Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Indendørs Fiskesø

 Besvar Besvar
Forfatter
Chris Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fisker bums

Tilmeldt:: 25 Okt 2008
Geografisk: Midt og Vest
Status: Offline
Beskeder: 147
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fisker bums Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Indendørs Fiskesø
    Sendt: 28 Nov 2010 kl. 07:01
Hej Alle Fiskegutter..

Når nu vinteren allerede raser kommer alle mine tossede indfald frem..
 
 Hvad nu hvis man lavede et Indendørs fiskemekka...
Man kommer i sin bil, går ind i omklædningsrummet og hopper i sin sommer skjorte, den lille tynde fluevest og et par sko.. tager sin stang betaler for sit fisketegn og går ind i den store opvarmede hal.. Her er et par søer der er forbundet med et stykke å med god strøm i.. Så er det ingen der tænker på dansk vinter vejr.

JA JA, det er totalt tosset.. ! Men nøj det kunne være godt.Big smile
    Nu er den så lagt ud, mangler bare den der har millionerne.
Hilsen "den tossede" Chris




Til top
Mikkel Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gaffagunnar Avatar

Tilmeldt:: 15 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 433
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gaffagunnar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2010 kl. 07:39
havde jeg millionerne skulle jeg gerne være den første til at lave sådan noget.....
hehe, kunne evt. kombineres med test af fluestænger for den grej-shop man laver i tilknytning...... hehe
Born to fish, forced to work!!!
Til top
Mads Gylling Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mkgylling

Tilmeldt:: 04 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mkgylling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2010 kl. 07:53
Sjov ideSmile  men årstiden har sin egen charme, jeg gad ikke og stå inde i en hal og fiske.
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2010 kl. 08:33
Citat: mkgylling

Sjov ideSmile  men årstiden har sin egen charme, jeg gad ikke og stå inde i en hal og fiske.
Thumbs Up
Til top
Mikkel Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gaffagunnar Avatar

Tilmeldt:: 15 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 433
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gaffagunnar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2010 kl. 08:39
tjaa,  er det ikke om vinteren at man en masse mærkelige/sorte ideer???

er der forresten nogen der egentlig tager ud og fiske på den her tid af året, og med det vejr, og fanger i evt. noget??? snakker mest kyst.. har selv været lidt tændt på tanken om kysten i snestorm med bombarda...

Born to fish, forced to work!!!
Til top
Christian Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ce

Tilmeldt:: 03 Nov 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 111
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2010 kl. 09:30
For ikke at tænke på de arter man så kan komme til at fiske efterThumbs Up
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2010 kl. 09:42
Hellere frost og kulde end putsø i en hal Thumbs Up

Hilsen ham der snart sidder på søen i en flydering Thumbs Up
Til top
Peter Møller Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
eisenia

Tilmeldt:: 30 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eisenia Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2010 kl. 09:55
 
 Træk Hawaii skjorten på,og lad bare skægget stå, det en god ide at starte på
en frisk sæt madding på krogen-og tag med ind og fisk.
 
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2010 kl. 10:46
Citat: Fisker bums

Hej Alle Fiskegutter..

Når nu vinteren allerede raser kommer alle mine tossede indfald frem..
 
 Hvad nu hvis man lavede et Indendørs fiskemekka...
Man kommer i sin bil, går ind i omklædningsrummet og hopper i sin sommer skjorte, den lille tynde fluevest og et par sko.. tager sin stang betaler for sit fisketegn og går ind i den store opvarmede hal.. Her er et par søer der er forbundet med et stykke å med god strøm i.. Så er det ingen der tænker på dansk vinter vejr.

JA JA, det er totalt tosset.. ! Men nøj det kunne være godt.Big smile
    Nu er den så lagt ud, mangler bare den der har millionerne.
Hilsen "den tossede" Chris
 





 
Hehe jeg har haft nøjagtig samme tanke i desperation efter at komme ud og fiske uden der er is på søerne :D
Men som sagt, så ville det nok koster en større formue, og stedet ville nok være overrendt. Men prøv at prik lidt til dyne larsen, har hørt at han tjener lidt penge ;)
Til top
Ole Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
elldis

Tilmeldt:: 10 Jan 2008
Geografisk: Mors
Status: Offline
Beskeder: 57
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér elldis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2010 kl. 11:45
Måske skulle man sende et link til Christina Hembo og Kasi-Jesper....
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2010 kl. 12:53
Citat: gaffagunnar

tjaa,  er det ikke om vinteren at man en masse mærkelige/sorte ideer???

er der forresten nogen der egentlig tager ud og fiske på den her tid af året, og med det vejr, og fanger i evt. noget??? snakker mest kyst.. har selv været lidt tændt på tanken om kysten i snestorm med bombarda...

