Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGællegreb på gedde

 Besvar Besvar
Forfatter
Casper Soelberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skurken90 Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 178
Direkte Link til dette Indlæg Emne: Gællegreb på gedde
    Sendt: 10 Jul 2012 kl. 21:35
Hejsa!

Jeg elsker at fange gedder, der er mere aktion i fighten end andre fisk, det kan jeg godt lide!

Men.....

Jeg har været så uheldig omkring geddefiskeriet. Når jeg har haft nettet med har den været for stor, og når jeg så uheldigvis ikke har haft nettet med, jamen så har jeg ikke modet på at lave gællegreb.

Jeg har været inde på diverse hjemmesider og se hvordan man laver gællegrebet, men når jeg så har kørt gedden træt og den ligger i vandoverfladen og venter, går jeg nærmest i panik og tænker '' Hvad nu hvis den ryster med hovedet med det samme jeg laver grebet? ''

Nogle der har et par forslag, så er i mere end velkommen til at skrive tilbage!

Fortsat god aften!


- Casper.
Til top
Casper Soelberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skurken90 Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 178
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2012 kl. 21:37
Ps.
Min anden bruger er blevet slettet herinde fra, og jeg ved ikke hvorfor? Men nok om det. Sæt i gang!
Til top
Morten Petersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MBP

Tilmeldt:: 11 Sep 2011
Geografisk: Årslev
Status: Offline
Beskeder: 53
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2012 kl. 21:49
Jamen hvis den spræller, så spræller den jo. Der sker intet ved det. Ingen panik over det. Du får ik flænset din hånd op. Når du laver gællegrebet, så er dine fingerspidser under geddens tænder.
 
Når du først har gjort det en gang, så finder du ud af hvor effektivt og skånsomt det er.
 
 
Mvh Morten
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2012 kl. 22:06
Noget af det vigtigste som nybegynder er at have krummet fingrene, når du fører dem ind og tager fat i gællelåget, på den måde er det yderst sjældent, at det kan gå galt - ofteste når det er gået galt, det skyldes, at personen har haft for strækte fingre evt. i kombination med at underarmen/(hånden) har været over vandret, underarmen/hånden må først tages over vandret (hvis det er nødvendigt), når man har et sikkert greb.
 
- Hvis gedden pludselig spræller, så holder du fast og evt. sænker underarmen/hånden til under vandret, så sker det sjældent det store - og hvis man får lidt gedderifter, så er det bare at bide tænderne sammen og sige til sig selv; det betyder ikke en skid, for jeg er en sej geddefisker og det er kun tøser (og ørredfiskere), som piver over lidt rifter LOL
 


Redigeret af Steen Kehler - 10 Jul 2012 kl. 22:10
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2012 kl. 22:22
Helt enig med Steen. Fine rifter kan man ikke undgå, men du mærker heller ikke du får dem. Og så kan man altid huske på at det har man fået pga mange/store fisk Tongue
 
Små gedder på 2 kg og derunder er nok der hvor du skal passer mest på. Der er ikke så langt fra gæller til tænder, så der kan man sagtens nøjes med 2 fingre.
Til top
michael jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
taro

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 315
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2012 kl. 23:01
< ="" ="text/" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0"> < ="" ="text/" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0"> Det gællegreb er jo fint nok men med en wobler i gabet og sylespidse kroge nede i munden lyder det ikke tiltalende at få fingrene derind.. Tanken om en krog får fat og gedden spræller.. Nej tak.. Jeg tager fat om nakken på den og om muligt med den anden hånd omkring halen.

Redigeret af taro - 10 Jul 2012 kl. 23:02
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels Riis Ebbesen Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1219
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2012 kl. 23:15
Citat: Skurken90

Nogle der har et par forslag, så er i mere end velkommen til at skrive tilbage!

I de tilfælde, hvor der hænger en stor wobler eller agnfisk med med 2/3 trekroge halvt ude af gabet på gedden, så skal du nok lige overveje risikoen for, at du ved et uheld kan få hånden fuld af kroge.

Brug en gaf eller grib i geddens underkæbe, det laver ikke større skader end at gedden sagtens overlever dem. Og de lystfiskere som er for pylrede til den slags metoder, de skal bare undlade at fiske efter gedder.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen
Til top
Mads Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MadsAndersen Avatar

Tilmeldt:: 03 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 94
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2012 kl. 23:15
For mig gælder det om at være rolig og kontrolleret når jeg gør det. Det er ikke fordi fisken bliver mere rolig fordi du er det, men hvis du trækker vejret dybt og er kontrolleret i din tilgang til det, så kan det ikke gå helt galt. En lipgrip kan være en skøn ting at have, hvis det bare ikke vil som du vil. men bare gør ligesom i filmen, og som steen siger, så er krumme fingre rigtig fornuftig. 
Til top
Mik Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mik Andersen

Tilmeldt:: 24 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 131
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2012 kl. 00:00
http://mikandersen.dk/Geddefiskeri.htm
Det handler om at få fat i den hudflap som ligger i underkæben, allerforrest i gællerne. Får man pøllerne ind i selve gællerne, giver det skrammer!
 
