Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

..Hmmm...

 Besvar Besvar
Forfatter
søren jacobsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
cirkus jacobsen

Tilmeldt:: 22 Feb 2011
Geografisk: christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cirkus jacobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ..Hmmm...
    Sendt: 21 Mar 2011 kl. 20:32
... Hvordan skal man forholde sig, når man har budt  på en vare og vundet aktionen, men får en mail, at varen er solgt til anden side..................
 Og så 2 dage efter, ser man sammen "vare" fra samme person, slået op på sitet her igen, til næsten dobbelt op på prisAngry............
 
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2011 kl. 20:36
Dårlig stil, ingen tvivl om det!
 
Sætter man varer på auktion og opnås mindsteprisen sælger man naturligvis - også selvom prisen på grisen ikke blev helt så høj som forventet (hvilket oftest er tilfældet)Big smile
 
/Martin
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2011 kl. 20:38
Hmmm...
 
Man må konstatere at den pågældende sælger nok ikke er den spidseste krog i boksen...
 
Der er desværre nok ikke andet at sige end at han ikke fik nok for den da du vandt, så nu prøver han igen, meget dårlig stil!
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Torben Brodersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
brodersen

Tilmeldt:: 19 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér brodersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2011 kl. 20:46
Du kunne jo byde engang mere, men denne gang skal du du bare byde 10.000kr
og fortæl derefter at du har fortrydtConfused ( så står der 1--1)
Til top
søren jacobsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
cirkus jacobsen

Tilmeldt:: 22 Feb 2011
Geografisk: christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cirkus jacobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2011 kl. 21:03
.. Jaa var sq en god ideWink... Meen dårlig stil, i min bog... Meen såen er liv jo.
 
 håber da at han har en "dårlig" smag.. Altså i munden...
 
Havde jo selv lavet en min  pris på vare.
Til top
søren jacobsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
cirkus jacobsen

Tilmeldt:: 22 Feb 2011
Geografisk: christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cirkus jacobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2011 kl. 21:06
 .. Klaus... Jaa eller oz er han kniven i "skuffen"... Fandt ud af at vare, var mere vær, var sq oz et godt tilbud, ellers ingen bud herfraSmile...
Meen stadig skuffet, passede lige til et af steder jeg bedriver fiskeri... Der er langt til å fra brink.
 
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JRK Avatar

Tilmeldt:: 16 Feb 2006
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 354
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JRK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2011 kl. 21:07
Citat: cirkus jacobsen

... Hvordan skal man forholde sig, når man har budt  på en vare og vundet aktionen, men får en mail, at varen er solgt til anden side..................
 Og så 2 dage efter, ser man sammen "vare" fra samme person, slået op på sitet her igen, til næsten dobbelt op på prisAngry............
 
Hvordan man skal forholde sig?
 
 
Man skriver til Lars Aagaard så sælger kan blive ekskluderet.
 
 
 
Til top
søren jacobsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
cirkus jacobsen

Tilmeldt:: 22 Feb 2011
Geografisk: christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cirkus jacobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2011 kl. 21:12
...Jaa burde man vel nok, meen overlever deet:-), Err sq ikk ude på at "støde" nogen...
 
Har set at "personen" har en masse vare på lige pt...
Til top
ole menander Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
OleOrm

Tilmeldt:: 18 Feb 2005
Geografisk: midtJylland bl.a Hald Sø
Status: Offline
Beskeder: 188
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér OleOrm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2011 kl. 21:16
hvad er det for en auktion ??
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2011 kl. 21:17
Citat: cirkus jacobsen

...Jaa burde man vel nok, meen overlever deet:-), Err sq ikk ude på at "støde" nogen...
 
Har set at "personen" har en masse vare på lige pt...
 
Ok, og for at ingen skal være i tvivl så er det altså IKKE mig selvom jeg har en del til salg pt. Det stopper dog snart da vi er ved at have nået bunden ((-;
 
Med al respekt, ikke det smarteste at skrive da du vel mistænkeliggør alle der har mere end 3 varer til salg, eller?
 
