Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Prisbillig tørfluestang

 Besvar Besvar
Forfatter
Ole Riis Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fiahgt Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fiahgt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Prisbillig tørfluestang
    Sendt: 03 Mar 2011 kl. 10:16
Er der nogen der har et bud på en prisbillig tørfluestang kl 4 regner jeg med den skal være. Budgettet er lidt stramt i år men for at prøve det kunne det være rart med en prisbillig stang til at starte med.
En brugt kan også komme på tale
Til top
Lars Matthiessen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
L_Matthiessen Avatar

Tilmeldt:: 19 Jul 2001
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 84
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér L_Matthiessen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2011 kl. 10:24
http://www.pro-fish.dk/shop/richel-spring-creek-84-977.html
 
grundet en knækket stang på turen til Norge sidste år fiskede jeg 1½ uge med ovenstående stang. Den er i mine øjne helt forrygende til prisen, og jeg købte selv en bagefter som back up til min primære - og 10 gange så dyre - stang.
 
mvh Lars
Til top
Henrik Søndergaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hesrc

Tilmeldt:: 15 Okt 2010
Geografisk: Kokkedal
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hesrc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2011 kl. 10:25
se evt på denne

http://www.123nu.dk/lystfiskeri/auktion.asp?Action=viewitem&menu=Auktion&ID=60801
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2011 kl. 13:59
Thumbs Up
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
Kurt Petersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kurt Petersen

Tilmeldt:: 02 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kurt Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2011 kl. 14:17
Du kan få en rigtig god tørfluestang hos Ækvator sport i  RST fluestang
Kik under tilbud, RST 
Til top
Henrik Romsdal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Romsdal Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Romsdal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2011 kl. 14:55
Hej Ole
Prøv at gå en tur på Ebay,der kan du finde et hav af gode Tørfluestænger til en hver pengepung. Ta Ebay.UK eller De, så slipper du for Told,mons osv.
mvh Henrik
Til top
Allan Møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Allan Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Allan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2011 kl. 17:24
Køb en TFO Prof. 8´ #4 hos Salmon Fly eller Korsholm. Dejlig stang til prisen...
 
Vh Allan
Til top
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2011 kl. 17:43
Citat: Fiahgt

Er der nogen der har et bud på en prisbillig tørfluestang kl 4 regner jeg med den skal være. Budgettet er lidt stramt i år men for at prøve det kunne det være rart med en prisbillig stang til at starte med.
En brugt kan også komme på tale
TC
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2011 kl. 18:06
Citat: Fiahgt

Er der nogen der har et bud på en prisbillig tørfluestang kl 4 regner jeg med den skal være. Budgettet er lidt stramt i år men for at prøve det kunne det være rart med en prisbillig stang til at starte med.
En brugt kan også komme på tale
 
Hej Ole.
 

Hvis det skal være rigtig billigt, så har jeg en "Berkley Safari Series" stående, den er 7’ # 3-4 i to dele og vejer knap 80g. Korkhåndtaget kunne have været af en bedre kvalitet, men ellers har stangen ingen brugstegn.

Hvis det er noget du kan bruge, kan du hente den i Randers for 300- kr.

Mvh
Henning
Til top
karsten jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
nyegaard

Tilmeldt:: 12 Sep 2008
Geografisk: aalborg ø
Status: Offline
Beskeder: 97
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nyegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2011 kl. 19:25
tag et smut i almas i Gug og tal med dem for hjul og line skal du nok også have
ved de har nogle fine loop sæt
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down