Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mørrumstur ons/torsdag..

 Besvar Besvar
Forfatter
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Mørrumstur ons/torsdag..
    Sendt: 27 Sep 2011 kl. 09:58
Kom frisk!!
 
Nogen der ude, der er frisk på en tur til Mørrum for lige at jage store havørreder?
Der er bare ikk noget som at stå deroppe i pool 32 og mørket lukker sig om dig, og du kan høre de store havørreder plaske..
 
Havde tænkt måske at koncentrere fiskeriet omkring de nordlige stræk, men kan vi selvfølgelig tale om.
 
Har bil at vi kan køre i. Deles om bro og benzin.
 
Ole S. Linding
4019 5835
Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 10:13
Svar gerne inden 16.30, da der skal bestilles fiskekort inden 17.00 hvis vi skal fiske imorgen tidlig inden 09.00!!
Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 10:14
Bor forresten i orø, så kører turen tværs over Sjælland mod Øresundsbroen!!
Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 10:15
orø = Sorø ;)
Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 15:39
Sidste udkald, ingen der er frisk???
Til top
Jesper Blæsbjerg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Blæsbjerg Avatar

Tilmeldt:: 29 Nov 2009
Status: Offline
Beskeder: 155
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Blæsbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 16:03
Der er desværre noget som hedder arbejde og det mener kreditforeningen har første priotet. Det er ellers et fristende tilbud
Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 16:25
Kreditforeningen må vente ;) Hvor er din laks på billedet fra??
Til top
Hans H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HansH Avatar

Tilmeldt:: 02 Nov 2006
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HansH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 20:10
Hej Ole,
 
Er ret sikker på at Jespers laks er fra Gudenåens grønne zone.
 
Ja fristende med en Mörrumstur især fordi havbamserne kom lidt sent i år.
Er kommet hjem i fredags fra 4 dage ved Mörrumsåen, en fantastisk tur med laks til både mig og min fiskebuddy.
 
God tur, skitt fiske og vil holde øje med fangstrapporten :-)
 
Hans H.
Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 20:10
Har du fortrydt derude, kan det stadig nåes, vi kan så bare først fiske efter 9.00
 
Hvis ring venligst!!!
Til top
Tommy Lund Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Tommy Lehmann Lund Avatar

Tilmeldt:: 16 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy Lehmann Lund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 20:16
For søren da Ole, det kunne have været fedt, men er lige blevet opereret i skulderen. øv... fedt du spørger, herinde bliv endelig ved med det!! næste (år) gang er jeg måske med?
Til top
Jesper Blæsbjerg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Blæsbjerg Avatar

Tilmeldt:: 29 Nov 2009
Status: Offline
Beskeder: 155
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Blæsbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 20:20
Det er så sandt som det er skrevet Hans H
Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 20:21
Tommy, har fået tilkendegivelse fra en del der er friske, men som desværre ikk kan med så kort varsel . Næste gang skal jeg se om jeg kan være lidt før ude.
 
Altid fedt at møde nogle nye mennesker over en fisketur!!
Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 20:22
Hans H.
Hvor i Mørrums elven fiskede i? På pool stykkerne eller oppe på de nordlige??
Til top
Tommy Lund Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Tommy Lehmann Lund Avatar

Tilmeldt:: 16 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy Lehmann Lund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 20:25
fedt at der er opbakning Ole Thumbs Up
men typisk, de kære mester'ere vil gerne have at vide lidt før, at man ikke kommer på job i morgen..
knæk & bræk
Til top
Hans H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HansH Avatar

Tilmeldt:: 02 Nov 2006
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HansH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 20:36
Hej Ole,
 
Ja kan kun give Tommy ret, fedt at komme med et bud om en tur herinde og ja, meld ud lidt før hvis muligt, jeg kan være let at lokke :-)
 
Min fiskebuddy og jeg fiske kun nordstrækket 17-32, men ikke de "pressede" pools, 17, 19 og 32 med mindre de er ledige.
Derudover fisker vi Vittskövle og i år prøvede vi Knaggalid.
 
Min fiskebuddy fik laks på 90 cm. jeg selv fik tre laks på 67, 77 og 102 cm.
Havbamserne udeblev i år.
 
Hans H.
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 21:09
hej ole 

jeg ville sku gerne med men jeg skal arbejde desuden er det mig der skal købe dit zpey hjul

knæk og bræk


mvh henrik
Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 21:10
Er selv meget impulsiv, ikk langt fra tanke til handling !!
 
Havde eller bestemt mig for at jeg ikk skulle fiske Mørrum iår, men så her i 11 time trækker den sg* den å, en gang Mørrum altid Mørrum.
 
Mine besøg derovre kommer nok at ske i efteråret efter havstorebamser, og forået i det jydske efter laks ;)
Til top
Hans H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HansH Avatar

Tilmeldt:: 02 Nov 2006
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HansH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 21:14
Helt samme prioritering omkring fiskeriet for mit vedkommende.
 
Det danske forårsfiskeri efter laks er jo i en klasse for sig, så det er med at nyde og benytte.
 
Men som du selv skriver "en gang Mörrum altid Mörrum" så fantastisk å at fiske og opholde sig omkring.
Her ved man aldrig hvornår fluen bliver taget eller hvor stor fisken som tager er??? og den kan være RIGTIG stor :-)
 
Hans H.
 
 
Til top
Tommy Lund Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Tommy Lehmann Lund Avatar

Tilmeldt:: 16 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy Lehmann Lund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 21:19
ja lyder sku som om det er Varde du skriver om Hans H.  LOL  sorry .. kunne ikke lige lade være.
men Mørrun er da også fed. Wink
Til top
Hans H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HansH Avatar

Tilmeldt:: 02 Nov 2006
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HansH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 21:26
Om det er Varde, Skjern, Storåen eller Gudenåen er vist efter hvad man er til, men fantastisk er vist dækkende for dem alle.
 
Hans H.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down