/Martin
Til top
Henrik Møller Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik_Møller Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik_Møller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2011 kl. 21:21
Hvordan forholder man sig.. ?

Ja, FØRST skriver man til admin som er Lars Aagaard. Hvis ikke det løser situationen KUNNE man overveje at skrive i forum. Jeg synes det er umanerlig dårlig stil af sælger. Og er sikker på du har ret til varen!"..  Men når det så er sagt så synes jeg dit indlæg ligeså er dårlig stil. Du burde i min optik have rettet henvendelse til Lars først :-)

NÅ, men godt at høre du kan skøjte hen over den.. man skal vælge sine kampe :-)

vh
TRHM
FISH ON, www.lakseture.dk
Alaska, Mexico, Bahamas
Til top
søren jacobsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
cirkus jacobsen

Tilmeldt:: 22 Feb 2011
Geografisk: christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cirkus jacobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2011 kl. 21:58
..Henrik Møller.
 
Ved sq ikk om det er dårlig stil... Har tilbragt mange med fisk og grej og har ikke nævnt nogen navne (du kender måske personen) Er igen igen "ny" her og var bare intresseret i om andre havde haft samme "oplevelse".
 
Og bestemt kan jeg "skøjte" hen over den... Det var bare til lidt leg i åen, meen klare jeg uden Wink.
Til top
søren jacobsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
cirkus jacobsen

Tilmeldt:: 22 Feb 2011
Geografisk: christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cirkus jacobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2011 kl. 22:03
.. Overhovedet ikke martin... Har selv haft en del grej til salg her og tilfreds med det og det er sq iorden med flere vare... Meen ville bestemt ikke sætte noget til salg, jeg så ikk ville sælge...
 Det er sq dårlig "stil"
 Føler du dig da stødt da... For bestemt ikke dig jeg har smidt bud ved Martin.
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Mar 2011 kl. 07:25
Hej Søren,
 
Nej, jeg føler mig ikke stødt - jeg sælger naturligvis det jeg har på auktionen (ellers ville jeg ikke sætte det til salg).
 
Det jeg mener er, at når du opretter denne tråd så begynder folk automatisk at blive nysgerrige for at finde ud af hvem synderen er. Når du så samtidig skriver, at det er en der har en del til salg pt. så er det at der hurtigt kan drages forkerte konklusioner.
 
/Martin
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Mar 2011 kl. 08:15
Citat: cirkus jacobsen

... Hvordan skal man forholde sig, når man har budt  på en vare og vundet aktionen, men får en mail, at varen er solgt til anden side..................
 Og så 2 dage efter, ser man sammen "vare" fra samme person, slået op på sitet her igen, til næsten dobbelt op på prisAngry............
 
Ja, jeg kunne da også godt tænke mig at se pågældende vare... er det også samme foto som er blevet benyttet, for nogle ligger da inde med to eller flere af den samme vare som så sælges..... men jeg må indrømme sagen lugter lidt af.......
 
/J
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Mar 2011 kl. 19:09
jeg syntes en sådan persons navn/auktion skal på forumet så vi kan se se hvilke auktioner/udbyder vi skal sotere fra , 
sådan noget høre ikke hjemme på en auktions-side !!  basta

sælger kan self ha lavet en fejl i indtastningen , hvilket  jeg selv har prøvet en enkelt gang  , dog under brugtmarked .   
men  med den melding du fik fra sælger tyder det ikke på at det var en taste-fejl
knæk og bræk derude

Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Mar 2011 kl. 21:24
Søren hvis du kan "skøjte henover det" hvorfor så egentlig oprette tråden?
Det er da i princippet rigtig god stil ikke at hænge nogen ud. Men men... der er da også grænser for hvad man skal finde sig i.
Da jeg indimellem selv har nogle auktioner kørende, syntes jeg det ville være ok hvis du lige linkede til den auktion der er tale om. Som andre skriver er alle jo i princippet under mistanke nu.
 
/frede
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down