Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

5 havørreder blev det til :)

 Besvar Besvar
Forfatter
Morten højen kristiansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mortenhk Avatar

Tilmeldt:: 16 Mar 2011
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mortenhk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: 5 havørreder blev det til :)
    Sendt: 28 Mar 2011 kl. 12:21
Min bror og jeg var ude og fiske fra klokken 14:00 til 19:00. 5 havørreder blev det til og det 5 blev enda fanget på 2 timer og bagefter det skete der intet.
De røg en tur på rygeovnen og DE smagte godt !!.
Den største var omkring 50cm og resten lidt over 40.
Til top
Michael Toftdal Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Zegul Avatar

Tilmeldt:: 23 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Zegul Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 12:33
Tillykke med det... hvor blev de fanget ??
Mvh
Michael
Til top
THOMAS KNUDSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
omalley Avatar

Tilmeldt:: 01 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 143
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér omalley Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 14:24
UHA da da! En med nosser.Approve
Ser du, på dette forum shhhhhh! slå man ikke fisk ihjel.
 Det er nemmelig ikke lovliget at spise fisk og slet ikke havørreder. Approve
Så før nogle af de gamle og uvidne begynder at svine dig for din gunst.
Da modtage du min straf på et rap over labberne. Et skriftelig løfte fra dig om ikke mere at tale med ormen før den kommer på krogen (det er nemmelig snyd)
// Knæk og bræk
Thomas
 
Til top
thorvald svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MR BIG Avatar

Tilmeldt:: 01 Jan 2004
Geografisk: Øst Vendsyssel.
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MR BIG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 14:56
Thumbs Up
Til top
Jim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jimjensen Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: Sdr. Jylland
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 15:11
Jeg er sgu ikke sikker på jeg forstår disse kommentarer, måske er jeg for "gammel" ??
Nå, dejligt at høre at der stadig (kan) fanges havørred, stort tillykke med fangsten, flot og godt gået.
Jeg håber også snart at jeg kan glæde familien med en fisk, men her ser det unægteligt lidt sort (læs brunt) ud.
Men igen, stort tillykke !
 
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 15:16
Uha ja, tænk sig at fortsætte med at fiske efter at man har fanget den første havørred, det er skandaløst! Og så at slå den ihjel og spise den, ovenikøbet røget! I det hele tager er det stygt at tage ud og fiske i disse tider, man burde hellere siden ved skærmen og følge med i alge og atomkraft situationen rundt om i verden...
 
Skynder mig væk inden Henrik chri.. øh, havørredpoilitiet dukker op med den løftede pegefinger.
 
Men Holger er da heldigvis fundet i god behold!
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 15:29
Citat: Klaus Neilsen

Men Holger er da heldigvis fundet i god behold!
 
Ska han så genudsættes ?Confused
 
mvh
Heinz
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 15:30
Hej
 
Ja, lykkeligvis er Holger fundet. Jeg tror ikke de genudsætter ham.
 
Mvh
 
Karsten
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 15:48
Heinz... Hug
Hansen
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 15:53
Tror jeg ikke, nej, men det kan godt være at mor giver ham jakken ordentligt på en anden gang...
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 16:10
Holger..... er han ikke under mindstmålet?
 
/J
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 16:15
ja tillykke med fangsterne
 håber på at lande årets første hø i den kommende uge Tongue
Til top
Christian Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ChristianML Avatar

Tilmeldt:: 13 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 227
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianML Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 17:01

Her er et gæt "Nivå bugt"

 

Tillykke med fangsten, har endnu ikke landet en havørred, men det gør jeg snart.

Christian M. larsen
Til top
Christian Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ChristianML Avatar

Tilmeldt:: 13 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 227
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianML Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 17:07
hvad brugte du af endegrej?
Christian M. larsen
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 18:16
Ja hvem kender ikke "find Holger", så synes den lugter lidt af snyd og ufine metoder - og det hår...farvet!... Burde afgjort have været genudsat!
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 18:54
Citat: omalley

UHA da da! En med nosser.Approve
Ser du, på dette forum shhhhhh! slå man ikke fisk ihjel.
 Det er nemmelig ikke lovliget at spise fisk og slet ikke havørreder. Approve
Så før nogle af de gamle og uvidne begynder at svine dig for din gunst.
Da modtage du min straf på et rap over labberne. Et skriftelig løfte fra dig om ikke mere at tale med ormen før den kommer på krogen (det er nemmelig snyd)
// Knæk og bræk
Thomas
 
Meget sjov holdning Thomas...sådan havde jeg det også mens jeg gik og tabte mine mælketænder, men det gik da heldigvis over igen.
 
I øvrigt hedder det ikke uvidne men uvidende...men det kunne du jo selvfølgelig ikke vide LOL
 
Mvh
Jim.