Det letteste (og sikreste) er at gribe fat i fisken med en lipgrip og tage et gællegreb der efter.
Gællegrebet har den store fordel at man let kan tvinge geddens mund op og frigøre krogene let og ubesværet.
 
En gaf er helt unødvendig... Lipgrippen gør det meget bedre, hvis den er forsynet med et drejeligt håndtag, så man ikke vrider fiskens kæbe i stykker hvis den spræller.
 
 
Mvh Mik :-)
Til top
Casper Soelberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skurken90 Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 178
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2012 kl. 00:02
Tak for de mange svar!
Jeg skal ud imorgen middag og fiske efter dem. Før eller siden skal man jo lære det. Men hvis det går helt galt bruger jeg Michael Jensen's råd, tage fat i nakken og halen. MEN, kun hvis det går helt galt!
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2012 kl. 00:30
Man kan som nybegynder også have en Flex-handske i lommen, som så kan tages på den hånd, som man vil bruge til gællegrebet lige før gedden skal landes:
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2012 kl. 01:22
Steen er vist inde på noget af det rigtige med handsken. Dog vil jeg anbefale at købe en rigtig god have "rose" handske for en 20 lap i Aldi, og tage krabaten i KÆFTEN, og IKKE i gællerne. Gedden kan IKKE bide hårdt nok til, at bide igennem handsken, og i har rigtig godt kontrol over dyrets bevægelser uanset, om den skal ud igen eller med hjem!. Jeg anbefaler klart, at den skal UD igen Big smile

Handsken kan ikke engang snittes i med en skarp kniv. Og nej - jeg ved ikke lige hvornår nævnte handske kan erhverves, men den findes i forskellige udgaver i forskellige "have"huse - sorry Big smile
Mvh. - Kim -
Til top
Jesper Georgi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Georgi

Tilmeldt:: 02 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 266
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2012 kl. 14:37
Skulle man være så uheldig, at kroge en NRE under fiskeriet, tages den bedst op med gaf, helst således at tungen også gennembores. Ønsker man at genudsætte NRE'en, bør man af hensynet til øvrige lystfiskere, bruge en stor og tung preist lidt utraditionelt, ved gentagne gange at slå til over fingrene på den, til der tydeligt høres en knasende lyd. Det giver ikke større skader, end den sagtens overlever, og tager toppen af irritationen over arten de næste uger.
 
Ønsker man at målrette fiskeriet efter NRE'er, kan det klart anbefales at agne med sidste nummer af Sportsfiskeren, boostet med en cocktail af vand fra en Vestvendt å, fx. Skjern å, og en smule kropsduft af DSF formanden - agnen virker ikke tiltrækkende på NRE'en, men vil gennem provokation uundgåeligt udløse dens hug refleks.
 
Ønsker man at anvende faststående redskaber til fiskeriet anbefales et Internet boostet med positiv omtale af DSF, DTU Aqua og fisketegnsmidlerne. Det vil uundgåeligt sikre, at NRE'en vikler sig solidt ind i nettet.
 
Man bør ikke spise en NRE, da bullsh*t indholdet er LANGT over grænseværdierne. Tager man alligevel chancen, skal man være meget påpasselig ved rensning, da galdeblæren ved ovenstående fangstmetoder vil være voldsomt overfyldt og spændt.
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
King

Tilmeldt:: 04 Jun 2008
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 225
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2012 kl. 15:32

Hej Jesper, jeg må rette dig lidt i dit indlæg. Det forholder sig nemlig således at NRE’en betragtes som en invasiv art og selvom det antages at NRE’en har for lav en intelligens, til at kunne formere sig på vores bredegrader. Tilråder DTU aqua at man under ingen omstændigheder genudsætter den, da spredning af dens genmateriale kan have katastrofale følger for vores økosystem.

Er man så uheldig at fange sådan en skal man derfor ligge den i keepsack og kontakte myndighederne der så vil skaffe den af vejen på korrekt vis.

I øvrigt en lidt spøjs fact om arten; Man har under videnskabelige undersøgelser konstateret at hovedet på arten ikke indeholder hjerne men blot  en spændt tråd der går på tværs af hovedet, da man i forsøget klippede tråden over så faldte øerne af, man mener at dette bruges af NRE’en under parringsakten når hunnerne skal tiltrækkes og er hovedårsagen til at intet siver ind hvis der forsøges at argumentere sagligt med den.

