Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Har brug for nye Neoprenwaders

 Besvar Besvar
Forfatter
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Har brug for nye Neoprenwaders
    Sendt: 01 Maj 2012 kl. 18:36

Da mine gamle er totalt slidt op og ikke kan fås mere, overvejer jeg at skift til nyt mærke, er der nogle af jer der kender dette mærke og model. De skal jo kun bruges i den rigtig kolde tid, så derfor vil jeg ikke ofre spidsen af en jetjager på et par neoprener

Den ser jo ganske fin ud, og frem for alt okay pris. Mange gode detaljer

Rapala Prowear Deluxe

Håber at der er nogle der kan hjælpe med svar Wink
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 19:06
Hvis du har en Bilka i nærheden af dig, har de billige ABU Garcla waders til 499(i hvert fald her i Kolding). Har selv mit nr. 2 par derfra. De er holdbare, men hvis man er grov ved dem, så holder de nok 1års tid.
Hilsen Kim.
Til top
Lars Møllenberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Møllenberg Avatar

Tilmeldt:: 26 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Møllenberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 22:10
Jeg har lige købt et par rapala montouk til 399 i Randers...
Til top
lars rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ler Avatar

Tilmeldt:: 01 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 22:54
Det vil være en fordel at købe lokalt, hvis du ikke kender den aktuelle støvle. Det giver dig mulighed for at prøve pasformen og vurderer produktet. Hvis støvlerne bliver utætte, er det nemmere at gå direkte til forhandleren med dine klager. Min erfaring er, at det på den lange bane, ikke kan betale sig at spare en plovmand. Pasformen og holdbarheden på de billigste er bare ikke i orden. 
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 22:59
Citat: ler

Det vil være en fordel at købe lokalt, hvis du ikke kender den aktuelle støvle. Det giver dig mulighed for at prøve pasformen og vurderer produktet. Hvis støvlerne bliver utætte, er det nemmere at gå direkte til forhandleren med dine klager. Min erfaring er, at det på den lange bane, ikke kan betale sig at spare en plovmand. Pasformen og holdbarheden på de billigste er bare ikke i orden. 
 
Helt enig i det du skriver.
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 23:01
Citat: Møllenberg

Jeg har lige købt et par rapala montouk til 399 i Randers...
 
Undskyld mig, men det er ikke det jeg spørger til Wink
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 23:02
Citat: Kim Krikau Jensen

Hvis du har en Bilka i nærheden af dig, har de billige ABU Garcla waders til 499(i hvert fald her i Kolding). Har selv mit nr. 2 par derfra. De er holdbare, men hvis man er grov ved dem, så holder de nok 1års tid.
 
Undskyld mig, det er jo ikke det jeg spørger til Wink
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 23:21
Citat: Fluefisker

Citat: Kim Krikau Jensen

Hvis du har en Bilka i nærheden af dig, har de billige ABU Garcla waders til 499(i hvert fald her i Kolding). Har selv mit nr. 2 par derfra. De er holdbare, men hvis man er grov ved dem, så holder de nok 1års tid.



 

Undskyld mig, det er jo ikke det jeg spørger til Wink

Fair nok. Jeg tog fejl.
Hilsen Kim.
Til top
Mikael W Schmith Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelWS Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Salling
Status: Offline
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelWS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 23:35
ville ikke vælge dem hvis de kun er med filtsål ellers kender jeg dem ikke... kan foreslå sealforce ron thompson... samme pris som de rapala men med profilsål - hader at skifte filt såler og hader at glide rundt i mudder... Profil er sagen i danmark...
Til top
Jesper Christensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jesper Christensen Avatar

Tilmeldt:: 08 Apr 2002
Geografisk: Nordjylland.
Status: Offline
Beskeder: 84
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jesper Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2012 kl. 07:11
Hej HJ
Du kan roligt give Rapala Prowear Deluxe en chance - de virker meget gode. Thumbs Up
Og ser, indtil videre, ud til at holde uden reklamation....
MVH
JC
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2012 kl. 14:29
Citat: Jesper Christensen

Hej HJ
Du kan roligt give Rapala Prowear Deluxe en chance - de virker meget gode. Thumbs Up
Og ser, indtil videre, ud til at holde uden reklamation....
MVH
JC
Skal jeg forstå det sådan!
At du ikke har nogle erfaring med dem, men blot mener at de skulle være gode Wink
 
Til top
Søren Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skn

Tilmeldt:: 12 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 182
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2012 kl. 18:25
Hej.
 
Jeg har tidligere stillet nogenlunde samme spørgsmål, se her:
 
Jeg prøver "Bare" bukserne fra Brasholt næste gang.
 
Søren
 
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2012 kl. 23:39
Takker for venlig deltagelse i tråden, men er desværre ikke blevet en S...... klogere CryDead
Til top
Niels Åge Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
niels åge skovbo Avatar

Tilmeldt:: 20 Apr 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 728
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér niels åge skovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Maj 2012 kl. 00:47
Hejsa,

Disse her er ekstrem holdbare.

http://shop.go-fishing.dk/product/go-fishing-waders-2661/

Prisen er lidt højere end dem du ønsker. Men måske er de billigere i længden.

Hej fra

Niels Åge Skovbo
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down