Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

RST M5 spin

 Besvar Besvar
Forfatter
Cato Jürgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Cato Avatar

Tilmeldt:: 05 Maj 2003
Geografisk: Bagsværd, Sjæll
Status: Offline
Beskeder: 132
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cato Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: RST M5 spin
    Sendt: 20 Feb 2011 kl. 15:12

Hej i stuerne

Når nu det ikke er fiske vejr, så sidder man jo bare bag skærmen og søger sin næste konkurs årsagWink. Har de sidste par år kigget langt efter RST´s M5 spinne serie. Er der nogen der har nogen erfaringer med disse, som de vil dele ud af?
 
På forhånd tak
 
Mvh Cato
Til top
Cato Jürgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Cato Avatar

Tilmeldt:: 05 Maj 2003
Geografisk: Bagsværd, Sjæll
Status: Offline
Beskeder: 132
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cato Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 18:11
Er der slet ikke nogen der er indehaver af en af disse spinnestænger?
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pphh

Tilmeldt:: 03 Mar 2007
Geografisk: vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pphh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 18:17
hej cato. jeg har lige købt en rst m5 fluestang i klasse 10. som jeg vil få lavet om til spin. ved du vor man kan købe rst m5 spinnestænger. mvh paw holst
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 18:19
desværre,700 euro for klingen alene sætter en begrænsning.
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lange 1 Avatar

Tilmeldt:: 11 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lange 1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 18:20
Hos Ækvator sport i Odense Paw eller hos fabrikken i Tyskland !
/Søder
Til top
Cato Jürgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Cato Avatar

Tilmeldt:: 05 Maj 2003
Geografisk: Bagsværd, Sjæll
Status: Offline
Beskeder: 132
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cato Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 21:58
Hmm, der er vidst andre end mig, som ikke har kastet sig over dem, pga. prisenWink. Jeps, de kan købes hos Ækvator sport eller formentlig fra fabrikken. Er dog ikke helt sikker om de sælger til private. Deres side er her: http://www.rst-fishing.it/live/ hvis der er nogen som er nysgerrige som jegSmile.
 
Mvh Cato
Til top
Torkil Adsersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Torkil Adsersen

Tilmeldt:: 08 Maj 2002
Geografisk: Storkøbenhavn
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Torkil Adsersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 22:07
Hej Cato
 
Jeg tøffer også nogle gange rundt på nettet og ser på nye stangemner. Jeg har fundet denne forretning i Tyskland, som sælger RST klinger:
Har selv gået og overvejet en RST klinge til endnu et  selvbyggerprojekt, men er stadig meget glad for min gamle Lesath.
De forhandler også Talon klinger, som jeg selv har bygget et par stykker af for ca. 10 år siden. Jeg har stadig stor glæde af en 9-fods 5-20 gr og kan kun anbefale deres klinger.
 
K&B
 
Torkil
Til top
Cato Jürgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Cato Avatar

Tilmeldt:: 05 Maj 2003
Geografisk: Bagsværd, Sjæll
Status: Offline
Beskeder: 132
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cato Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 22:40
Hej Torkil
 
Tak for linket. Det var ikke en side jeg kendteSmile. Jeg er lige som dig også glad for Lesathen, men jeg kunne nu godt finde på at prøve en RST M5. Det er en hamper pris, men mon ikke der kan findes et godt tilbud, hvis det viser sig at være drømme kæppenSmile.
 
Mvh Cato
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down