Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ørred i Lillebælt

 Besvar Besvar
Forfatter
peter andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
p.andersen

Tilmeldt:: 05 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 98
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér p.andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ørred i Lillebælt
    Sendt: 17 Sep 2011 kl. 00:32
Hej derude, lige et tip til kystfiskerne. Der er HØ i Lillebælt lige nu. Jeg var her til aften en kort tur til Fyn, nærmere betegnet ved Gals Klint. Super vejr, stille med god strøm. HØ jagede på det lave vand, fik 8 stk på 1½ time på fluen, målsfisk, de fleste let farvede, så de blev alle genudsat, en kanon tur, hvor der var aktivitet i overfladen hele tiden, jeg så flere fisk med god størelse, men de små var "desværre" hver gang hurtigst. Det er bare om at komme derud, det er ikke kun i Kolding Å det foregår Embarrassed
 
K&B
Peter Andersen
Kolding.
Til top
Ole Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
ole jensen Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2006
Geografisk: Kolding,Vejle
Status: Offline
Beskeder: 57
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Sep 2011 kl. 05:41

Big smile

 
 


Redigeret af ole jensen - 17 Sep 2011 kl. 05:56
Til top
Henrik M. Lomholt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creekking Avatar

Tilmeldt:: 11 Jan 2003
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creekking Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Sep 2011 kl. 07:37
Det lyder helt vildt, det der. Nu er det vel ikke bare for at lokke folk væk fra åen, du skriver det.Wink
Til top
Søren Rosendal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
srosendal Avatar

Tilmeldt:: 12 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 277
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér srosendal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Sep 2011 kl. 09:38
Fedt nok. Meen glad for det ikke er mit favorit-spot som blev annonceret landsdækkende der.
Til top
peter andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
p.andersen

Tilmeldt:: 05 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 98
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér p.andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Sep 2011 kl. 12:41
Hej Derude.
 
Jo, jeg er gennemskuet, mit indlæg er kun for at lokke folk væk fra Kolding Å. WinkWink
Jo, nu er mit hotspot landsdækkende, men det gør ikke noget, Gals Klint har ligget der længere end vi har fisket med flue og vil ligge der efter det er blevet forbudt at fiske med flue.
Bare se at komme igang, der er fisk nok til alle.
Mht. til åen, så er det efter min mening således: vil man fange HØ så tager man på kysten, hvis man vil fange en stor HØ, ja så kan man jo prøve lykken i åen.
 
K&B
Peter Andersen
Kolding
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down