Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt blink -> gammelt udseende

 Besvar Besvar
Forfatter
John Erik Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nani

Tilmeldt:: 26 Sep 2010
Geografisk: Ry
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nani Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Nyt blink -> gammelt udseende
    Sendt: 22 Apr 2012 kl. 14:18
Hejsa
 
Nye blink ser - selvfølgelig - ofte nye ud, men jeg kunne godt tænke mig at få mine nye blink til hurtigt at se ud som om de er brugte, så den værste skarpe 'blankhed' forsvinder. Jeg har ikke tid til at vente til de har været brugt i flere måneder - de skal bruges i den kommende weekend Tongue
 
Nogen der har nogen gode tips? På forhånd tak Smile
 
Mvh. John
Til top
Peter Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pinkpandas6

Tilmeldt:: 09 Nov 2011
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pinkpandas6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Apr 2012 kl. 14:33
måske kunne noget sandpapir muligvis klare det?

Mvh Peter Eriksen
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Apr 2012 kl. 14:44
Den grønne side af en grydesvamp hvis du ikke har noget ståluld liggende
Til top
John Erik Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nani

Tilmeldt:: 26 Sep 2010
Geografisk: Ry
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nani Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Apr 2012 kl. 15:55
Tjek - det må prøves. Tak for hjælpen. De nyindkøbte gennemløbere har den rigtige farven, men dem der kommer fra forretningerne er lidt for nye. Det bliver så vildt i weekenden. Stakkels fisk! LOL
Til top
Steen Tofte Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sovereign Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2004
Geografisk: Lapland
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sovereign Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Apr 2012 kl. 17:14
Hej !

Af med kroge og ringe og så ned i lidt saltvand, du kan jo stoppe lidt mere salt i ( ikke for meget 3-4% er nok, lad dem törre så er det nok bedre.
K&B   Steen

Ps. som samler hader jeg agn som har väret i saltvand, bliver aldrig rigtigt flotte igen. ds.
Til top
John Erik Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nani

Tilmeldt:: 26 Sep 2010
Geografisk: Ry
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nani Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Apr 2012 kl. 18:58
De fik lige en hurtig skrubbe-tur med en grydesvamp, 10 min. i et glas saltvand og så til tørre. Det ser helt rigtigt ud. Mange tak for hjælpen.
 
Steen: så bliver du aldrig glad for mine agn for de får lov at svømme i saltvand så ofte som muligt - men jeg har vist heller ikke nogen agn der er værd at samle på :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down