Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skydehoved til Helios #6

 Besvar Besvar
Forfatter
Kim Nørsten Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kim Nørsten

Tilmeldt:: 16 Maj 2011
Geografisk: Esbjerg N
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Nørsten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Skydehoved til Helios #6
    Sendt: 10 Maj 2012 kl. 14:57
Hej 

Jeg skal investere i et nyt flydende skydehoved til min Helios. 

Vil gerne høre forslag fra nogen, som evt. allerede har erfaringer?

Prisen er ikke et issue, det skal bare spille max!

Mvh.

Kim
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2012 kl. 16:31
Sage Coastal Skydehoved i 14 gr. Det har jeg gået med længe og det spiller max til mit fiskeri.
Til top
Stig Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
emil97 Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér emil97 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2012 kl. 16:45
zpey unique det kører bare bruger selv sinktip udgaven 14,5g
Til top
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2012 kl. 16:49
holder med tommy brugte også Sage til min dog 15 Gram :D
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2012 kl. 16:55
Jeg holder så til gengæld med Stig ;o)
Det fedeste skydehoved er et Zpey Unique! Thumbs Up
 
Mvh
Henning 
Til top
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2012 kl. 16:57
bitch fight :D
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2012 kl. 18:15
Citat: tolund

Sage Coastal Skydehoved i 14 gr. Det har jeg gået med længe og det spiller max til mit fiskeri.


jeg har tidligere haft dette til en sage launch i klasse 6. Købt i klasse 7 og klippet til og spillede ganske okay.. Dette var et intermediate og det gik ganske godt i vandet..

da jeg manglede et nyt hoved til en tur til mariager valgte jeg at få fat på et i flydende clear tip versionen. Og det er super fedt med en flydende del og så den clear tip som gør man kan fiske over ganske lavt vand uden og hænge i bunden..

så kan også klart anbefale hovedet Wink
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Kim Nørsten Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kim Nørsten

Tilmeldt:: 16 Maj 2011
Geografisk: Esbjerg N
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Nørsten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2012 kl. 19:16
Okay, nogen som ved hvor man kan få fat i det fra Sage, kan ikke finde noget hos hverken Korsholm eller Gofishing...:-(

Det eneste jeg kan finde i flydende er Zpey...

Kim
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2012 kl. 19:20
mine er begge købt ved brasholt i Hjørring..

Ellers vil jeg tro at de fleste sage forhandlere kan få det hjem, hvis ikke de har det i butikken allerede..


med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2012 kl. 19:24
Citat: René H.N.

Citat: tolund

Sage Coastal Skydehoved i 14 gr. Det har jeg gået med længe og det spiller max til mit fiskeri.


jeg har tidligere haft dette til en sage launch i klasse 6. Købt i klasse 7 og klippet til og spillede ganske okay.. Dette var et intermediate og det gik ganske godt i vandet..

da jeg manglede et nyt hoved til en tur til mariager valgte jeg at få fat på et i flydende clear tip versionen. Og det er super fedt med en flydende del og så den clear tip som gør man kan fiske over ganske lavt vand uden og hænge i bunden..

så kan også klart anbefale hovedet Wink
 
Men René, du kan jo også godt lide Zpey hovederne Wink
 
Mvh
Henning
Til top
Kim Nørsten Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kim Nørsten

Tilmeldt:: 16 Maj 2011
Geografisk: Esbjerg N
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Nørsten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2012 kl. 19:28
fundet hos sportsdresSmile

Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2012 kl. 19:28
Citat: Henning

 
Men René, du kan jo også godt lide Zpey hovederne Wink
 
Mvh
Henning

jeg har ikke prøvet zpey hovederne i andet end dette synke 5/6 compact..

det er jeg ganske god tilfreds med..

det er bare ikke ret godt til at fiske på kysten med, specielt ikke i det lave vand i Mariager Wink


med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2012 kl. 19:35
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Maj 2012 kl. 13:06
Citat: René H.N.

Citat: tolund

Sage Coastal Skydehoved i 14 gr. Det har jeg gået med længe og det spiller max til mit fiskeri.


jeg har tidligere haft dette til en sage launch i klasse 6. Købt i klasse 7 og klippet til og spillede ganske okay.. Dette var et intermediate og det gik ganske godt i vandet..

da jeg manglede et nyt hoved til en tur til mariager valgte jeg at få fat på et i flydende clear tip versionen. Og det er super fedt med en flydende del og så den clear tip som gør man kan fiske over ganske lavt vand uden og hænge i bunden..

så kan også klart anbefale hovedet Wink
 
Men René, er det ikke det du har sat til salg, selv om du mener det er super fedt? Det virker lidt forvirrende! Wacko
 
Mvh
Henning
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Maj 2012 kl. 15:59
Hvad er problemet Henning?

Man kan vel godt sælge et stykke grej selvom man synes det er fedt. Jeg har sgu selv solgt stænger, hjul og liner som jeg syn's var fede, enten for at prøve noget nyt eller bare for at pleje grejmanien
Til top
Michael Storgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lo2n3ss

Tilmeldt:: 08 Aug 2009
Geografisk: Århus C
Status: Offline
Beskeder: 170
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lo2n3ss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Maj 2012 kl. 16:04
Kan ikke slette hele beskeden så rediger lidt.

Sorry


Redigeret af Lo2n3ss - 15 Maj 2012 kl. 16:07
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Maj 2012 kl. 17:56
Citat: Jabber

Hvad er problemet Henning?

Man kan vel godt sælge et stykke grej selvom man synes det er fedt. Jeg har sgu selv solgt stænger, hjul og liner som jeg syn's var fede, enten for at prøve noget nyt eller bare for at pleje grejmanien
 
Nu var mit spørgsmål var godt nok stilet til René, men jeg ville personligt ikke sætte grej til salg, som jeg få dage forinden havde skamrost, - selv om det måske kunne fremme salget!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down