Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Grejkælderen

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars Vejs Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
lvejs

Tilmeldt:: 31 Mar 2010
Geografisk: Århus C
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lvejs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Grejkælderen
    Sendt: 28 Feb 2012 kl. 18:54
Hej Fiskefolk.

Jeg vil lige høre om der er nogen der er fra Viborg og ved om Grejkælderen stadig har åbent.

Deres hjemmeside eksistere ikke mere (skulle vist være hacket) og jeg kan ikke komme i kontakt med Ole på nogle af de numre jeg har på ham (får tlf svar).

på forhånd tak.

Lars
Til top
Glen Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Glen Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2010
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Glen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2012 kl. 19:01
Den er der i nu !!!!!!!!!!!!!! Hjemmesiden er bleven hacker.

Der er en ny på vej :-)



Redigeret af Glen - 28 Feb 2012 kl. 19:02
Til top
Lars Vejs Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
lvejs

Tilmeldt:: 31 Mar 2010
Geografisk: Århus C
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lvejs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2012 kl. 19:29
Hej Glen

Tak for info. Så vil jeg prøve at se om han vil tage telefonen imorgen :)
Til top
ole skaarup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ole skaarup

Tilmeldt:: 11 Dec 2010
Geografisk: Hobro
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole skaarup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Feb 2012 kl. 08:56
jeg var hos Ole i forretningen i sidste uge.. han starter udsalg idag.....
Til top
Kasper Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kmh Avatar

Tilmeldt:: 06 Sep 2011
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kmh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2012 kl. 12:18
Og det var så i februar der blev skrevet om den hack af hans hjemmeside, nogle der ved hvornår vi kan forvente den oppe og køre igen?
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2012 kl. 12:44
Citat: kmh

Og det var så i februar der blev skrevet om den hack af hans hjemmeside, nogle der ved hvornår vi kan forvente den oppe og køre igen?
 
Kasper, hvad er den dybere mening med at tage den her tråd op igen??
Til top
Allan Thomsen Krog Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Seatrout Hunter

Tilmeldt:: 24 Jul 2012
Geografisk: NV Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Seatrout Hunter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2012 kl. 13:09
Det kunne være han gerne ville se efter noget grej på hjemmesiden. Thumbs Up
Til top
Kasper Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kmha

Tilmeldt:: 02 Sep 2008
Geografisk: Rødovre
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kmha Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2012 kl. 14:01
Præcis Allan:)
__________________________
Knæk og bræk
Kasper
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2012 kl. 14:30
nu kører der jo sådan set lige en tråd om grejkælderens ejer, så måske man kunne følge med der. eller bare ringe til ham.
du skal såmænd bare klikke krak frem, vupti så kommer der et tlf nr.
 
der er nok andre hensigter med at tage denne tråd op igen??
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2012 kl. 16:17
Denne tråd undre også mig Confused
Til top
Kasper Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kmha

Tilmeldt:: 02 Sep 2008
Geografisk: Rødovre
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kmha Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2012 kl. 16:34
Jeg syntes der er utroligt det her forum efterhånden...
Man følger med i en tråd og ligger lidt rundt, fonder ud af der er tale om en mand som har en grejbix.
Og ud fra det så spørg man til om der er nogle der ved hvornår han får sin side op og køre igen.
Også går folk amok... Det virkelig imponerende...
Der var INGEN undertoner af noget som helst, spurgte for at få et seriøst svar, og fordi jeg altid er på udkog efter flere steder at købe nyt grej!!
Så slap lige lidt af..
Det er sku ikke alle i det her forum som bar er ude på og skabe ballade, så prøv lige og respekter andre mennesker, og giv dem en chance for at stille et simpelt spørgsmål, uden det skal bære nødvendigt at betvivle om spørgsmålene har en anden baggrund end det der blir spurgt om..
Syntes sku folk er en smule paranoide og for meget på vagt..
:)
__________________________
Knæk og bræk
Kasper
Til top
Steffen dantoft Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dantoft Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: kolding
Status: Offline
Beskeder: 165
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dantoft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2012 kl. 17:15
Ja og tlf var vist også prøvet!!!
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2012 kl. 17:43
meget mystisk eller et tilfældigt sammenfald at denne tråd lige tages op igen samtidig med at der er folk der forsøger at svine ole og frejkælderen til i en anden trådWink
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2012 kl. 19:00
Ja Frederiksen meget mystisks Evil Smile der er nok nogle der ikke kan lide ole ( synd for dem ) Cry Som jeg også skrev NORMALT har jeg ikke problemer med at få fat i ham og Ja et lille venligt spark en gang imellem men det skal vi andre vel også have Wink derfor den anden tråd Og til dig Kasper prøv en gang til glem brokrøvene , hav en god weekend MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSKE med en lille tur til kysten man køler så dejligt ned og ser mere lyst på det heleBig smile
Til top
Kasper Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kmha

Tilmeldt:: 02 Sep 2008
Geografisk: Rødovre
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kmha Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2012 kl. 19:21
Det var faktisk fordi der er den tråd som der er at jeg fandt frem til Ole's "biks", derfor jeg spurgte, andet var det ikke, men rart at man altid kan finde et sted og blive misforstået... Det har sku Intet at gøre med jeg vil bistå til den indirekte chikane som foregår overfor Ole....
__________________________
Knæk og bræk
Kasper
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2012 kl. 19:56
Citat: kmha

Det var faktisk fordi der er den tråd som der er at jeg fandt frem til Ole's "biks", derfor jeg spurgte, andet var det ikke, men rart at man altid kan finde et sted og blive misforstået... Det har sku Intet at gøre med jeg vil bistå til den indirekte chikane som foregår overfor Ole....
Hej Kasper
 
Træk du bare vejret roligt, du har jo allerede redegjort for dit ærinde, som sædvanligt brager en vis herre ud med sit vrøvl, før end han får læst folks indlæg ordentligt, ligesom en anden nok nærmere er ved at få dårlig samvittighed over, at han fik pustet til ilden i en 2 måneder gammel tråd...Wink
Til top
Per B, Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Per Bjerring Avatar

Tilmeldt:: 12 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 131
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Per Bjerring Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2012 kl. 20:08
Hej Kasper
 
I en mail fra Ole, mandag, gør han opmærksom på, at han om ca. 1 mnd. er på banen igen på:
 
Mvh.
Og Knæk og Bræk.
RED VILDLAKSEN, KØB IKKE NORSKE DAMBRUGSLAKS !!!
Per B. Sørensen
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2012 kl. 21:37
Hvis det er mig du mener Lars C så skriv det
Til top
Nicolai Sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Nicolai84

Tilmeldt:: 17 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai84 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2012 kl. 09:09
Citat: Per Bjerring

Hej Kasper
 
I en mail fra Ole, mandag, gør han opmærksom på, at han om ca. 1 mnd. er på banen igen på:
 
Mvh.
Og Knæk og Bræk.

Jeg var deroppe for et par måneder siden, og der sagde han også at der ville gå en måned, så tag det med et gran salt :). Om ikke andet er det vel en god undskyldning for at tage et smut til den rigtige butik.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down