Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Line skift HardyDemon #6

 Besvar Besvar
Forfatter
Kasper Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kmha

Tilmeldt:: 02 Sep 2008
Geografisk: Rødovre
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kmha Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Line skift HardyDemon #6
    Sendt: 19 Jul 2012 kl. 22:41
Jeg har en Rio Outbound #6 og det spiller bare ikke.
Prøvede en vens #5 short i dag på min fluekæp, og det spillede noget bedre.
Jeg tænkte på og måske smide denne på, men jeg vil lige høre om der var nogen der evt havde prøvet en demon med en Rio dart på i stedet for Outbound short???

Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jul 2012 kl. 07:20
Hej
Det var nemmere, hvis du forklarede om du mener den er for let, for tung, for lang eller andet. 
Jeg har brugt en Outbound lang #5 på en #5 Demon. Det passede fint sammen. En short er dog for mange nemmere, at kaste med. Personligt mener jeg, at en kortere klump på samme vægt mærkes tungere. En Dart eller Loop optistream er mere behagelige og passer perfekt i #6 på din demon. Er det til kysten, så overvej en Outbound short #5 (14 gram) S/I. De andre 2 giver pænere præsentation, men det er jo ikke et must ved kysten
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
jesper poulsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
laine

Tilmeldt:: 18 Mar 2011
Geografisk: kbh ø
Status: Offline
Beskeder: 54
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laine Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jul 2012 kl. 07:38
Hej. Har god erfaring med scierra hmt #6 til min egen. Synes også outbound #6 er for voldsom. 
Til top
MORTEN ANDERSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MORTEN ANDERSEN Avatar

Tilmeldt:: 02 Okt 2006
Geografisk: Vallensbæk
Status: Offline
Beskeder: 395
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MORTEN ANDERSEN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jul 2012 kl. 09:12
Hej
 
Prøv at kontakte Rasmus Hansen via mail listen på siden.
Han er leveringsdygtig i et let synkende skydehoved og runingline, der passer til en Demon i klasse 6.
 
Det spiller bare.
 
På kanten af det døde hav
Morten Andersen
 
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jul 2012 kl. 12:38
Bruger outbound short #6 på min Hardy Demon
# 6 det et en super kombinationen !
Har også afkortet klasse 7 den er også fed!
VH
Henrik
Til top
Bo Teut Kloster Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
fario_lover Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2011
Geografisk: Sverige
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fario_lover Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jul 2012 kl. 16:30
Jeg skal lige höre min chef(Ronny Landin) senere, når jeg ser ham igen.
Hvis jeg ikke tager fejl, så ved han hvad passer helt perfekt til en Hardy Demon.
Jeg har dog selv erfaret at Demon stängerne ikke er gode til overhånds kast, men er en rigtig killer til underhånds kast :) Jeg synes, om du har penge til det, at du skal anskaffe dig en Hardy Zenith og Rio Gold Tournament line. Det spiller super godt :D
Til top
leif lunde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lunde

Tilmeldt:: 28 Nov 2003
Geografisk: nordsjælland roskilde fjord isefjorden øresund
Status: Offline
Beskeder: 260
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lunde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jul 2012 kl. 19:03
Til top
leif lunde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lunde

Tilmeldt:: 28 Nov 2003
Geografisk: nordsjælland roskilde fjord isefjorden øresund
Status: Offline
Beskeder: 260
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lunde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jul 2012 kl. 19:07
hej kasper. når du vælger skydehoved så vælg en klasse over det stangen er angivet til, så tror jeg det nok skal spiller dig, det er min erfaring.leif.
Til top
leif lunde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lunde

Tilmeldt:: 28 Nov 2003
Geografisk: nordsjælland roskilde fjord isefjorden øresund
Status: Offline
Beskeder: 260
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lunde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jul 2012 kl. 19:09
hej kasper.der skal selvfølgelig stå ,så tror jeg nok spille for dig.leif.
Til top
leif lunde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lunde

Tilmeldt:: 28 Nov 2003
Geografisk: nordsjælland roskilde fjord isefjorden øresund
Status: Offline
Beskeder: 260
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lunde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jul 2012 kl. 19:12

så tror jeg nok det skal spille for dig.leif. dumme skrive fejl.

Til top
leif lunde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lunde

Tilmeldt:: 28 Nov 2003
Geografisk: nordsjælland roskilde fjord isefjorden øresund
Status: Offline
Beskeder: 260
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lunde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jul 2012 kl. 19:19
hej kasper. ja nu fordrejer jeg tingene , du skriver om hellinen uotbond og jeg henviser til skydehoveder ,men det er fordi jeg syntes de er nemmere at have med at gøre, men stadigvæk kan du med fordel bruge en outbond line en klasse tungere så skal det nok spille. leif.
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jul 2012 kl. 19:34
Outbound'erne er ret tunge ift. aftta klasserne og hvis de ikke virker for dig, ville jeg foreslå dig at gå ned i vægt på klumpen hvad end det er skydehoved eller wf line.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down