Redigeret af scott - 28 Mar 2011 kl. 19:14
Til top
Morten højen kristiansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mortenhk Avatar

Tilmeldt:: 16 Mar 2011
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mortenhk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 19:16
Jeg brugte bare et blink :) og det samme gjorde min bror.
Vi har nok bare været heldige den dag og jeg syntes egentligt at det er fair nok, efter det der svarer til 8 nulturer. !!!
Til top
mads pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
madsppp2000 Avatar

Tilmeldt:: 13 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér madsppp2000 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 20:35
jim jim jim...

at være uvidende og de gamle uvidne...der er forskel på om det er en eller flere personer tillægsordet ligger op til. i hans tilfælde er det uvidne, og derfor skrevet korekt.....
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 20:48
Hej Mads
 
Helt rart at nogen er så perfekte ud i det danske sprog, som du er. Her har jeg, lige siden min skoletid troet, at ordet uvidende ikke kunne være anderledes. Men, det er jo også mange år siden jeg forlod skolen.
Tak for orienteringen, som Jim sikkert også tager til efterretning.
 
Mvh
 
Karsten
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 21:01
Citat: mortenhk

Min bror og jeg var ude og fiske fra klokken 14:00 til 19:00. 5 havørreder blev det til og det 5 blev enda fanget på 2 timer og bagefter det skete der intet.
De røg en tur på rygeovnen og DE smagte godt !!.
Den største var omkring 50cm og resten lidt over 40.
 
Fangster.dk er beregnet til fangstrapporter...
 
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 21:05
Synes det er ok at fremhæve fangsterne her på forsiden når det har været en god tur. Bedre at fangeren selv gør det end at andre gør det (-:
 
/Martin
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 21:16
Citat: madsppp2000

jim jim jim...

at være uvidende og de gamle uvidne...der er forskel på om det er en eller flere personer tillægsordet ligger op til. i hans tilfælde er det uvidne, og derfor skrevet korekt.....

Mads Mads Mads....

Okay...så tager vi den lige :

Ordet "uvidne" findes faktisk slet ikke i den danske ordbog, at du så tilligemed kan få det til at være et adjektiv er da ret dygtigt må jeg sige.

Der i mod er "uvidende" faktisk et adjektiv, eller et tillægsord hvis du hellere vil have det.

Mvh

Jim Wink 

 

 



Redigeret af scott - 28 Mar 2011 kl. 21:54
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 21:45
Hmmmm mener du ikke "Adjektiv" så vidt jeg kan se findes Ajektiv ikke i ordbogen
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 21:52
Ha ha...jo selvfølgelig Beer
Jeg kom bare til at ryste så meget af grin at d-knappen faldt på gulvet, men nu har jeg rettet det på skærmen med min kuglepen....kik selv efter.
 
Mvh
Jim.


Redigeret af scott - 28 Mar 2011 kl. 23:10
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 21:53
Nej, men her på Forum kan man også læse om folk der fanger Havørrede og geder (ikke dem med horn...)
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Per B, Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Per Bjerring Avatar

Tilmeldt:: 12 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 131
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Per Bjerring Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 21:56
Nå, nu er der vist nogen der hygger sig, eller keder sigLOL
"Al magd tel di orblenne" Geek
Jeg tør vædde med, at der ikke er nogen af os, som ikke kan stave.
Vi ryster bare lidt på hænderne, og er måske lidt uvidende Approve
RED VILDLAKSEN, KØB IKKE NORSKE DAMBRUGSLAKS !!!
Per B. Sørensen
Til top
Morten højen kristiansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mortenhk Avatar

Tilmeldt:: 16 Mar 2011
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mortenhk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 22:02
Grunden til at jeg lige ville indskyde dette på det her forum er at folk har sagt der intet er at fange omkring nivå bugt og at nogle folk gerne ville vide om min tur bar frugt :) kig på
(nivå bugt status). Hvis du sidder og er misundelig er det ikke mit problem men dit. Det er bare om at komme ud og lufte fiskestangen. 
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 22:09
Citat: Per Bjerring

Nå, nu er der vist nogen der hygger sig, eller keder sigLOL
"Al magd tel di orblenne" Geek
Jeg tør vædde med, at der ikke er nogen af os, som ikke kan stave.
Vi ryster bare lidt på hænderne, og er måske lidt uvidende Approve
Nemlig...faktisk keder jeg mig netop lige i aften.
Men jeg tror da ikke at i ryster på hænderne....Wink
 
Mvh
Jim.
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 00:07
Citat: Klaus Neilsen

Nej, men her på Forum kan man også læse om folk der fanger Havørrede og geder (ikke dem med horn...)
Jamen det gør der da, og den art du fortæller om findes endda både med og uden horn...men med ringeklokke..det tror jeg nu ikke Clap
 
Mvh
Jim.
Til top
Frank Timm Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Greg