MVH

Peter

 

Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2012 kl. 15:58
Citat: Georgi

Skulle man være så uheldig, at kroge en NRE under fiskeriet, tages den bedst op med gaf, helst således at tungen også gennembores. Ønsker man at genudsætte NRE'en, bør man af hensynet til øvrige lystfiskere, bruge en stor og tung preist lidt utraditionelt, ved gentagne gange at slå til over fingrene på den, til der tydeligt høres en knasende lyd. Det giver ikke større skader, end den sagtens overlever, og tager toppen af irritationen over arten de næste uger.
 
Ønsker man at målrette fiskeriet efter NRE'er, kan det klart anbefales at agne med sidste nummer af Sportsfiskeren, boostet med en cocktail af vand fra en Vestvendt å, fx. Skjern å, og en smule kropsduft af DSF formanden - agnen virker ikke tiltrækkende på NRE'en, men vil gennem provokation uundgåeligt udløse dens hug refleks.
 
Ønsker man at anvende faststående redskaber til fiskeriet anbefales et Internet boostet med positiv omtale af DSF, DTU Aqua og fisketegnsmidlerne. Det vil uundgåeligt sikre, at NRE'en vikler sig solidt ind i nettet.
 
Man bør ikke spise en NRE, da bullsh*t indholdet er LANGT over grænseværdierne. Tager man alligevel chancen, skal man være meget påpasselig ved rensning, da galdeblæren ved ovenstående fangstmetoder vil være voldsomt overfyldt og spændt.









Redigeret af schultz92 - 11 Jul 2012 kl. 15:59
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2012 kl. 18:28
Verdensklasse  ;)
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2012 kl. 20:58
http://www.dba.dk/rollespilsudstyr-staalhands/id-84207285/ så er du sikker på du ikke kommer til skade Wink måske lidt uhandi
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels Riis Ebbesen Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1219
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2012 kl. 22:30
Citat: Steen Kehler

Man kan som nybegynder også have en Flex-handske i lommen, som så kan tages på den hånd, som man vil bruge til gællegrebet lige før gedden skal landes:

Når man bruger handsker og i særdeleshed skridsikre handsker, så kan man ikke undgå at lave store skader på det slimlag som beskytter gedden.

Med en gaf eller en grib kan man lade gedden forblive i vandet under afkrogningen, og den skal kun løftes op et kort øjeblik, hvis man vil veje og/eller fotografere den, og de skader som en korrekt placeret gaf eller grib laver, de er altså minimale.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen


Redigeret af Niels Riis Ebbesen - 11 Jul 2012 kl. 23:52
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels Riis Ebbesen Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1219
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2012 kl. 22:36

Hmm… og så må jeg jo konstatere, at der er nogen klaphatte i denne tråd, som er løbet tør for reelle og saglige argumenter, og derfor er de gået over til perfiditeter...Censored


Med venlig hilsen

Niels Riis Ebbesen

Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2012 kl. 23:19
Hold nu op Niels

Når man som du så åbentlyst mangler erfaring i og håndtere en gedde bare nogenlunde værdigt ( hvis den skal genudsættes ihvertfald ) så oven i købet stolt laver en tråd med en 5 kilso fisk ( som nok er nærmere 5 pund ) der er ved og brække nakken og få kæben ødelagt, så må man tage lidt røg, vi har alle været nybegyndere, men hvis man ikke har 110% styr på hvad man rådgiver omkring burde man helt lade være. 


@OP lækkert og se nye "uerfarne " tænke på geddens ve og vel frem for og få et grimt billede i tasken. 
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jul 2012 kl. 01:18
Citat: Niels Riis Ebbesen

Citat: Steen Kehler

Man kan som nybegynder også have en Flex-handske i lommen, som så kan tages på den hånd, som man vil bruge til gællegrebet lige før gedden skal landes:

Når man bruger handsker og i særdeleshed skridsikre handsker, så kan man ikke undgå at lave store skader på det slimlag som beskytter gedden.

Med en gaf eller en grib kan man lade gedden forblive i vandet under afkrogningen, og den skal kun løftes op et kort øjeblik, hvis man vil veje og/eller fotografere den, og de skader som en korrekt placeret gaf eller grib laver, de er altså minimale.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen
Flex-handsker bruges bl.a. også til at håndtere havørreder under strygning, da de med deres relativ glatte overflade kun minimalt udgør en risiko overfor fiskens slimlag og en flex-handske udgør en langt mindre risiko for gedden end en gaf i ukyndige hænder.
 
Rigtige geddefiskere bruger bare ikke gaf, så det holder altså ikke at prøve at lære en nybegynder det, da han altså vil blive set ned på af andre geddefiskere - altså man giver sgu da heller ikke sin knægt en lyserød kjole på til hans første skoledag. 


