Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Auktions billed størrelse

 Besvar Besvar
Forfatter
Tim Iversen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bulldog_ Avatar

Tilmeldt:: 06 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bulldog_ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Auktions billed størrelse
    Sendt: 20 Jun 2012 kl. 18:26
Hej med jer.

Nogen der ved hvor stort et billede må være på auktionen?
Har prøvet mange gange nu, at oprette en auktion med en billede på 4,5Mb.
Der sker bare ikk rigtig noget, den kommer aldrig igang, så tænkte det måske er fordi billedet fylder for meget..

Bedste hilsner...
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jun 2012 kl. 18:37
jeg havde også problemer med at ligge billede på min auktion her sidste gang..

endte så med a smide den op uden billede og tilføje bagefter.. det virkede ved mig.

har tidligere lagt store billeder taget med eos450d på auktioner uden problemer..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jun 2012 kl. 18:45
Jeg nedskalerer mine billeder til en bredde på ca. 800 pixels max. Jeg har en fornemmelse af at det er billedets bredde som sætter grænsen Højden kan sagtens være meget større. Du kan prøve at se på denne auktion:
 
 
Billedet er 752 pixels bredt og 3500 pixels højt. Størrelsen er 993Kb. Jeg kender ikke grænsen, men prøver generelt at holde mig under 1Mb. Hvis du nedskalerer 50% på begge ledder vil jeg tro det virker.
 
Mvh. Peter
Til top
Peter Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Eriksen

Tilmeldt:: 06 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 130
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Eriksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jun 2012 kl. 22:18
kan heller ikke uploade et billede til en af mine forum indlæg lige nu, måske er det 123nu.dk der er noget med lige nu
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down