Tilmeldt:: 26 Apr 2010
Geografisk: Tørring
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Greg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 08:59
jeg kan heller ikke finde ordet "uvidne" i min ordbog, men min ordbog er også gammel og slidt, så ord som "majonæse" og "jogurt" findes heller ikke, selvom flere unge mennesker hævder at det er sådan det staves idag ;0)
 
MVH Frank
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 10:49
Citat: Greg

jeg kan heller ikke finde ordet "uvidne" i min ordbog, men min ordbog er også gammel og slidt, så ord som "majonæse" og "jogurt" findes heller ikke, selvom flere unge mennesker hævder at det er sådan det staves idag ;0)
 
MVH Frank
 
Det har altid været 'ugleset' at rette på folk der ikke kan stave - for så får man rigtignok en belæring om de stakkels ordblinde...osv osv. Et faktum er dog, at uhyggeligt mange (unge) mennesker rent faktisk staver rystende dårligt - og selvom det bliver fejet af bordet - betyder det altså noget ! 
 
Jeg har bl.a. vurderet indkomne ansøgninger - og en stave eller slåfejl eller to kunne jo nok aksepteres, men når der er 10-12 fejl på en a4 side - og man kan se den er skrevet på en PC - så er der ingen undskyldning - over i papirkurven med dem. Jamen det siger jo ikke noget om personen vil mange mene. Jo det gør - hvis man ikke gider trykke på stavekontrollen - eller få mor, konen eller storebror til at læse korrektur - viser det i mig og mange personale-ansvarlige derude i 'samfundet' noget som kan koste den pågældende (sikkert søde og rare person) at komme i betragtning til jobbet !
 
Nå, men det var jo ikke det tråden handlede om - undskyld !
 
mvh
HeinzOuch
 
 
 
 
Til top
Mikael W Schmith Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelWS Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Salling
Status: Offline
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelWS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 13:52
heldigvis fanger jeg ikke flere overmålere end jeg og min familie sagtens kan spise dem alle. (selvf. undtaget nedgængere og farvede på forkerte tidspunkter). Når man er jæger er man trods alt også vant til at vi ikke kan genudsætte alt vi fanger...
 
Har vel I mit lystfiskerliv fanget 200 havørreder over mål og i den gode stand: ALLE spist!
Til top
Mikael W Schmith Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelWS Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Salling
Status: Offline
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelWS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 13:53
NB! det forekommer mig da helt absurd at fange og genudsætte en fisk for derefter at gå til butikken og købe en fisk...
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
multeper

Tilmeldt:: 28 Dec 2010
Geografisk: Søborg
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér multeper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 15:32
Heinz... Er det med vilje at du skriver aksepteres, når det hedder accepteres?
Kunne ikke dy mig.
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
multeper

Tilmeldt:: 28 Dec 2010
Geografisk: Søborg
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér multeper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 15:42

Var nok lidt for hurtig på tasterne, er blevet i tvivl.

Til top
Mikael W Schmith Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelWS Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Salling
Status: Offline
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelWS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 16:14
det hedder kommet i tvivl
Til top
Henrik Arnberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HAJ

Tilmeldt:: 20 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HAJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 16:36
er folk generelt begyndt at købe waders 3-4 nummer for små så alt ilt til hjernen forsvinder eller hvad sker der ...
 
tillykke med fangsten :) håber selv på snart at flå en op af suppen :D
Til top
zdravko lozancic Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
joly

Tilmeldt:: 14 Mar 2006
Geografisk: als
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér joly Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 16:58
Sådan HenrikClap
Til top
Asbjørn olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bisserup-fiskeren Avatar

Tilmeldt:: 07 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bisserup-fiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 18:16
Nu tør man da næsten ikke skrive en fin hilsen, i frygt for at blive rettet! :-)
Men stort tillykke med fangsten! 
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2011 kl. 00:12
@Heinz

Nu har jeg en DEL gange , måtte bide mig selv i tungen for ikke og rette nogen rigtig trælse stavefejl herinde og de er alle skrevet af  ældre medlemmer, du har da nok ret i der er en del unge der skulle lære retskrivning, men det er der nok ligeså mange ældre der skulle dengang de gik ud af folkeskolen.

Men der er RIGTIG mange på dette forum også i forhold til andre forums, og nej det er ikke kommaer og punktumer som er forkert sat, eller et r der mangler hist og her, det er mere de ting som " kulebly" "gede"  og en helvedes andre special ord som enhver rutineret lystfisker burde kunne hakke sig bare nogenlunde igennem.

Nu har jeg ikke med vilje kommenteret på dette før, men når du så siger det er ungdommens dovenskab osv :) JAAaa så må jeg lige rasle med pennen. for som tidligere nævnt det er KUN ældre jeg har set lave groteske ting herinde :) 


@OP tillykke med fangsten. ( OP betyder Original Poster) 

God tur derude!


Mvh Morten.



Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down