Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samkørsel - Kolding i weekenden FFFD

 Besvar Besvar
Forfatter
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Samkørsel - Kolding i weekenden FFFD
    Sendt: 25 Mar 2011 kl. 10:19
Hej
Jeg køre til Kolding lørdag morgen ved 7.30 tiden fra København for at deltage i FFFD´s Danish fly festival - desværre køre jeg videre til Esbjerg om eftermidagen og bliver der til Søndag.
Kan du nøjes med en køretur den ene vej fra Købehavn til Kolding lørdag morgen er du velkommen til at tage med.
 
Eller vil jeg opfordre andre der påtænker at komme til Kolding i weekenden uanset hvor fra i lande i kommer til at melde ind for en eller anden for for samkørsel.
 
Kan du tage en eller flere ekstra personer med eller står du og mangler en kørelejlighed så meld dig under fanerne herSmile
 
/J
 
Til top
mads pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
madsppp2000 Avatar

Tilmeldt:: 13 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér madsppp2000 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2011 kl. 10:47
jeg kunne godt bruge et lift til og fra århus......
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2011 kl. 11:24
...og jeg bor ved Bogense (Nordfyn), så hvis nogle fra djævleøen f.eks. vil spare brobillet stiller jeg gerne overnatning gratis til rådighed - har plads nok.
Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2011 kl. 12:20
Nogen der er frisk på samkørsel fra Sjælland Lørdag. Bor selv i Sorø.
 
Kontakt mig gerne på 40195835
 
Tight Lines & Wet Nets
 
Ole
Til top
Alex Brian Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Alex B Jensen Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Alex B Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2011 kl. 13:08
Med hensyn til festivalen.. nogen der ved hvad entre koster ?
vh Alex
Til top
Hans Jørgen Nørgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Hans Jørgen Avatar

Tilmeldt:: 18 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hans  Jørgen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2011 kl. 13:29

Hej Alex

Her kan du se programet og hvad det entre koster (100 kr )
Hilsen Hans Jørgen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down