Redigeret af Steen Kehler - 12 Jul 2012 kl. 01:33
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
King

Tilmeldt:: 04 Jun 2008
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 225
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jul 2012 kl. 09:25
Citat: Niels Riis Ebbesen

Hmm… og så må jeg jo konstatere, at der er nogen klaphatte i denne tråd, som er løbet tør for reelle og saglige argumenter, og derfor er de gået over til perfiditeter...Censored


Med venlig hilsen

Niels Riis Ebbesen

 
Uha.. Eksperten i alt har endnu engang fundet frem til den endegyldige sandhed.. Dead Du er en stjerne Niels!
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jul 2012 kl. 14:09
Hmm..

Hvorfor bruge handsker, der erstatter hændernes naturlighed?. Her tænkes på den udvendige kontakt?. Hansker med teflon/div. lag er sikkert bedre til håndtering af fisk på deres ydre skæl/slimlag - end alm. hænders rughed!. Når vi taler greb i gællerne er det vel det samme!.

MEN!!! - når vi taler et ORDENTLIGT greb (for mænd) direkte ind i geddens bisser, er en groft teflonbelagt handske det rigtige at bruge!. Jeg har prøvet det med en bomuldshandske, og det tog en pæn tid for, at komme fri LOL

Nå men er der nogle der har problemer - så lad dem beholde dem, og lad os andre i fred he heConfused LOLClap

Mvh. - Kim -
Til top
N. Berthelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai Berthelsen Avatar

Tilmeldt:: 18 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 364
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jul 2012 kl. 14:28
Citat: Georgi

Skulle man være så uheldig, at kroge en NRE under fiskeriet, tages den bedst op med gaf, helst således at tungen også gennembores. Ønsker man at genudsætte NRE'en, bør man af hensynet til øvrige lystfiskere, bruge en stor og tung preist lidt utraditionelt, ved gentagne gange at slå til over fingrene på den, til der tydeligt høres en knasende lyd. Det giver ikke større skader, end den sagtens overlever, og tager toppen af irritationen over arten de næste uger.
 
Ønsker man at målrette fiskeriet efter NRE'er, kan det klart anbefales at agne med sidste nummer af Sportsfiskeren, boostet med en cocktail af vand fra en Vestvendt å, fx. Skjern å, og en smule kropsduft af DSF formanden - agnen virker ikke tiltrækkende på NRE'en, men vil gennem provokation uundgåeligt udløse dens hug refleks.
 
Ønsker man at anvende faststående redskaber til fiskeriet anbefales et Internet boostet med positiv omtale af DSF, DTU Aqua og fisketegnsmidlerne. Det vil uundgåeligt sikre, at NRE'en vikler sig solidt ind i nettet.
 
Man bør ikke spise en NRE, da bullsh*t indholdet er LANGT over grænseværdierne. Tager man alligevel chancen, skal man være meget påpasselig ved rensning, da galdeblæren ved ovenstående fangstmetoder vil være voldsomt overfyldt og spændt.
Der findes sikkert kun en NRE'er, er uheldet ude ved fangst af sådan en af slagsen, så bare gokker frem, og brug den flittigt efter lyst og behov til armen er øm, hvorefter udsætning skal ske,  således andre kan få samme fornøjelse
 
SmileN
 
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
King

Tilmeldt:: 04 Jun 2008
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 225
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jul 2012 kl. 15:33
Nicolai>>> Måske vi kan genudsætte den i en meget lille put and take hvor ryk fiskeri er tilladt? - Det ville blive et superhit, tror selv de mest hardcore P&T hadere ville tage en tur indenom i ny og næ for at teste priesten af.. Big smile
Til top
Jesper Georgi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Georgi

Tilmeldt:: 02 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 266
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jul 2012 kl. 19:59
Citat: Niels Riis Ebbesen

Hmm… og så må jeg jo konstatere, at der er nogen klaphatte i denne tråd, som er løbet tør for reelle og saglige argumenter, og derfor er de gået over til perfiditeter...Censored


Med venlig hilsen

Niels Riis Ebbesen

 
Citat klippet fra lukket tråd:
 
Hej XXX, er du klar over, at folk der ikke kan forstå humor, de berettiget til mellemste førtidspension...Wink

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jul 2012 kl. 21:41
Ja - jeg forstår altså ikke de forskellige former for humor bestående af Niels Riis Ebbesen der altid kort, konkret, og sagligt udtrykker sin mening efter bedste formåen i en stor mængde af 123.nu`s tråde. Til tider kan man måske sige, at indlæggene måske er lidt for ofte repræcenterede, men det skal jeg ikke kunne sige!.

Mvh. - Kim -
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down