 2010 kl. 11:50
Så varer det såmend ikke så længe inden så længe inden Hardy lancerer deres nye Silica Nano Matrix teknologi i form af Sintrix, så vidt jeg kan forstå kommer kommer den både i saltvands og ferskvands model, der i blandt tohånds.
 
Pressen har så småt fået lov at kaste med den, men på trods af dette kan jeg ikke rigtigt finde noget om den kasteengskaber. Kun hvor umulig den er at brække. Det virker egenligt lidt atypisk Hardy, men mon der ikke snart dukker nogle egenlige reviews op(?)
 
En ting er hvad teknologien kan gøre for fluestænger, men jeg tror personligt at vi først for den rigtige revolution at se når greys skal til at lave havstænger med SNM. De laver efter min mening i forvejen verdens bedste havstang, så jeg glæder mig som et lille barn til at se hvad de kan få ud af den nye teknologi.
 
Hardys testfiskere har med sintrix fanget omkringde 1000 fisk op til 350lbs... Uden at brække en eneste stang. Det er sku da en klinge med pontetiale til de helt store Clap
 
Journalist der har haft fingre i vidunderet:
 
Sintrix på toturbænken
 
Sintrix #7 vs. 25kg haj
 
Julen falder tilsyneladende lidt sent i år Smile
 
A bad day of fishing is better than a good day of work.
Til top
Toke Hermann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Toke Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Toke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Okt 2010 kl. 17:42
Hej Rene
 
Jeg går i øjeblikket med en Sintrix 9´#6 på kysten og jeg syntes at den kaster super, der er i mine øjne ikke tale om en mega hurtig stang men en klinge der ligger sig fint imellem Demon og Angel2.
 
Hilsen Toke Trentemøller
Til top
Matt David Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Matt Avatar

Tilmeldt:: 16 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Matt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2010 kl. 01:47
Citat: Toke

Hej Rene
 
Jeg går i øjeblikket med en Sintrix 9´#6 på kysten og jeg syntes at den kaster super, der er i mine øjne ikke tale om en mega hurtig stang men en klinge der ligger sig fint imellem Demon og Angel2.
 
Hilsen Toke Trentemøller


Hey..

Hvilken Sintrix? Man kan jo først købe dem i 2011? Det er to modeller, Zenith SINTRIX (ferskvand)  , og Proaxis SINTRIX (saltvand). Hvor har du købt din henne? Hvordan er feeling med den?
Til top
Toke Hermann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Toke Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Toke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2010 kl. 12:28

Hej Matt

 

Jeg arbejder for Fairpoint Outdoors som sælger Hardy i Danmark, Sverige, Norge og Finland og jeg var så heldig at få en prøve på en af Zenith modellerne som jeg har fisket med i efteråret på kystenBig smile, som alt andet fluegrej er det i mine øjne små ting der gør om man selv syntes at en stang er fed at kaste med men jeg syntes personligt at den ” sidder lige i skabet ” stangen er netop hurtig men med feeling og super nem at kaste med.

 

Knæk og bræk

 

Hilsen Toke Trentemøller    

Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JRK Avatar

Tilmeldt:: 16 Feb 2006
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 354
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JRK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2010 kl. 12:30

Spændende med de nye serier.

Er de prissat og hvornår kan de købes i DK?
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2010 kl. 12:30
Hej Toke.
 
Hvad vejer den ?
Til top
Matt David Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Matt Avatar

Tilmeldt:: 16 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Matt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2010 kl. 13:44
Hej Toke. Nu forstår jeg det bedre Smile. Hvorfor valgte du ikke saltvand udgaven? Kan man mærke den ny teknologi (SINTRIX'tm) i stangen eller er det ligesom andre ældre stænger på markedet?
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2010 kl. 14:39
Hej Jesper
 
vedr.priser på Hardy
 
Zenith koster ex. 9" #6  kr.5500.- det er ca. priser
Proaxis det samme.
 
Jeg tror personligt at disse stænger vil sparke røv ud af butikkerne i 2011.
 
god Jul
 
hilsen Ole
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JRK Avatar

Tilmeldt:: 16 Feb 2006
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 354
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JRK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2010 kl. 15:04
Citat: tranholm

Hej Jesper
 
vedr.priser på Hardy
 
Zenith koster ex. 9" #6  kr.5500.- det er ca. priser
Proaxis det samme.
 
