Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alder for at sælge.

 Besvar Besvar
Forfatter
Rita Frandsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
als25

Tilmeldt:: 31 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 127
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér als25 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Alder for at sælge.
    Sendt: 20 Sep 2012 kl. 12:51
Til top
Rita Frandsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
als25

Tilmeldt:: 31 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 127
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér als25 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2012 kl. 12:58

Jeg har lige et forsigtigt spørgsmål, hvor gammel skal man være for at sælge på 123nu. Har vundet nogle auktioner her for 3 dage siden, og har ikke hørt fra sælger så jeg har mailet uden respons og ringede i dag, og ud fra stemmen på tlf svaren lød det som en dreng.

Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2012 kl. 13:14
Jeg ville mene at man skulle være 18år for at kunne købe og sælge vare på et web site
Til top
Rita Frandsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
als25

Tilmeldt:: 31 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 127
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér als25 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2012 kl. 15:10
Ja det mener jeg også, det skal man ihvertfald på andre og det lød han ikke til at være. ca. 10-12 år uden at være sikker. Og har lige snakket med ham og han er kun 13 år og kunne hverken finde ud af det ene eller andet.
Til top
Allan Lindsay Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Allanlindsay

Tilmeldt:: 19 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Allanlindsay Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2012 kl. 17:54
Hvis jeg handler med folk under 18 år plejer jeg lige at få en forælder i røret eller lign. på den måde er der ingen misforståelser. Er der egentlig ikke noget i loven om at man ikke må handle med en person under 18? Syntes jeg har hørt det et eller andet sted. 
<-- Klik og se min blog!
Se fiskebilleder på min Instagram
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2012 kl. 18:24
Der er da ingen begræsning på G&G & DBA så vidt jeg ved Embarrassed
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down