Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gammel power bait

 Besvar Besvar
Forfatter
Kurt Ove Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
KurtOve Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KurtOve Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Gammel power bait
    Sendt: 12 Okt 2010 kl. 20:02
Hej alle
 
Jeg skal have 2 børnebørn med i en put and take sø. Jeg har noget gammelt, måske 3 år gammel power bait. Kan sådan noget blive for gammelt ? Det skulle jo gerne blive en positiv oplevelse med lidt til grillen.
 
Kurt fra fyn
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2010 kl. 21:10
Vil sige at hvis det stadigvæk er blødt og fast i det, skulle det være ok
Til top
Ole Riis Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fiahgt Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fiahgt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2010 kl. 21:42
Ellers kan du jo lige grave nogle orm inden du tager afsted.
Til top
Thomas Ask Rasmussen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Thomas_Ask

Tilmeldt:: 13 Dec 2009
Geografisk: Skibhus
Status: Offline
Beskeder: 83
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Thomas_Ask Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2010 kl. 23:32
Citat: Fiahgt

Ellers kan du jo lige grave nogle orm inden du tager afsted.

Clap
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2010 kl. 00:44
Citat: KurtOve

Hej alle
 
Jeg skal have 2 børnebørn med i en put and take sø. Jeg har noget gammelt, måske 3 år gammel power bait. Kan sådan noget blive for gammelt ? Det skulle jo gerne blive en positiv oplevelse med lidt til grillen.
 
Kurt fra fyn


Har for nyligt brugt noget med min morfar, var fra min spæde P&T start og er nok 13-14 år gammelt - det fungerede fint med et par fisk oppe. Det ser ud som da jeg købte det den dag i dag :)
Til top
Niels Mouritsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels Mouritsen Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels Mouritsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2010 kl. 01:17

Køb en pose hvid powerjiig.

Det er lidt dyrt (45kr.) men fanger godt og holder til den behandling børnebørn giver en madding Thumbs Up
Men ellers er det gamle bait godt nok, bare det kan blive på krogen og stinker som powerbait gør.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down