Jeg tror personligt at disse stænger vil sparke røv ud af butikkerne i 2011.
 
god Jul
 
hilsen Ole
Hej Ole,
 
Hvornår kan man pille ved sagerne?
Til top
Matt David Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Matt Avatar

Tilmeldt:: 16 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Matt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2010 kl. 15:23
Citat: tranholm

Hej Jesper
 
vedr.priser på Hardy
 
Zenith koster ex. 9" #6  kr.5500.- det er ca. priser
Proaxis det samme.
 
Jeg tror personligt at disse stænger vil sparke røv ud af butikkerne i 2011.
 
god Jul
 
hilsen Ole



Jeg fandt dem på en tysk hjemside, til ca. 4000kr/560 €!
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2010 kl. 15:29
Hejsa
 
Hvilken side fandt du stængerne på i tyskland
 
hilsen Ole
Til top
Toke Hermann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Toke Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Toke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2010 kl. 15:45
Hej Esben 
 
 
Matt: vi fik ikke prøver på saltvandsmodellen. ang om jeg kan mærke forskel så vil jeg sige at stangen passer MIG super godt og JEG syntes at den kan mere end de andre modeller i programmet. Men jeg skal helt sikkert ikke se mig fri for at være farvet af mit arbejde og som du sikket allerede ved så må det være en tur på en kastebane der skal afgøre det for dig. Jeg syntes at den er penge værd ( også sammenlignet med andre fabrikater )
 
mange hilsner
 
Toke
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2010 kl. 15:51
Hvordan er det med fangsterne, giver den mere end de ældre modeller for så vil jeg da også slå til?
 
/M
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2010 kl. 16:14
Citat: map

Hvordan er det med fangsterne, giver den mere end de ældre modeller for så vil jeg da også slå til?
 
/M
Det må den da gøre Martin, hvis den er så meget stærkere, jeg har lige ventet 2.5 mdr mens min knækket stang har været i USA, og der har den ikke fanget noget i den periode, ihvertfald  hvad jeg ved af. LOL
Til top
Matt David Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Matt Avatar

Tilmeldt:: 16 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Matt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2010 kl. 16:16
Citat: Toke

Hej Esben 
 
 
Matt: vi fik ikke prøver på saltvandsmodellen. ang om jeg kan mærke forskel så vil jeg sige at stangen passer MIG super godt og JEG syntes at den kan mere end de andre modeller i programmet. Men jeg skal helt sikkert ikke se mig fri for at være farvet af mit arbejde og som du sikket allerede ved så må det være en tur på en kastebane der skal afgøre det for dig. Jeg syntes at den er penge værd ( også sammenlignet med andre fabrikater )
 
mange hilsner
 
Toke


Hej igen. Det en stang jeg meget gerne vil prøve. Det kunne være at den ikke passede min rytme, men hvem ved.
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2010 kl. 16:18
Citat: Matt

Citat: Toke

Hej Esben 
 
 
Matt: vi fik ikke prøver på saltvandsmodellen. ang om jeg kan mærke forskel så vil jeg sige at stangen passer MIG super godt og JEG syntes at den kan mere end de andre modeller i programmet. Men jeg skal helt sikkert ikke se mig fri for at være farvet af mit arbejde og som du sikket allerede ved så må det være en tur på en kastebane der skal afgøre det for dig. Jeg syntes at den er penge værd ( også sammenlignet med andre fabrikater )
 
mange hilsner
 
Toke


Hej igen. Det en stang jeg meget gerne vil prøve. Det kunne være at den ikke passede min rytme, men hvem ved.
 
Point taken LOL
 
/M
Til top
Matt David Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Matt Avatar

Tilmeldt:: 16 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Matt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2010 kl. 16:22
Citat: tranholm

Hejsa
 
Hvilken side fandt du stængerne på i tyskland
 
hilsen Ole


Det den ene side jeg fandt dem i,
den anden kan jeg umiddelbart ikke finde inde i (History)!!!

Her
Til top
Toke Hermann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Toke Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Toke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2010 kl. 21:34
Hej Martin
 
ja ok......overdrivelse fremmer forståelsen Wink 
Til top
Toke Hermann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Toke Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Toke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2010 kl. 08:58
Ang prisen.
 
På den Tyske hjemmeside koster en 9´# 6 før forsendelse 659,99 eur men jeg kan ikke se hvad de tager for at sende den.
 
Hilsen Toke
Til top
Matt David Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Matt Avatar

Tilmeldt:: 16 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Matt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2010 kl. 17:03
På denne hjemside står den til ca 4000kr/685.00$.

Her

Toke, ved du hvorfor de er billigere end de andre modeller de har?
Jeg kan nemlig ikke se mening da det er det nyeste teknologi de bruger!!!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down