Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb og salg

 Besvar Besvar
Forfatter
Peter Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
guldmann

Tilmeldt:: 19 Dec 2005
Geografisk: Østkysten
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér guldmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Køb og salg
    Sendt: 21 Dec 2010 kl. 16:07
Til top
Ulrik P Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
rickolie

Tilmeldt:: 18 Aug 2008
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rickolie Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Dec 2010 kl. 16:11
Ja sgu ikke så lidt man forlanger i disse juletider for 250 kr.:0)
Til top
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Dec 2010 kl. 16:11
Jeg tror at det er meget begrænset eller ingen sæt han får købt.
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Dec 2010 kl. 16:13
Det minder lidt om min 5 åriges ønskeseddel. Helt uden hold i virkeligheden Tongue
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
aksel jakobsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
aksel jakobsen

Tilmeldt:: 12 Nov 2008
Geografisk: aalborg
Status: Offline
Beskeder: 131
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aksel jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Dec 2010 kl. 16:25

og det incl levering LIGE til døren , hvis de sæt findes vil jeg da også gerne ha en par sæt leveret til Aalborg  :-))

Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Dec 2010 kl. 16:28
Vi keder os nok?Wink.

Hvis priser er højere, kan jeg ligeså godt kontakte en grossist - så lander sådan et sæt ikke ret meget højere, og så er der endda garanti.
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Dec 2010 kl. 16:33
JA DET ER JO KUN JUL EN GANG OM ÅRET Clap
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Dec 2010 kl. 16:41
Jamen så kontakt da en grossist, de sælger som dog normalt ikke til slutbrugere da de ikke vil hænge på garanti bestemmelserne der gælder ved handel mellem forretninger og slutbrugere, det er derfor de er grossister, og så skal man normalt også aftage temmelig mange af en ting hvis man vil have en bare nogenlunde rabat. Men held og lykke med forsøget.

Redigeret af mahon - 21 Dec 2010 kl. 16:46
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Dec 2010 kl. 16:54
har for næsten lyst til og sende et sæt til ham han må være mere i nød end os andre Hug hvor er zulu`s krammehold når man har brug for dem
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Dec 2010 kl. 17:11
simon hvis du åbner en butik og køre med det politik så giv lige lyd fra dig jeg skal nok komme og købe grej hos dig 
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Dec 2010 kl. 17:13
Pokkers osse....nu får jeg i hvert fald ikke solgt mere i år:(
Hvis jeg skal sælge til under 25%, giver jeg det hellere til varmestuerne. Så kan de hjemløse selv tage ud og fange deres aftensmad :P
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down