Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ang. Auktioner.

 Besvar Besvar
Forfatter
Ib R. Larsen. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ibrl

Tilmeldt:: 03 Jul 2004
Geografisk: Vestsjælland.
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ibrl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ang. Auktioner.
    Sendt: 06 Mar 2011 kl. 16:41
Ang. Auktioner.
Er det kun mig der syntes at det er irriterende, at der står at der er tid tilbage at byde i, på forsiden, og når så man klikker ind på emnet, så er auktionen slut.
Jeg er da vel ikke den eneste der syntes det, eller hvad ?
Venligst Ib R. Larsen.
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2011 kl. 16:46
Er det ikke sådan at der på forsiden står - (minus) foran tidsangivelsen hvis der ikke længere kan bydes? Det mener jeg..
 
/Martin
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2011 kl. 16:47
til Ib.
 
Nej, men tror der har været en fejl på siden, der stod -(minus) 1 time, 55 min.  


Redigeret af Klaus Neilsen - 06 Mar 2011 kl. 16:50
Til top
Ib R. Larsen. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ibrl

Tilmeldt:: 03 Jul 2004
Geografisk: Vestsjælland.
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ibrl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2011 kl. 16:54
Ok. Jeg må prøve at lægge mærke til det.
Ib.
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2011 kl. 17:58
det er rigtig nok. det har før iriteret mig at forsiden ikke opdateres lige så hurtigt som selve auktionen.
/frede
Til top
flemming pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
flemming pedersen Avatar

Tilmeldt:: 27 Feb 2004
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flemming pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2011 kl. 21:56

Jeg syntes det kunne være dejligt ,hvis der kom popup billeder når man

peger på auktions teksten , istedet for at skulle gå ind på hver enkelt auktion

og så ud igen og ind og se næste auktions billede osv. gaaaab
 
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2011 kl. 22:05
Jeg syntes det ville være dejligt hvis dem der bød ville stå ved deres bud, så pyt være med lidt langsom opdatering og smarte popup foto at auktioner....
 
/J
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2011 kl. 22:12
Der kunne nævnes mange forbedringer af auktionen, men jeg kan godt lide den som den er
Til top
Christian Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ChristianML Avatar

Tilmeldt:: 13 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 227
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianML Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2011 kl. 23:11
har også opblevet det samme. man bør lave det samme system som ebay's. så behøver man ikke at opdatere.
Christian M. larsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down