Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stangreol

 Besvar Besvar
Forfatter
Benno Bowman Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bowman

Tilmeldt:: 05 Jan 2008
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 199
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bowman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Stangreol
    Sendt: 03 Mar 2011 kl. 13:48
Nogle der ved hvor man kan købe stangreoler henne eller bare billeder eller tegninger af reoler, som man så selv kan lave.
Til top
jan wendelin Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
wendelin Avatar

Tilmeldt:: 11 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wendelin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2011 kl. 14:37
hej jeg har to stk til salg.
 
Stangreol i ubehandlet maghony. Til 6 Stk. 2 - 3 eller 4 delte fiskestænger, med skjulte ophæng. Har aldrig været hængt op - 2000 kr.
 
Stangreol i olie behandlet maghony.
til 7 fiskestænger. - 600kr.
 
Jan W.
 

 
 
Til top
Søren Østergaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Sørenø Avatar

Tilmeldt:: 21 Nov 2010
Geografisk: Storvorde
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sørenø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2011 kl. 15:19
 fed reolThumbs Up
Til top
N. R. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
N. Rasmussen

Tilmeldt:: 21 Mar 2010
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 286
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér N. Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2011 kl. 15:44
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/80141850

Indrettet til stænger :-) Konen elsker det :-)
Til top
Benno Bowman Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bowman

Tilmeldt:: 05 Jan 2008
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 199
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bowman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Mar 2011 kl. 08:52
ikke flere forslag må da være mange der har sådan en derhjemme. og som ved hvor man kan købe dem eller som har tegninger som de selv har lavet deres egen efter.
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Mar 2011 kl. 08:55
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
Allan Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Allan999

Tilmeldt:: 01 Nov 2009
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Allan999 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Mar 2011 kl. 09:01
Citat: N. Rasmussen

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/80141850

Indrettet til stænger :-) Konen elsker det :-)
 
Fedt!! den bruger jeg ogsåWink og den virker rigtig godt,
konen kan spejle sig og jeg kan have mine stænger i denSmile
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Mar 2011 kl. 09:32
Til top
Jesper Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jeb

Tilmeldt:: 27 Dec 2006
Geografisk: Vindelev
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jeb Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Mar 2011 kl. 10:48
Prøv at kontakte jan fra vores lokale grej pusher, han har haft nogle til 5-10 stænger til ca en plovmand.
 
Til top
Carsten Skøtt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Troutbum.dk Avatar

Tilmeldt:: 30 Mar 2007
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Troutbum.dk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Mar 2011 kl. 22:07
Jeg byggede en sidste forår. Det var let og billigt, og det virker.

Reolen kan ses i min fiskedagbog her: http://www.troutbum.dk/dagbog2010.htm#Fiskestangsreolen
Til top
Frank Timm Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Greg

Tilmeldt:: 26 Apr 2010
Geografisk: Tørring
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Greg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2011 kl. 08:42
Jeg fandt en Okuma stangreol til 16 stænger på DBA, den virker fint for mig. Har desværre ikke billeder af den.
MVH Frank
Til top
Mark Thomsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mauser25 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mauser25 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2011 kl. 12:29
Øhh. det er temmlig genialt... Men hvad med indmaden.. Har i modificeret den på nogen måde.. eller står stængerne bare løst derinde... ??  
 
Håber sgu jeg kan overtale hende til sådan et skab så jeg er fri for at rende i kælderen hver gang man skal ud efter de blanke.. :)
 
jeg tænker på det skab fra ikea.. http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/80141850
 
 
Og evt lave hylder indvendigt til fisketøjet... Er klar over at den ikke er ret dyb...??
 


Redigeret af mauser25 - 07 Mar 2011 kl. 12:40
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2011 kl. 14:33
Benno nu ved jeg ikke om det skal være et skab eller reol lignende ting du efterlyser.
Hvis du er lidt fiks på fingrene og har rådighed over lidt værktøj og en drejebænk kan jeg gi dig opskriften på min egen hjemmeopfundne stangholder. Den fylder vel ca 25 cm i diameter og vel en meters penge høj når den er samlet. Der er plads til 8 stænger, 4 med hjul på og 4 uden hjul.
Er du interesseret så kan du smide en mail til:
 
Har du ikke mulighed for drejearbejde/værktøj kan jeg måske lave noget halvfabrikata som du selv kan male i den farve som du syntes og så samle.
 
/frede
Til top
Allan Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Allan999

Tilmeldt:: 01 Nov 2009
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Allan999 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2011 kl. 15:30
Hejsa Mark,
 
(Ikea-skabet)
Jeg sat et stykke tyk snor fast i den ene som kan hægtes af og på i den anden ende, når rørene tages ud, men jeg skal nu have lavet en anden metode.
 
Jeg beholdt 4-6 af de øverste "skoholdere" til at hænge kasketter, huer, gaf osv. på.
 
Mvh Allan
Til top
Nick Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qwer

Tilmeldt:: 20 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 130
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qwer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2011 kl. 15:52
Normark har en til 6 stænger for 149,-
Dejlig afdæmpet og til at hænge på vægen.

Til top
Steen Bøgelund Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Bøgelund64

Tilmeldt:: 07 Apr 2009
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bøgelund64 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2011 kl. 19:34

Hej Havde selv samme problem. Alle stængerne stod i et hjørne eller hvor der nu var plads. Gik så til den en aften ude i værkstedet (er tømrer) og så var der noget der kunne bruges. Jo mere jeg ser på den des gladere bliver jeg for den og min samling af stænger. Hilsen Steen

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down