 
Hej Mikkel, det er bare at komme afsted, jeg var ude igår de er derude:
 
Til top
thomas klausen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas klausen

Tilmeldt:: 25 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 249
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2010 kl. 13:31
tosset ide men jeg kunne faktisk godt finde på at støtte den vis det kom til vis det altså var til at betale for at komme til det. men dyne larsen har jo nok ikke penge nok til det vi skal vist nok hældere ha fat i hr. møller da det er et anlæg til nok 6-10 milioner og det tror jeg ikke hr. larsen har til såden noget der.
Mvh.
Thomas klausen
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2010 kl. 13:49
bliver der Tarpon, arapaimaer og den slags??
Det ku jeg da godt tænke mig at prøve.... uden at rejse så langt :o)
Til top
kenneth westlin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
westlin Avatar

Tilmeldt:: 12 Mar 2002
Status: Offline
Beskeder: 175
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér westlin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2010 kl. 14:48
du er sku forsent ude LOLLOL
 
se her:
 
 
Til top
Nick Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qwer

Tilmeldt:: 20 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 130
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qwer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2010 kl. 17:05
Fed ide, men der skulle også være et trolling bassin til os med både ;)
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2010 kl. 19:42
Hø Hø
Ja det er rigtig i put put fiskeriets hidtidige ånd. Ny slået græs - ingen bevoksning, som kan drille kastet - borde/bænke - renseborde/skure - iltningsanlæg - kiosk - fisk der smager af h......... til - fisk i portions størrelse - nogle få kæmpe store grimme fisk på +10 uden finner, som skal lokke og pirre storfanger drømmen. Om de går i en svømmehal med klorvand ændrer nok ikke på smagen og omgivelserne vil være fuldendt, med varme og tag over hovedet.Clap

Hvis P & t nogensinde går i retningen, "back to nature" ...ja så tror jeg sku godt jeg kunne blive P & T fisker. Dvs jeg kan godt undvære tagetWink......og alt det andet jeg har nævnt. Blot alm. velsmagende fisk i et naturligt ilt og insektrigt miljø. Fiskene behøver ikke at hedde noget med guld og sølv eller alle de andre underlige fiskenavne. 

Med risiko forOuch
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
hans lindegaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flyfisherman

Tilmeldt:: 22 Feb 2003
Geografisk: Østfyn/sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flyfisherman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2010 kl. 19:51
er det ikke Grünwalds laksebanen, der er i tankespind her
Hans
Til top
Jesper Bengtsson Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
trompetfisk Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2003
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 99
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér trompetfisk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2010 kl. 19:56
Citat: westlin

du er sku forsent ude LOLLOL
 
se her:
 
 


Okay - hvor langt ude unaturligt er det lige??

Hvorfor ikke bare stille nogle storskærme op med en Wii og nogle af de Rapala spil o.l. spil på hver http://www.gamespot.com/wii/sports/rapalatournamentfishing/
 og så med den fiskestang til: http://www.logic3.com/details/?prod=338

og så kan fisken købes færdig renset, ved siden, solgt af det nærmeste dambrug.
Til top
Jesper Bengtsson Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
trompetfisk Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2003
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 99
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér trompetfisk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2010 kl. 19:59
Her virker links'ene..

Spil


Fiskestang
Til top
maciej Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
maciej Avatar

Tilmeldt:: 29 Sep 2005
Status: Offline
Beskeder: 129
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér maciej Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2010 kl. 01:24
Citat: gaffagunnar

tjaa,  er det ikke om vinteren at man en masse mærkelige/sorte ideer???

er der forresten nogen der egentlig tager ud og fiske på den her tid af året, og med det vejr, og fanger i evt. noget??? snakker mest kyst.. har selv været lidt tændt på tanken om kysten i snestorm med bombarda...



yeps, jeg tager ud og finder nogen aborre imorgen, hvis der ikke er is på vandet
Til top
Chris Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fisker bums

Tilmeldt:: 25 Okt 2008
Geografisk: Midt og Vest
Status: Offline
Beskeder: 147
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fisker bums Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2010 kl. 05:25
Havde ikke regnet med alle de posetive reaktioner, jeg takker..
Og ja, jeg fandt selv den youtube video 2 min efter jeg havde lavet indlægget..!

Til de der tror jeg mener alt skal være som rundt om en  p&t sø, NEJ det skal det bestemt ikkeConfused
Jeg går stærkt ind for alt skal være så naturligt som muligt. Godt med sten og buske.Wink

Send endelig et link til rigmændene.!!
Hygge derude...
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2010 kl. 06:37
Hej
Og jeg som egentlig blot troede, at du mente det som en jokeConfused
Hvis noget sådan kan have en reel interesse, så underbygger det helt og aldeles mit tidl. indlæg i denne tråd. Tag dog naturen som den er, uden alt det pop.Ouch Eller se naturprogrammer hjemme i stuen. Der kan man sidde i bløde møbler og spise kringle, samtidig med at, man er "ude i naturen".Clap
 
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Dennis Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dmj Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 204
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dmj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2010 kl. 07:10
Ideen er vel nærmest pervers og imod alt det jeg finder glæde ved i fiskeriet, men hvis der er kunder til det er det vel bare at gå igang.
Til top
Mikkel Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gaffagunnar Avatar

Tilmeldt:: 15 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 433
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gaffagunnar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2010 kl. 15:06
Citat: dmj

Ideen er vel nærmest pervers og imod alt det jeg finder glæde ved i fiskeriet, men hvis der er kunder til det er det vel bare at gå igang.


godt ord igen, mester...... TongueTongueTongue
Born to fish, forced to work!!!
Til top
Kim Håkonsson Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mitch Avatar

Tilmeldt:: 27 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mitch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2010 kl. 09:16
det behøver da ikke være svært at stable på benene... det satte en masse tanker igang da jeg var ude og fiske ... prøv at forhør dig hos alle de badecenter (vandland) rundt omkring i danmark.... det må da være en opgave for dem .... de løser alligevel hele familiens ugetur eller weekendtur .... så hvorfor ikke også en fisketur indendørs og opvarmet medens resten af familien bader eller andet....
Til top
Mikael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NanoQ Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NanoQ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2010 kl. 13:08
Og en vandrutchebane kan hurtigt komme til at agere fluestrøm ;)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down