Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sådan...

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sådan...
    Sendt: 27 Sep 2011 kl. 12:01
http://www.sportsfiskeren.dk/roed-regering-med-groenne-fingre
Så må vi håbe at de også holder det.
godt vi har forbundet til at holde dem i ørerne, hvilket jeg håbe at DSF også gør.
ellers må vi komme efter DSFWink
Mvh
Henrik Christensen
Til top
Lasse Elmgren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasseej Avatar

Tilmeldt:: 29 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 175
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasseej Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 12:43

De gentager jo bare sig selv for tidligere udmelding! DN mødte personligt op på første arbejdsdag efter valget for at minde den nye regering om visse valgløfter. Jeg savner nogle nosser i DSF, hvad de skriver på deres egen hjemmeside, tror jeg ikke nogen i toppen går ind og læser. Der ligger forhåbentlig noget bedre og gemmer sig under DSF facade, vi medlemmer intet høre noget om.

Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 13:18

Lad os nu se hvad Helle kan levere og hvor modige de er når det kommer til stykket. Jeg har da visse forhåbninger. Især da man læser at foreningen Bæredygtigt Landbrug ikke får plads i den kommende landbrugskommision Thumbs Up

Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 13:54
Hey lasseej
 
Jeg kan kun give dig ret i at forbundet ikke er synligt nok, og derfor er vi nogle som forsøger at pushe lidt på for at få tingene til at ske så vi bliver hørt på borgen
/Søder
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 14:46
Citat: Søder

Hey lasseej
 
Jeg kan kun give dig ret i at forbundet ikke er synligt nok, og derfor er vi nogle som forsøger at pushe lidt på for at få tingene til at ske så vi bliver hørt på borgen
 
Mon ikke man skulle se at få tiltrukket nogle flere medlemmer til DSF - dels ved at give de mange passive lystfiskere en velanbragt spark - og dels ved at DSF må se at blive en smule mere tidssvarende - og få tiltrukket nogle flere medlemmer?
 
De sølle % af de aktive lystfiskere der er medlemmer, giver da ikke DSF meget 'punch i handskerne' til at blive hørt på Christiansborg - og slet ikke når man er oppe mod stærke organisationer fra landbrug osv.
 
At sidde og 'pippe' med 10% eller mindre af aktive lystfískere i ryggen - er der jo ikke meget grin ved - så vi kan i høj grad være med til at give DSF den power og de værktøjer som er højst påkrævet !
 
mvh
Heinz
 
 
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Nikolaj K. Pedersen Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2011
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nikolaj K. Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 16:29

Det der kun en grund til at DSF kan mønstre de ca. 30,000 medlemmer de nu engang har, og det er de tvungne medlemskaber som de fleste af os render rundt med.

 

Jeg syntes 30,000 er mange og jeg syntes at DSF er håbløst oldnordiske på mange områder. De formår mere eller mindre intet i denne her verden anno 2011. Syntes selv jeg følger en del med i de danske medier, men jeg har til dato endnu ikke set DSF der endnu (ikke udelukket at det kan være sket et par gange) Jæger forbundet har jeg dog set en del gange.

 

Det nytter bare ikke en skid at snakke om tingene i sit medlemsblad/hjemmeside – der kommer man sgu ikke ud til Danmarks befolkning – helt ærligt så tror jeg at måske 95 % af Danmarks befolkning ikke ved der findes noget som hedder DSF og så flytter man ikke mange stemmer.

 

Så bruger man over 250000 kr. og 3 år på en undersøgelse vedr. bulefiskeri på sundet, konklusionen derefter  

Vi er stolte over det fine resultat, som vi har fået i samarbejde med de engagerede sjællandske lystfiskere og skipper Peder Elberg på Jaws. Men vi vil gerne have bragt andelen af fejlkrogede torsk endnu længere ned. Danmarks Sportsfiskerforbund vil derfor opfordre alle, der har aktier i vinterens bulefiskeri på Øresund – det gælder både dem, der fisker, sejler med lystfiskerne, laver grej eller skriver om det – til at gå aktivt ind i arbejdet med at gøre vinterens bulefiskeri mere skånsomt, siger Verner W. Hansen, formand i Danmarks Sportsfiskerforbund.

 

http://sportsfiskeren.dk/torskeprojektet-paa-oeresund

Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels Riis Ebbesen Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1219
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels Riis Ebbesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 19:43
Citat: Søder

Hey lasseej Jeg kan kun give dig ret i at forbundet ikke er synligt nok, og derfor er vi nogle som forsøger at pushe lidt på for at få tingene til at ske så vi bliver hørt på borgen 

Det har altid været sådan, af alle de foreninger som lejer fiskeret langs de jyske åer, de har givet DSF mundkurv på, så de kommer til at sige eller gøre noget, som kan gøre landmændene sure.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen
Til top
Tom Bak Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TBH Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 477
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TBH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2011 kl. 20:06
Enig med Lasse!!

http://www.youtube.com/watch?v=cx5TZryPYY8

Kongen har jo svaret!!! Lad os nu se hvad de GØR istedet for at falde i svime over hvad de siger de VIL GØRE........
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down