Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Svar på spørgsmål...

 Besvar Besvar
Forfatter
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Svar på spørgsmål...
    Sendt: 21 Jul 2011 kl. 20:59

Slettet.



Redigeret af scott - 21 Jul 2011 kl. 22:02
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jul 2011 kl. 21:39
Hej Jim
 
Seriøst??
 
Mvh
Lasse
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jul 2011 kl. 21:47
Hej Lasse.
 
Ja uden at grine...faktisk mener jeg det seriøst.
Tænkte at nogle måske kunne bruge siden som et slags opslagsværk til at få lidt indblik i de helt basale rammer omkring fiskeriet.
For os andre virker det måske lidt morsomt, men er man nystartet er al begyndelse som bekendt svært.
 
Mvh
Jim Smile
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jul 2011 kl. 21:53
Er det 1. april Clown
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jul 2011 kl. 21:58
Hej Jim
 
Det er ikke det, det er de overvældende faktuelle fejl jeg tænker på. Det er da lidt af en bjørnetjeneste at anbefale det som viden uanset om det er til begyndere eller eksperter!
 
Sidens ejermand mener det helt sikkert godt, men som med så meget andet, så bliver tingene ikke sandhed bare fordi de er skrevet på nettet.........
 
Mvh
Lasse


Redigeret af LasseK - 21 Jul 2011 kl. 21:59
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jul 2011 kl. 22:03
Okay...vi venter til d 1 april så.
Men så finder jeg helt sikkert også på noget som er tilpas fjollet Clown
 
Mvh
Jim.
Til top
Nick Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qwer

Tilmeldt:: 20 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 130
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qwer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jul 2011 kl. 08:05
Ej hvor kedeligt, indlæget er slettet så bliver man endnu mere nysgerig :-)

Kunne man ikke få linket så man kan se hvad det er der snakkes om ?
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jul 2011 kl. 09:06
Nick: Helt enig. det er gjort for, altså "kloge folk" har slettet "side 1"  i et indlæg medens resten får lov til at stå.
Det er en uhøflig fremgangsmåde overfor resten af sitets brugere. Hvad f.... bilder man sig ind, først så opretter man en tråd og når folk begynder at svare så sletter man sit eget indlæg.
 
Det burde ikke være muligt at gøre den slags uden hele tråden forsvinder!
 
/frede
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jul 2011 kl. 11:25
Jeg slettede linket da jeg tænkte at så mange billeder af nøgne blondiner og brunnetter samt et detaljeret oversigtkort over Danmarks bedste fiskepladser sikkert ville skabe en del forvirring Wink
 
Mvh
Jim.
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jul 2011 kl. 12:01
Hej Jim
 
Det kan du ikke være bekendt. Jeg var kortvarigt inde på siden, og syntes faktisk det så fornuftigt ud. Jeg er ikke enig med Lasse og Esben og deres tilsyneladende udtryk for bedreviden. Desværre nåede jeg ikke at se nogen af de mange nøgne blondiner. Men det er jo nok et bevis på, at hastværk er lastværk. Cry
 
Mvh
 
Karsten Smile
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jul 2011 kl. 13:03
Hej Karsten.
 
Jeg fik måske kikket for lidt på siden inden jeg satte den i, men efterfølgende kunne jeg godt se at der var lidt Rasmus Klump over den, og efter som de første meldinger heller ikke var så positive synes jeg bare at den skulle væk, vi har jo masser af muligheder for at finde god literatur og info om emnet på nettet.
 
Men dette med oversigtskortet Karsten, det var bare en joke Wink
 
Rigtig god weekend til dig.
 
Jim.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down